Aardbeien...hier een dochter die absoluut geen aardbeien mag! Als ze dat wel eet kan ik door naar de eerste hulp. Aardbeien en rozebottels is uit den boze bij Jamie(kwam er al achter bij de olvarit potjes toen ze nog heel klein was) Na het eten lag haar hele mond open,haar gezicht zwol op en zat van top tot teen onder de exceem.
ik word toch niet goed hier! je typt wel leuk dat je niet verder meot lezen als je er niet tegen kan, maar dan lees ik toch juist verder!
Werk ze meis! En heel veel succes met je vriendinnetje! Ga hard voor haar duimen! liefs en slaap lekker
frutapura is vanaf 4 maanden volgens mij en in sommige frutapura zit aarbei maar ik dacht dat ze dat wel al mogen hoor. maar het kan natuurlijk wel dat ze er allergisch voor is. WAt veel tandjes heeft A nu zeg! Bij Nino komen de 4 onder kiezen door, dat ziet er ellendig uit. VAn die mega bobbels, aan beide kanten 2. Boven weet ik neit, heb ik niet gezien. Las ik net ies over een sprongetje? Is er een 12 maanden sprong ofzo? Nino is wel irri de laatste tijd, lijkt wel of ie last van iets als een sprongetje heeft. Gillend en schreeuwend vluchten voor zn ontbijt... Avondeten slecht eten. Ineens niet meer in bad willen, brult het echt uit! Terwijl ik voorheen het pas uitbrulde als ie UIT bad moest van mij. Achtervolgt ons overal. Kan de kamer niet uit of meneer zet de achtervolging in, grienend en al. Word er een beetje gek van.
hey lieve meid! Jij ook een hele dikke knuf terug meis! Nee toch geen ruzie maken he? Hier alles oke hoor meis! Met jullie ook? Echt? Owwwwwwwwwwww dan ga ik daar straks eens ff kijken, was het nu wel gelukt? Ik is benieuwd!