meis wat spannend allemaal en ons duimen en kaarsje's branden moet gewoon hebben geholpen ! top dat ze je willen houden ... laat ze maar wat bieden he ! werk ze nog !
hahaha lulla ja kan soms he dat ie het zat is dat weg zijn..... Jamilia sleept overal haar tijgertje-doek mee naartoe... heb je vast gezien met de meeting.... i s haar steun en toeverlaat! Alysha moet en zal dr speen in bed... word dr gaar van... Pfff is binnenkort wel afgelopen,dan krijgt ze 'm gewoon niet meer.... overdag heeft ze m al bijna niet meer... \/ ja die KS..... drama...... maarja zonder die KS had ik J niet meer gehad,dus me LOVES keizersnede!
ik had al 2 jaar mn droger op zolder staan nix te doen.... had m op MP gezet,kwam net mensen hem ophalen... haha was wel lachen... ze komen erin... zien droger... OW MOOI,betalen en zijn weer weg..... werkelijk waar een bliksembezoek van 3 minuten
Miekje: spannend meid. Ik duim voor je dat je daar aangenomen word. Mmmmm, de rest ben ik weer ff kwijt. Zag dat iemand (ik dacht Emma, of heb ik het nu verkeerd?) 17 april naar kempervennen ging. Wat toevallig. Wij gaan een midweek vanaf 20 april ook naar kempervennen. Yannick heeft trouwens een nieuwe hobby. Hij slaapt voortaan vaak zittend. Raar kind. Ook liggen zijn billetjes weer helemaal open en ziet het daar vuurrood. Echt zielig. Denk dat er misschien weer tandjes aan zitten te komen. Krijgt hij vaak een week of 2 voordat ze doorkomen echt. Ook vandaag 4x gepoept.
jahhhhhhhhhh datte benne ikke ! leuk leuk zal ik mijn naam in een boom krassen met een hartje er omheen kan jij daarna jouw naam erin zetten hihi romantisch ! en zittend slapen haha dat zal wel lekker gaan dan .... hihi valt hij niet om dan ...
hahaha helaas niet..... heb m voor een prikkie weggedaan.... en heb het geld voor andere dingen nodig...
Volgens mij was dat redone aaaw... zielige Yannick met zn billetjes..... en zitten slapen deed Missy M ook altijd toen ze beebje was.... ( ruim 10 jar geleden )
nouja anders had ik tim nu nog in mijn buik gehad ... lekker eerste verjaardag ... taart langs onder naar binnen om kaars uit te blazen neeeeeeeeeee toch maar niet ! ik koop wel zo'n stiekding om hem om te doen om hem in het gereel te houden whahahaha en hier is het een hydro luier ... tja die afwijking heb ik ook gehad wel makkelijk ik heb er geloof ik honderd van maarja moet hij ze niet uit bed blijven pleuren ... morgen eens over nadenken nu geen zin in en ook niet meer in salmiak ik ben misselijk nu
hmmmmmmmmmmm da's weer minder ik had gelukkig al alle kado's gekocht voor die beebs dus da's geregeld ! donderdag weer pay-day van per ! hoe zit het met je werk .. nok je er eerder mee of laat je nog uren uitbetalen ? wanneer is het finito ?
meiden ik ga nokken .... venter komt zo thuis .. en ik ga op tijd naar bed morgen drukke dag weer zal hier niet langs komen vrees ik ! eerst werken en dan na werk hopelijk ff lang dinnetje ! dussssssssssssss fijne dinsdag de 17e iedereen !
ja dat is minder,maarja moet er maar mee leren leven..... owww dat scheelt alweer dat je nog maar 3 nachtjes hoeft ja ik heb gebeld dat ik mn verlofuren op wil nemen,maar mijn mentor is er niet deze week.... dus ik heb dr gemaild en heb met HR-Amsterdam gebeld e.d. dus morgen van 6-13 en dan ff op kantoor langs en bye bye zeggen ofso.... mn cotract loopt officieel eind van de maand af,dus nog 1,5 week...... uitbetalen is bij mij weer een ander verhaal.... leg ik je nog wel eens uit dus morgen weet ik als het goed is meer......