Hier sinds vandaag over op FV,gaat veel beter zo.... Justin moet nog wel wat wennen en dronk wel halve flesjes vandaag Maar oei oei heb stuwing Mijn tieten zitten zowat onder mijn oksel pffffffff Heb wel de ergste stuwing afgekolfd,3 minuten gekolfd en 200 CC voeding
300 cc man! doe normaal! Die doek knopen is nog wel een happening, ik denk steeds dat hij te klein is. mijn middag alleen is gelukt. moest natuurlijk ook mijn vuurdoop in verschonen hebben maar ook dat is gelukt. Ik trots nu, en lichamelijk vermoeid. Dat is wel jammer. @zuurtje: meid, doe je niet te gek?
Nee hoor. Voor de rest doe ik niets behalve rusten. Ik had de toestemming van mijn vk om even buiten te gaan. Mannetje gaat straks het badje geven. Dit lukt me vandaag echt niet meer. Knuf
Net moest ik weer afkolven,men wat doet dat zeer! Nu in 2 minuten weer bijna 180 CC en dan haal ik alleen de druk eraf. Gaat me wel aan het hart hoor Maar Justin geniet net zo hard van zijn FV,en voor mij is de BV niet meer vol te houden. Eigenlijk valt het mee,dus vandaag in totaal 380 afgekolfd en heel even de borst aangeboden omdat hij ontroostbaar was vanmiddag. Denk dat morgen de BV al flink zal teruglopen.
Nathalie, en borstvoeding uit de fles? of komt dit nu door de megastuwing? Zuurtje, wel een beetje rustig aan he? Beccaatje, hihi ik had helemaal niet begrepen dat die kleine van jou zo'n grote beer is! wat een liefie zeg! kan me voorstellen dat je je niet druk maakt over zijn gewicht. Goed gedaan hoor, zo'n middag alleen! vond het van de week ook zo eng, een middag alleen! Ik ga ook nog eens oefenen met mijn draagdoek. Heb er ook 1 van draagdoek.nl, gekregen van mijn zusje. Emma, lekker hoor gewandeld! Wicjuh, mijn baarmoeder is niet eens gecontroleerd, niet in het ziekenhuis en ook niet door de vk die de nacontroles kwam doen. Ik zal best iemand vergeten zijn, mijn excuus. Wij zijn vandaag ook voor het eerst met zijn 3en buiten op pad geweest. Dean moest naar het ziekenhuis. hij heeft maar 1 ingedaald balletje, dus er moest gekeken worden of er wel een 2de was en waar die zich bevond. Nou hij heeft er gewoon 2, maar 1 zit dus gewoon erg hoog. Hij krijgt tot zijn 2de verjaardag om in te dalen. Hij moet over 3 maanden weer op controle. Hij woog 3480 weer 100 erbij sinds woensdag en is nu 51,5 cm. Daarna zijn we boodschappen gaan halen en even langs de prenatal geweest. Leuk hoor al dat gegluur in je maxi cosi. Nu zijn we allemaal moe.. mijn man met zijn rug, ik met de ks hihi lekker stelletje!
nou ik ben al de hele avond aan het knuffen met Tim hij is jengelig volgensmij krampjes ofzo dus hebben we samen op de bank gelegen haha lekker hoor hij was ook zo stil en zo lekker warm maar nu is hij naar bedje toe ! Natasja ook al lekker weesten shoppen ! Zalig en idd trots showen hoor ! en wat komt hij lekker aan ! Tim is trouwens 55.5 cm al ! haha hij past niet meer in zijn 1e kleding en lekker bankhangen jullie ! Nathalie73 Tjee meid jij geeft wat af op een dag ! en ik hoop idd dat de druk snel weg is voor je en anders witte kool in je BH proppen geloof me het helpt echt en je bent super aantrekkelijk voor konijnen en andere knaagdieren Zuurtje tjeeeee nu al wandelen ik ben vanmiddag voor het eerst een echte wandeling gaan maken maar geniet er maar van dat het kan hoor en idd wel je rust nemen maar na zo'n nacht kan je wel wat hebben he ! oh ik hoop voor je dat het zo mag blijven gaan ! Beccaatje ik heb geen doek maar een zak haha lekker makkelijk die kan je klikken ! en Toppie van je verschooning haha en jij mag zeker trots zijn ben ik lekker ook op je ! Pooh kijk dat is goed nieuws over je nacontrole maar minder voor je man die heeft echt pech he ! tjee hoop dat het nu eindelijk beter mag gaan met hem en jullie lekker op de bank samen en goed uitrusten ! en dikke lebber terug meid ! WEnneke wat een service van prenatal netjes hoor en fijn dat het allemaal goed komt ! zo ik ga ook bankhangen .. heb vanmiddag niet veel rust gehad en Tim wilde knuffen dus nu is de bank ff voor mij ! man is pas over dik uur thuis dus ruimte genoeg !
