Weet ik nog niet....denk in ieder geval wel 's nachts mocht hij zich melden. En ligt eraan hoeveel stuwing ik ga krijgen. De 600 CC flesvoeding die had gemaakt vanmiddag is al aardig op aan het raken. Weet ook niet hoe snel de BV nu terug loopt
Als ik hem schut wel,als hij een poos in de koelkast heeft gestaan kan ik er doorheen kijken. Wel klein vetlaagje erboven op. Met kolven is het de 1e 5 minuten heel waterig en dan komt de witte melk,maar aangezien hij maar 5 minuten dronk,verklaart het voor mij ook dat hij teveel voormelk kreeg. Borstcompressie toegepast,maar wilde echt niet meer dan.
@Naat: bij mij ging het behoorlijk snel, ik heb zo'n 24 uur flinke stuwing gehad en toen Daniël alleen de druk eraf laten drinken. Maar ik gaf 's avonds en 's nachts al geen bv meer die laatste weken.
Ja joh,alleen nu komt de vermoeidheid,ben niet anders gewend dan zowat ieder uur te voeden. Wat Justin trouwens ook deed is heel erg met zijn hoofdje tegen mijn borst aanbonken,pakte vervolgens en liet direct weer los. Wat hij ook deed is heel erg overstrekken en zijn hoofd en nek achterover gooien tijdens het boeren,ook dat heeft hij tijdens die 2 flessen niet meer gedaan.
Vind het niet erg.....heb er vrede mee,hij geniet van zijn flesje,ik hou hem lekker tegen me aan tijdens het drinken. Ben al blij dat ik het zolang heb volgehouden Ik kan zelfs ervoor zorgen dat het sneller stopt http://www.drogisterij.net/A_Vogel_Sali ... /P/1947876 Maar heb nog geen last ervan
@Zuurtje: tadaaaaaaaaaaa! Dank je wel! @Naat: zo is het maar net hoor, je hebt gewoon 2.5 maand bv gegeven en da's echt heel goed!
Ja dat zeker, Het is gewoon echt heel erg pittig met zoveel kids,volledige huishouding,mijn dieren en alles wat erbij komt. Als Max tussen de middag uit school kwam en een broodje wilde........ .......even wachten Max eerst even Justin melk laten drinken...... En zo zijn er wel meerdere voorbeelden. Oei daar kwam weer een TSR.
Ja nu zal idd die vermoeidheid toeslaan. Omdat je maar door en door ging werk je dat tegen. Nu kan je lichaam rusten. Heb net even gekeken naar mijn fles van het kolven vanmorgen. klein waterig laagje en de rest wit. Dus ik denk dat je mannetje idd niet verzadigd raakte van alle voormelk. Je hebt het super gedaan! Als je nu een een lekker tevreden mannetje hebt, waarom niet.
Ja zo is het inderdaad Natas. Ik kan nu lekker een beetje tot rust komen. Had het echt nodig,stond echt op het punt van instorten. Als dat zou gebeuren dan is er hier in huize van .... echt een mega probleem.
Hij kwam net....heb hem wel de borst aangeboden......5 slokjes,hij is gewoon echt voldaan van die fles.