Haaai, Alle jarige ukkies: van harte! Allemaal: hier alles oke. Nora slaapt goed, denk alleen dat er weer tandjes aankomen ze kwijlt...niet normaal meer hahah. Enneh zure poep..ieuuuwww hihi maar ja hoort erbij Hebben goed nieuws: mannetje heeft een andere functie gekregen, ook voor 32 uur vast. Maar nu met regelmatige werkdagen, dus geen late diensten meer en geen nachtdiensten en elk weekend vrij. Zalig...gaan wel wat inleveren qua onregelmatigheidstoeslag maar hey we krijgen er veel tijd samen voor terug. Echt lekker. Liefs en knufff, ons
Miekje: balen van je sollicitatie. Hadden ze idd wel eerder kunnen bedenken. Becca: wat stoer dat hij loopt nu. Hier nog geen staan of lopen hoor. Zoonlief hupt op zijn billen heel de kamer door hahaha. Hij probeert zich nu wel wat meer op te trekken, maar zijn voeten staan nog verkeerd. Verder dan een klein stukkie omhoog komt ie niet. Komt nog wel. Hier verder niet echt nieuws.
zo meiden ik heb nu even tijd voor jullie was druk bezig met balonnen op te blazen en slingers hangen samen met ybe en ynse verjaardagskaarten gemaakt voor zoetje/papa morgen dus lekker feesten zaterdag gaan we naar de zoo en zondag gaan we een boom voor ynse planten in het geboortebos emma ei is denk ik geweest want mijn temp is weer omhoog nona mooie en vooral schattige foto's/ kindjes redone hoe was het bij de ha met je hand is ie gebroken?
het was hier vanmiddag ook echt erg. Ik was in de keuken, Nino was in de woonkamer met mn moeder. Die ging even iets weggooien om de hoek vlakbij de kamer, begint ie toch te janken. Zo erg dat ie er bijna in bleef hangen en we weer in zn gezicht moesten blazen zodat ie weer ging ademen Snap er niks van, maar hou mn hart alvast vast voor morgen als ik hem naar de creche moet brengen Kon ook niet afwassen van vanmiddag want er hing een jankend blok aan mn been. Pffff Gelukkig ook nog even leuk nieuws. Hij heeft vandaag voor het eerst in een Albert Heijn winkelwagentje in het zitje gezeten. Hij vond het 1 groot feest, ging helemaal los in de wagen! En we lieten hem even los lopen in het winkelcentrum, hij ging meteen zn eigen weg (bizar als je bedenkt dat ie verlatingsangst lijkt te hebben thuis, zo nam ie nu de benen...) en ging gewoon tussen een groep mensen staan die zich over 2 kinderwagens bogen ha ha. Stond daar tussen of ie 1 van hun was en hield zich gewoon vast aan hun broeken enzo. Op straat mocht ie ook nog even op het plein los lopen en toen papa eraan kwam waren de duiven toch echt een stuk interessanter. Trok zich gewoon los en nam weer de benen haha.