Ik denk door de erge stuwing. Het is wel goed wit en loopt in 1 dikke straal de kolf in. Over afgekolfde melk heb ik vandaag wel zitten denken,maar dan is de verleiding om aan te leggen ook weer zo groot. Ik moet het nu gewoon even doorzetten,anders lig ik straks van de vermoeidheid op de grond en hebben alle 4 kinders niets meer aan mama Ik geef nu Friso 1 gemengd met Friso comfort 1 en hij lijkt veel verzadiger dan met de BV. Ik weet nog van Jamie dat ik het ook zo moeilijk vond om te stoppen met de BV,heb zitten janken toen Het is zo'n speciaal moment tussen jou en je kleine en BV geven word een soort van verslaving,maar vreet enorm energie. Heb net even gekeken in het groeiboekje van Jamie,maar ben toen ook met 5 wkn af gaan bouwen
Emma ik heb van mijn zusje deze druppels gekregen: http://www.drogisterij.net/index.php?me ... rodindex=0 Moet zeggen dat het aardig werkt ook
haha nou dat is beter dan kool in je bh whaaha dat kan ik je wel zeggen ons konijn viel me bijna aan !
Verdorie het lukt me niet om afscheid te nemen van de BV Ik ga toch nog even door met BV en afkolven. Stom he dat je gewoon niet die beslissing kan nemen
Goedenmorgen. Mannetje woog vanmorgen 5540 dus over 65 gram mag hij langdurig naar buiten. Nu mama nog.... Ik heb een gekneusd stuitje. Pijnlijk joh. En gister zo enthousiast mijn bekkenbodem zitten trainen dat ik gisteravond dus niet kon plassen. Ik kreeg de spier niet ontspannen...heel erg irritant! @nathalie: logisch hoor, dat je zo twijfelt. Je bent namelijk een groot wandelend hormonenvat...dus ja, dan is zo'n behoorlijk beladen beslissing rondom de voeidng van je kind niet makkelijk....maar je moet voor jezelf gewoon ergens een knoop hakken. Dat getwijfel, afgebouw, toch maar niet...daar word jij niet veel beter van. Plus dat je dan in een spiraal blijft zitten. Stel dat je toch bv wil blijven geven dan ga je nu weer opbouwen....met alle problemen die daar bij horen en daardoor ben jij weer minder mens, ga je twijfelen, toch maar afbouwen....ineens meer energie, hormonaal lekker wild.... nou ja, je snapt me. Kortom, kies! zo. mama heeft gesproken Zijn er nog meer mensen met last van het schaambot? En zo nee, wanneer ging dat dan over?
Nathalie jij voelt het het beste hoor ! en als je het nog niet kan dan gewoon ook nog niet doen anders sluit je het niet goed af .... en de dag van stoppen komt vanzelf wel geniet maar lekker stiekem van de band met je kindje en hou de rest in de gaten vooral jezelf meid ! Wicjuh dat gaat super daar meid ! kijk nog maar 50 gr dat is iets van niks ! Misschien haalt ze dat vandaag zelfs wel ! Zou mooi zijn ben je eindelijk wat geruster ! en toch eigenlijk normaal hoor dat ze pas na 2 weken weer terug op gewicht zijn heb ik begrepen was met Tim in ieder geval wel ! en ik voelde mezelf ook echt veeeeeel beter 2 weken na de KS ik kom net uit bed een rot nacht gehad .. Tim was zo verkouden en vanaf 4 uur tot half 9 met hem bezig geweest ook wel wat in bed gelegen hoor maar na de ochtend voeding was hij stil ... hij heeft ook nog lekker bij mij gelegen hmmmm dat is stiekem zoooo lekker ! maar ik ben zelf dus ook nog maar terug gegaan en nog 2 uur slaap gepakt ! ga nu lekker ff douchen en dan is het weer etenstijd voor de kleine ! de was zit in de droger en voor de rest ga ik lekker niks doen vandaag ........... ja hoop veel te gaan luieren heb weer die rot hoofdpijn !
Hoeveel boven geboortegewicht is dat? Of wordt dat weer op een andere manier beoordeeld? Langdurig naar buiten ...
over 65 gram zit hij op zijn geboortegewicht. Ze moeten officieel op geboortegewicht zitten voor lange wandelingen. Waarom weet ik niet, dat is wat mijn vk mij vertelde. Met de auto naar famillie of zo mag nu al wel. Maar ik denk dat ik toch vanmiddag een klein stukje ga wandelen. Goed voor mijn bekken en zo ver kan ik toch nog niet.
Beccaatje : heeey...... rijd ik me over die mooie rotonde,valt mijn oog in 1 x op een mega ooievaar en blauwe vlaggetjes.... VAN JOUW TOEVALLIG : hihihihihi all: hoop snel hier mee te kunnen kletsen,want t wordt wel heel stil op de ander topic.... nou ik ga ff "stadten" ...... baajbaaj
MAmaNona schiet maar eens lekker op ! je bent meeeeeeeeeeeee dan welkom hier haha en je moet gewoon nog een maart-mammie worden ! dus hup hup bevallen jij zo ik ga lekker middag tukkie houden heb nergens zin in en krijg geen visite en Tim ligt leker te slapen dus tot laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz