Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Alvast heel veel plezier meis het weekend!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    graag gedaan

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dank je wel meid

4. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ow jee, nou ik hoop maar dat het snel over is hoor meis deze periode.
    Alvast heel veel succes voor morgen als hij naar de creche moet.

haha die Nino! Wat leuk zeg!
    Ging hij niet alles uit het winkelwagentje plukken en op de grond gooien?
    Demi draait zich meest half om en dan hop daar gaat wat op de grond, dan weer dat haha....

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    hihi nee nee ik laat iedereen nog ff in spanning....

6. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Dank je wel!

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :)

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Nee hij kon nergens bij haha. En zat echt te stuiteren van plezier in dat stoeltje, echt grappig om te zien. en steeds mijn handen wegduwen van die duwstang, ik mocht me er eigenlijk niet mee bemoeien van hem blijkbaar. Hij had waarschijnlijk niet door dat zonder mijn bemoeienis die kar gewoon stil blijft staan ;)

maar goed, kom nou op met jou verhaal meis!

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey meiden,

zie leuke verhalen en leuke foto's langs komen...geweldig om te lezen allemaal hihi...

Hier niet zo goed, ben niet naar de fysio geweest...en ook niet mijn contract gaan ondertekenen...reden...

Had vannacht gedroomd...dat er een bij in mijn oor was gevlogen en dat die daar had gestoken...toen ik aan mijn oorschelp trok vloog die bij eruit...en toen ik wakker werd daarna had ik toch oorpijn..

Accute oorontsteking...en heftig ook...en laten we nu net geen paracetamol meer hebben...in kast lag een lege strip...handig!

Dus heb de rest van de nacht pijn liggen lijden..en in de ochtend mijn man de afspraken af laten zeggen en even naar de HA laten bellen...wist wel dat het een ooronsteking was...(genoeg genad in mijn leven) maar deze was zonder aanwijzingen (verkoudheid, oorpijn, keelpijn) zomaar op komen zetten...en heftig! Echt verging van de pijn...moest er zelfs van huilen....en kan toch heel wat hebben hoor!

Daarom aankomende woensdag contract ondertekene...en dinsdag...(ja op der verjardag, papa dacht weer neit na....) net vordat de visite komt naar de fysio met alyssa...moet te doen zijn denk ik...visite komt om 11 uur. en ze moet bij de fysio zijnom kwart voor 10..

Groetjes, en tot snel als ik me beter voel weer!

Miranda

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    heh wat een ellende zeg :( Beterschap meid!

11. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Vanmorgen was het dan eindelijk 18 maart. Demi moest vandaag naar de kinderarts.
    Dit omdat ze anderhalve maand gelig zag, 200 gram was afgevallen en veel spuugde.

We gingen om 10.00u naar binnen en om 10.45u kwamen we weer uit de spreekkamer. Hij nam echt zo de tijd voor Demi.

Maar ow ow ow wat had ze een lieve arts zeg. Hij heeft haar uitgebreid onderzocht. En zoals hij zo kon voelen/zien is Demi hartstikke gezond. Hij vond haar totaal niet gelig zien. Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik het nu ook niet meer ziet.

Wel heeft Demi medicatie gehad omdat haar ontlasting niet altijd goed is. Ze poept 2 - 3 x per dag maar de 1e 2 keren zijn het keuteltjes zo hard als knikkers. De 3e keer is het dan wel weer goed zeg maar.
    Het gelig zien kan ook daardoor komen omdat haar ontlasting te langzaam uit haar lichaam gaat. De stoffen (van het gelig zien zeg maar, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen) worden hierdoor niet totaal uit haar lichaam gedreven.
    Dus moeten we even kijken hoe het gaat met deze medicatie.

