Goede NACHT... Ja ja... ben net wakker gemaakt door een jongere.... Hij heeft een stukje plastic ingeslikt vanavond en heeft daar nog steeds last van en kon niet slapen.. net de HApost gebeld en nu wachten op een telefoontje terug.. Heb ik dit, hahaha, ik wil slapen ben MOE.... Maar goed, mocht ik zo nog naar de HApost moeten, wordt dat niet meer slapen vannacht aangezien ik om 07.00uur weer werken moet.. Jeej, worden net teruggebeld, we hoeven niet naar de HApost.. Dus ik duik mijn bed hier weer in! Nona, nog 1,5 uur en dan moet jij er ook alweer uit.. Zo, denk ik toch ff om 3 uur in de nacht aan jullie...
Bezig met mijn doekenverslaving . @wic: niet rekbare, oa aan een zijde paars . Moet ik overigens nog ontvangen. Een ergonomische versie van Babybjorn kwam vorige week binnen. @boja: ik wacht ff de tas uit keuzekado af @ divi (geloof ik): alles goed hier. Vandaag in de vooravond met mijn mams naar ziekenhuis. Ze heeft al maanden astmatische klachten, maar die sufkop van een ha stuurt haar naar de cardioloog . Straks dus uitslag en bevestiging. Maak me wel beetje zorgen nu. Klachten passen totaal niet bij hartkwaal, en verbeteren zelfs bij gebruik antiallergische middelen. En toch denk ik, stel dat ... Ik ga maar weer even verder slapen.
hey meiden ff super snel mijn vriendin is gister om 22.50 bevallen van een zoon Semmie of Semmy .... hihi we werden uit onze slaap gebeld om 0.15 alles is ok ook een zware heftige bevalling .. wel een knipje verder ok gegaan ik moet nu weg fijne dag all ...ik dacht ik hou jullie niet in spanning ! zet nog maar nix op mijn hyves ofzo hoor ... ze mag het zelf de wereld in helpen !
Goedemorgen! @Emma: eindelijk zeg! Wat leuk dat je dat nog even vlug komt vertellen. Fijne dag voor jou ook! @DS: succes voor je mama. Ik hoop dat de uitslag goed is. @Nathalie: beterschap voor de hele familie. @Boja: nino wil enkel bij jou zijn? Dat is herkenbaar. Jana heeft dat ook al een aantal weken. De kamer uitgaan=wenen. Vermoeiend hé? Jana is ook erg jaloers op de andere kindjes bij de onthaalmoeder. Die mogen niet gepakt worden En als ze een speeltje wil dat een ander kindje heeft, gaat ze het afpakken (omgekeerd mag natuurlijk niet) Dit weekend had mijn man het kindje (3 weken oud) van zijn broer vast. Jana vond er maar niets aan Kleine indringer, dat is mijn papa! Ik zag ze het al zo denken. Tijd voor een broertje of zusje zodat ze leert delen
@ Emma wauw wat een goed nieuws! Gefeliciteerd met je vriendin! Goeiemorgen allemaal! Sorry dat ik niet telkens op iedereen reageer, maar het lukt me niet om alle topics bij te houden , maar ik probeer telkens wel alles te lezen! Hier gaat alles zijn gangetje! Ik krijg al helemaal zin in Juli! Liefs en een fijne dag Pooh
Goedemorgen meiden, Emma: gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin. DS: ik hoop dat de uitslag voor je mama goed is. Naat: beterschap voor jullie allemaal. Houd ook nooit op he bij jullie. Pooh: kan me helemaal voorstellen dat je zin hebt in juli. Verder alles goed met jou, de zwangerschap en Sam? Eekje: vermoeiend hoor, je kindje dat alleen maar bij jou wil zijn. Hier alles goed.
Emma Gefeliciteerd met je vriendin Miekje Hoop dat je een goede uitslag krijgt vrijdag DS Heb je al uitslag van je moeder :
Wat lief dat je aan ons denkt Jeetje dat heb jij weer vanacht. Hoe gaat het nu met de jongen? En heb jij nog even lekker kunnen slapen?
Tjee meid, jij ook al zo vroeg wakker? Hoe is het met je moeder? Vanmiddag ga je naar het ziekenhuis he? Alvast heel veel succes. Laat je nog even horen hoe de uitslag was?
Zooo eindelijk is de kleine man er! Van harte gefeliciteerd met je vriendin meis! Gaat alles goed met zoon en moeder? Werk ze meis vandaag!
Goedemiddag meiden Vanmorgen om half 10 lekker op de fiets gesprongen samen met Demi. Ze geniet er zo van en mama natuurlijk ook! We hebben weer anderhalf uur lekker gefietst, eendjes gevoerd en geitjes gekeken onderweg. Ze vind het helemaal leuk. Vanmiddag nog even wat boodschapjes doen dus dan zijn we er ook nog lekker uit! Helemaal sportief bezig dus. (mag ook wel een keer ) Duimen jullie voor Diviman voor morgen? Hij moet examen doen voor zijn vrachtwagenrijbewijs, nu praktijk. Spannend! Tot later liefs
Ow Redone, Ik heb je via hyves een priveberichtje gestuurd voor Demi haar dreumessite met het wachtwoord knuf
Even een kopie van Demi haar hyves: Hallo iedereen, Toen mijn moeder nog zwanger van mij was had zij een hele leuke site voor mij gemaakt. Mama hield daar een zwangerschapsdagboekje bij, mijn geboortedagboekje en iedereen had daar hartstikke leuke verhaaltjes geschreven. Plotseling is heel de site gewist . Mama heeft dus helemaal niets meer van toen zij nog zwanger was en alle leuke verhaaltjes die iedereen had geschreven zijn allemaal weg . Gelukkig had mama nog het een en ander op papier geschreven zodat zij dit kon overtikken op deze site. Mama heeft dus een hele nieuwe site gemaakt en ik en mama zouden het leuk vinden als jullie daar eens een kijkje zouden nemen. (Er moet nog wel het een en ander ingevuld worden maar daar is mama hard mee bezig) Als je wilt kijken op de site moet je alleen wel een wachtwoord in tikken Het wachtwoord is de namen van mijn mama en papa Met kleine letters en spaties. Als het niet lukt stuur dan maar een berichtje! Dit is de link van de site: http://onslievewondertje.dreumessite.nl/ Als je links in het menu op abonnee klikt en daar je gegevens in tikt krijg je als mama mijn site heeft bewerkt een mailtje binnen zodat je op de hoogte blijft van mij. dikke knuf Demi
Nee, we moeten er pas om 17:20 zijn... Stomme avondpoli... (hele dag wachten dus... ) En thanks voor de alle succes wensen.