Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    he meiden wat lief dat jullie aan mij denken.
    Ik moest om 20 voor 1 bij de ha zijn,de assistente belde dat de afspraak wat later werd.Nou en ze vond dat ik veel drukpijn aangaf en er zat een bult op mijn hand en ze vond het beter om een foto te laten maken.We konden gelijk door en gelukkig blijkt het niet gebroken te zijn.Alleen zwaar gekneust en dat kan erg veel pijn doen.Heb de hand nu ingetapt en dat is wel wat beter.Mijn pink en ringvinger gebruik ik nu helemaal niet.
    Vanmiddag had ik een bewonersbespreking en daarna gingen we met de collega's uit eten vandaar dat ik er niet eerder was.
    Maar nogmaals erg lief dat jullie aan mij denken,.

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    GVD zie je wel ik dacht het al
    weer zo'n SHIT sprong !
    morgen ff lezen
    en tof zeg met papa op de fiets hihi hier moet de stoel er nog op
    en hier hetzelfde ik kan zelf niet eens normaal lopen laat staan fietsen .... zie er gewoon tegenop :oops:

3. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ja precies. van bojaman moet ik sowieso altijd achteruit naar binnen lopen als ik op een begraafplaats ben geweest, anders kunnen er geesten achter je aan naar binnen lopen... is iets surinaams geloof ik, maar boja is al zo gevoelig voor dat soort bijgelovigheden dat die dat nog deed ook!

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik zeg ook noooooooooooooooit 5x achter elkaar in de spiegel "the boeggieman" (ofzo was het) :) :)
    ken je die film :(:
    brrrrrrrrrrrrrr

5. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik ben in het verleden regelmatig op mijn bek gegaan met de fiets, dus ik begin er echt niet aan!

Ik ga ook mn bed in nu. Tot morgen! (denk ik)

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hahaha nee dat ken ik niet (gelukkgi maar) en gelukkgi was ik sowieso niet van plan dat te zeggen hihi ( niet eens 1x) ;)

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    top dat hij niet gebroken is !
    maar idd kneuzen kan soms nog meer pijn doen .. ai ai
    en wij hebben idd de hele dag met zijn alle zitten wachten

kan je nagaan hoe populair je hier bent :)

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Nu ik echt weg. Slaap lekker allemaal!

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: Divi
    Fijn dat het goed is met Demi.En 4 buisjes bloed jeetje en dat uit zo'n klein lichaampje.Logisch dat je mee ging huilen.
    En diviman gefeliciteerd

:idea: Miranda
    Jeetje meid een oorontsteking.Beterschap ermee.En voor komende dinsdag succes bij de fysio.

:idea: Mamanona
    Leuke foto's van het buitenspelen.Leuk je gesproken te hebben op msn.

:idea: Boja
    Wat leuk dat Nino het fijn vond in het karretje.Leuk je even gesproken te hebben op msn.

Verder weet ik het zo niet meer.Sorry.
    Iedereen een dikke knuff en tot morgen.

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zoooooooooooooooooooooow en nu naar bedje !

fijne avond nog all

en toppie nacht

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden ik duik mijn bedje in

slaap lekker lieve schatten

12. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo mama's

Daar was de verloren mama weer eens even,
    Hoe is het met iedereen?
    Hier alles prima.
    Het is weer erg druk op mijn werk... werk momenteel veel avonddiensten..
    Best pittig als je er een paar achter elkaar hebt en dan de volgende morgen weer vroeg aan het werk moet voor een ochtenddienst.
    Verder gaat het met onze kereltjes ook heel erg goed.
    De oudste heeft het zo enorm naar zijn zin op de peuterspeelzaal... hij is ontzettend wijs .. zo leuk.
    En met ons kleine kereltje gaat het ook prima.
    Klimt de trap al op... kan even zelfstandig staan..lacht net als zijn grote broer ook zo ontzettend veel...en ze blijven elkaars beste maatjes :D

Nou ik dacht ik laat even weer iets van me horen (was veel te lang gekeden :oops: ) Maar ik ga nu ook maar slapen... was een lange en drukke dag.

Welterusten allemaal!

13. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goedemorgen!

@mama1984: wat leuk dat je zoontje zo samen spelen :D Best wel zwaar al die avonddiensten, dat kan ik me best voorstellen.
    @divi: zielig hoor voor Demi, al die buisjes bloed. Maar wel een superarts dat hij zo de tijd neemt en naar jullie luistert! Gefeliciteerd voor diviman.
    @redone: beterschap met je hand

Gisteren bij K&G geweest. Jana is nu 77 cm en 10,780 kg. Ze is erg flink geweest. Wel even geweend bij de prikjes, maar dat was snel weer over.

14. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen :)

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goedemorgen

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ga van de week nog ff reageren op je PB meis.. Ik is dat helemaal vergeten.. :oops: :oops:

17. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Dat is goed hoor ;) ... zie hem vanzelf wel.

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ redone; top dat ie niet gebroken is.
    @ divi: wat een gedoe zeg! Hopen dat de uitslagen goed zijn.

Hier alles oke verder. Genieten nog steeds van het feit dat man gister aangenomen is voor nieuwe functie!

K ga vanmiddag met Nora naar een collega, kan Nora leuk met dr dochtertje van 9,5 mnd spelen.

Liefs,
    mij

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Mogge...

:idea: Divi: zielig he die bloedafname... Miekjeman is daar altijd bij want ik trek dat niet (als ze dat bij Julen doen)...
    Wat fijn dat de arts zo de tijd voor jullie/Demi nam.
    Enne Joehoeeeeeeee, mannetje geslaagd! Nu met trailer en daarna combinatie of nie?
    Wat goed van Demi dat ze zo goed loopt achter de loopwagen!

:idea: Emma: wat lekker zeg dat Mister T zo lekker eet!
    Miekjeman hoeft voorlopig niet weg.. Iig niet mee met aankomende november.. Die plaats is opgevult door een ander.. Gelukkig. In juni is hij klaar met zijn opleiding en vanaf dan is hij weer inzetbaar.. Dus ja, zekerheid hebben we niet (nooit), maar er is nu nog geen sprake van een uitzending..

:idea: Zuurtje: ohhh FEEST ZE!
    enne, ik duim voor de clomid en dat t allemaal goed gaat!

:idea: Boja: Heyyyy Girl... Whahahaha die Nino in de supermarkt! wat lijkt me dat heerlijk (we hebben hier een AH XXL, dus ruimte zat voor Julen om rond te rennen, haha)..
    Jammer dat hij zo last heeft van de sprong..
    Hier mocht ik niet mee naar een begrafenis van een oom van Miekjeman, toen ik hoogzwanger was, ivm de geesten die 'schade' kunnen toebrengen aan het ongeboren kind.. En daarnaast meot je de kleding na een begrafenis direct uit doen, mag je niet de slaapkamer mee binnen.. zoiets was t iig..

:idea: Nona: wat een heerlijke foto's van kleine A en de glijbaanfoto...
    Heerlijk! Hier werden de ballen uit de ballenbak, glijbaan en de stoeltjes bij Ballorig vakkundig afgelikt en geproefd..
    Sorry, ik ga niet mee.. Das niks voor mij, om daar reallife te zitten.. En ik heb altijd met dat soort dingen dat ik naar voren word geroepen.. (en das dus net wat ik niet wil) Ik kan al helemaal niet tegen 'geesten/spoken etc' dus dan heb ik er later last van..

:idea: Zegggg GAAN WE NOG MEETEN OF NIET?

:idea: DS: whahahahaha, ohh vandaar zoveel draagdoeken.. stel je voor dat ze je herkennen.. whahahahhahaha
    Hoest met Samantha?

:idea: Wic: Hoest met Faylinn... Is ze al wat minder snotterig?

:idea: Sabbe: Hoest met de kindjes? en beeb in buik? Hier ook geen buikdraagkindje.. ZOu me een hernia tillen..

:idea: Pooh: Hoest met Sam? En met beeb?
    :idea: Miranda: Ahhh nee he, das echt heel naar zo'n acute oorontsteking.. Wel fijn de baan van je man!
    Ik heb ooit eens een acute keelontsteking gehad, net na de bevalling.. Zat toen ook wel tegen t plafond aan van de pijn...

:idea: all: die ik nu vergeet, sorry

:idea: Julen: die vind lopen niet meer zo interessant.. Heeft wel naar mijn mama gelopen.. Maar doet t nu niet meer.. Hij vind kruipen en lopen op knieen gewoon leuker, en t is sneller. Ik blijf m stimuleren, maar zakken door je knieen is favoriet, om vervolgens lekker te gaan kruipen...

Vanmiddag gaan we naar de dierentuin..
    Ga J ff aandacht geven, die trekt me hier van mijn stoel af...

Kussssssssssss

20. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: Zuurtje
    Feestse vandaag

:idea: Miekje
    Top dat manlief niet op uitzending hoeft.Oh en lekker naar de dierentuin het is hier ook heerlijk weer.

:idea: Divi
    Leuke video van Demi op haar hyves.

:idea: All
    Hier een betere nacht gehad dan gisteren.Mijn man verklaart me voor gek want ik wil vanavond wel aan het werk.Wil het niet dan kan de afdeling de mensen wel in bed doen,ik kan ze wel uitkleden ed.

Deel Deze Pagina