Even copy en paste van mijn eigen forum Het hele gezin ligt gevloerd Max vannacht 4 keer overgegeven,ziet spierwit Michelle ook ziek en krijgt ook een bronchitis- achtige hoest Richard nog steeds niet opgeknapt Justin ondanks AB nog steeds erg ziek Jamie ,hoofdpijn en keelpijn(moet om 15.00 uur bij de kinderarts zijn) Mama misselijk en heel erg moe Met een update: Justin lijkt iets te zijn opgeknapt aan het einde van de dag Michelle is zieker geworden en ''blaft'' non stop(morgen huisarts bellen als dat morgen nog zo is) Max heeft de rest binnen gehouden en wil morgen naar school. Jamie bij de KA geweest......... Kinderarts weet ook niet goed wat ze heeft en nu is er bloed geprikt op gluten allergie en andere allergien en een buikfoto ivm de obstipatie problemen.
Meis ik zou het niet weten. Zoals ik al zei, misschien komt het door haar speentje? Ik zal eens horen aan mijn vriendin wat zij bij haar dochtertje rond haar mondje heeft gesmeerd. Zij had het ook zo erg en is toen weggegaan met een spulletje.
Bij ons in het ziekenhuis was het ook al zo druk. Ik lag daar met open doos weet ik hoe lang te wachten tot ze eens met naald en draad op de proppen kwamen. Ja sorry het was druk... En ondertussen liep er maar iedereen in en uit bij mijn kamer maar ik was alle schaamte voorbij. Volgens mij heeft het halve ziekenhuis mijn doos gezien. Bah wat een ellende eigenlijk. Toen ik eindelijk gehect werd (3 hechtingen) was ik ook al uit die roes van de bevalling dus het hechten was afschuwelijk! Zo, komt ineens weer boven na een jaar
zoooooooo wat goed van haar haha haha! Heb het hele filmpje gezien, maar het gaat langzaam...... En weer super gedaan meis dat filmpje!
Hoe is het met je vriendin meis. Heeft ze al wat laten horen? Ahh dikke knuf Tim! Demi likt de sop altijd van haar handjes haha.. Misschien wilde Tim dat ook wel doen? Hebben ze elkaar toch weer stiekem gebeld?
Demi krijgt uitslag van Aardbei in haar gezicht en hals. Net als Diviman, die kan ook niet tegen aardbeien. Zooo al 4 tandjes! gaat goed he met Bryan? Hier nog steeds 2
Ow jee weer zo vroeg beginnen meis? Alvast werk ze... Heb je trouwens al gehoord over je verlofdagen?
Jadyn gefeliciteerd! @ Emma : Haha, zie het helemaal voor me ... wel eng met die scherpe delen aan zo'n blik! Misschien moet je m iets meer te eten geven @ CP : over een week zitten wij bij het Heijderbos! ........... @ Naat : Poeh..ben de rest alweer kwijt..... fijne avond meiden ...
@ aardbeien : Faylinn kon er duidelijk niet tegen in de eerste maanden van dr leven .. Kwam er wat laat achter dat de heftige krampen met bijbehorende rare ontlasting veroorzaakt werd door mijn dagelijkse smoothie met (veel) aardbeien... *oeps* Durf het dus ook niet echt te geven, nog steeds niet.