goeiemorgen! we zijn gisteren dan toch met z'n allen naar buiten gegaan en met laura aan de juwelier gestopt en... Mijn meissie heeft oorringetjes. Eerst totaal tegen de zin van mama. Maar ze was zo flink en het staat zoooo schattig! het zijn piepkleine bloemetjes met diamantjes. Erg mooi Grts
@ Sabbe nog super gefeliciteerd met Jesse!!!! Wat super die oorbelletjes! Goeiemorgen allemaal! Hier gaat alles goed. Alleen een echte dipweek qua vermoeidheid, maar komt wel weer goed! Fijne dag allemaal! Liefs Pooh
@Redone: beter je hand toch laten nakijken hoor. Hoop dat het niet te erg is. Doet het erg veel pijn nu? @Sabbe: nog gefeliciteerd met Jesse zijn 1ste verjaardag! @MamaNona: mmm lekker zand. Of toch maar niet dan? Ben je al meer te weten gekomen over je verlof? Vind het ook niet logisch dat jij voor een vervanger moet zorgen. Vanavond naar K&G. Dan krijgt Jana haar prikjes (die in NL op 11 maand gegeven worden). Hopelijk heeft ze er niet te veel last van.
ja, ik word er niet goed van. hij kan totaal niet meer zelf spelen ineens en achtervolgt me echt als een schaduw!
oh jeetje jij ook al... Hier ook zo. Zelfs in de buggy wil ie niet. Ik moet hem oppakken. Maar hij weegt echt wel zwaar Als ie vb in bad ziten ik draai nog maar gewoon mijn rug om een handdoek of zo te pakken dan is t schreeuwen niet te doen... Hij wil echt alleen maar mama knuffelen en is soms best wel leuk maar zoooo vermoeiend op deze moment...
Ben deze week begonnen met draagdoek op mijn rug te knopen. heb ik ten minste mijn handen vrij, en niet een schreeuwend/huilend kind. Want ja, ook hier hoef ik alleen maar te doen alsof ik de huiskamer uitloop en er is paniek in de tent. Terwijl er ook momenten zijn waarop ze lekker alleen zit te spelen.
heb jij wel geluk met je klein poppetje. Ik zie mij nog niet met mijn brok in een draagdoek Jesse die weegt echt hè. Die weegt bijna evenveel als jarne en die is toch anderhalf jaar ouder...
redone: nee zand luste ze echt niet... we gaan vanmiddag als de zon nog schijnt weer even naar t speeltuintje...... zal wel een foto maken Heb je ook veel pijn aan je hand? Succes dadelijk Eekje: ik heb gebeld met Amsterdam ( service center) en die vonden het ook uiterst ongebruikelijk,moest overleggen met HR in mn eigen filiaal... kan ik pas morgen terecht ( toevallig he,op een dag dat moet werken ) ik had al mn collega's van de afdeling een mal gedaan in totaal 4 mailtjes teruggehad ,waarvan 3 die niet konden en 1 iemand gelukkig a.s. maandag van me overneemt.... en dat van de 63 collega's ik heb geen hekel aan mn werk en vind het ook niet erg om te werken,maar omdat ze nu moeilijk doen over mn verlofdag ben ik er wel zóóó klaar mee
Boja: je mag je schaduw wel bij mij brengen hoor vind ik niet erg.... DS: leuk op de rug! heb je zeker nog een stuk of 2 andere doeken bij nodig denk ik voor de afwisseling Sabbe:leuk oorbelletjes! Dat vraagt om een foto :mrgeen: zuurtje: knuffel terug! die ik vergeet: SORRY ! ! !