We moesten ook bloed laten prikken bij haar, maar ow ow ow wat een ramp zeg en wat vreselijk zielig.
    Eén zuster hield haar beentje vast, ik hield haar in de houdgreep, één zuster hield een armpje vast, één zuster hield haar andere armpje vast en één zuster haar hoofd en de andere zuster ging prikken. Ze ging zooooo spartelen, zo hard gillen, zo hard krijsen. Ik heb haar nog nooit zo gehoord. Verschrikkelijk. Divi moest ook gewoon mee janken, ik zag zoveel paniek in haar oogjes pfff... Als ik er weer aan denk pfff.... Echt vreselijk!
    Ze hebben 4 buisjes bloed afgenomen bij haar.
    Ze kreeg een ballon van de zusters gevuld met helium en toen was het snel goed. Alleen het snikken daarna, ik vond het echt zooo zielig!

Ook wilde de kinderarts dat we een rontgenfotootje lieten maken van haar buik, van haar darmen, galblaas, blaas etc etc. Zeg maar van al haar organen die in haar buikje zitten. Gewoon het zekere voor het onzekere.
    Hij zag gewoon aan mij dat ik me er zo verschrikkelijk druk om maakte, dus hij wilde echt alles doen zeg maar.

Over 3 weken krijgen we de uitslag telefonisch van de arts. Ook gaat hij dan met mij doornemen hoe we het verder gaan doen om Demi aan te laten komen. Ze woog nu 8400 gram volgens de weegschaal daar. Dus het gaat gelukkig de goede kant op.
    Haar groeicurve zag er ook harstikke mooi uit. Je ziet gewoon dat ze nu om hoog klimt met haar gewicht. Ze ging richting de -2 lijn maar klimt nu op naar de -1 lijn. Dus het gaat goed.

Ik hoop dat jullie het een beetje snappen, ik vind het altijd een beetje moeilijk om op te schrijven.

Ow ja en nog een beetje ego berichtje haha...
    Demi loopt los achter haar loopkar, door heel de kamer, achtertuin haha haha...
    Zo leuk!
    Ik heb een filmpje op haar hyves staan!

12. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ach die arme Demi zeg :( En arme jij! 4 buisjes bloed, wat veel zeg! ben blij voor jullie dat het achter de rug is. Nu nog even de uitslag en dan kan je het mooi achter je laten!

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meissie wat een dag .... en wat zonde voor demi en haar bloed prikken .... en ook zielig voor jou ! pff ik zal al bijna mee te huilen met zijn prikjes dus laat staan ditte
    gewicht is idd netjes !
    nou afwachten dus maar ! wij duimen dat alles goed is
    en ben beniuewd of het nieuwe poepbeleid mag gaan helpen

maar dit moet toch al een opluchting zijn he !

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    tjeeee meissie doe maar rustig aan
    en heeeeel veel beterschap !

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    haha stoer is dat he !
    dan zijn ze weer ff echt GROTE jonge !
    knap manneke ! volgende stap is dan op de fiets he !
    al heb ik dat nog niet gedaan ik ben geen fietser ...
    en hier ook dat aan je benen hangen en klagen/zeuren om aandacht ! ik zoek het morgen eerst eens op

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    :) :)

dat zou ik ook hebben

durf ik snachts niet meer naar de wc enzo !

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    top van diviman !

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meissie feest ze morgen !

en wat een top idee van je boom planten ! mooi hoor !

19. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hij is toevallig gisteren papa op de fiets gegaan. vond ie ook helemaal geweldig! mama is geen fietser, ik ben al een gevaar in mn up op de fiets, dat kan ik het ventje niet aan doen om hem met mij mee de afgrond in de slepen ha ha.

heb gekeken in oei in groei en er is inderdaad die 55 weken sprong, maar wat ik zo snel kon zien (heb niet alles gelezen) kan die ook echt wel een paar weken duren :(

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo meiden ik duik mijn bed in had er al in willen liggen maar helaas..........

all dikke knuf sorry als ik iemand vergeten ben te reageren !

Deel Deze Pagina