nee gewoon hij is heeeel lastig. Begint te wenen van zodra ik mijn rug draai, durft s nachts wel eens ontroostbaar wenen... Gewoon wat lastig. Maar hij is ook met zooo veel bezig. Staan, tandjes en zo,...
Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Rense 17 maart *Jesse 18 maart *Alyssa 24 maart *Ynse 26 maart *Jasper 28 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april Dikke knuf van Nona
Hahaha, ja lief he.. Ik dacht al.. zal nu wel ff laten weten dat ik aan jullie denk zo midden in de nacht.. Ik kon gelukkig weer verder slapen maar de wekken ging om 6.45uur. Dus lekker brak.. Ben net met Julen en een vriendje van Julen naar Ballorig geweest... Ze hebben heerlijk gespeeld! En Divi: lekker he dat fietsen en wandelen. Zeker met dit weer! Leuk dat Demi er ook zo van geniet.. Ik duim hoor voor t 'groot' rijbewijs van je mannetje (ik dacht ik gooi er ff 'vaktaal' in hahaha)
@ DS: zow, jij was er ook lekker op tijd bij! Hoop dat de uitslag goed is van je mams... Sterkte voor zometeen! Enne... hoeveel draagdoeken/zakken heb je nu ongeveer ... @ Hieper de piep.. Hoera! Rense 1 jaar! Gefeliciteerd.. @ Nona: zo en lekker thuis weer... Ik heb aan je gedacht hoor vannacht! En... heb je al nieuws over je uren? En.. heb je al gebeld?
Rense van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Jadyn jij ook nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag
haha lief dat je aan me dacht nou over mn uren.... ik mag ze opnemen als ik zelf voor vervanging zorg dat is toch niet normaal nee heb nog niet gebeld.... doe ik morgenvroeg gelijk.... ik had gisteren en vandaag ff wat anders aan mn kop.... wéér wat anders.... Pfff
Was dat nou weer voor een onzin! Volgens mij moet je ff nakijken of ze dit wel mogen maken (CAO technisch gezien)! Tis natuurlijk te gek voor woorden dat jij meot zorgen voor vervanging.. Balen dat er wat anders speeld(e).. Hoop dat t snel wat rustiger wordt.. Kuss
Alles goed met hart, maar toch voor de zekerheid pilletjes voor het hart, en alweer rontgen foto. Maar nu wel eindelijk een longfunctie. Haar belangrijkste klacht is benauwdheid, maar de dokter blijft kijken naar pijn . Met ventolin zou een hoop opgelost zijn... maar ja, ik ben geen arts. in ieder geval is haar hart ok \/
@ Mieke: Nu in bezit: twee meitai's, twee normale draagdoeken en een dunne draagdoek, en een draagzak, en een minimonkey. Te koop staan twee normale draagdoeken, een meitai en de minimonkey. En onderweg met de post twee ANDERE normale draagdoeken. Vat je hem nog? .
Goh haha het lijkt wel of ik dat schrijft. Vervelend he? Ik mag hopen dat het sprongetje heel snel voorbij is. Zowel voor jou als voor mij en natuurlijk voor de kleintjes.
haha echt lief van je hoor meis! Pfff nou dat geloof ik helemaal dat je nu hartstikke moe bent! Wat leuk dat je naar Ballorig bent geweest zeg! De kinderen, en mama's, vonden het zeker wel erg leuk? Heb je nog foto's gemaakt Zooo echt wel, ik vind het echt super dat fietsen en wandelen met dit weer. Kan ook echt niet wachten totdat het veel lekkerder weer wordt. Lekker spelen in de tuin. Helemaal leuk! Julen vind het zeker ook wel helemaal geweldig op de fiets? Dank je wel, heb het tegen Diviman gezegd en vind het harstikke lief dat je duimt!
wat is dit nou weer voor regeling? Dat kan toch niet meis? Jouw contract wordt niet verlengd, is dan toch logisch dat je je verlofdagen ook op mag nemen? maar niet dat jij voor vervanging moet zorgen? Dit is zeker niet normaal! Wat staat er in het CAO? Ik zou dat ff nakijken als ik jou was. Pfff heb jij weer. Dikke knuf!