Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Zie je.. ik vergeet je gewoon.. grrr grrr domme ik..
    Wat fijn dat je hand niet gebroken is, maar zwaar gekeusd is ook klote.. Doet vaak meer pijn dan gebroken..
    Ja, ik verklaar je net als je man voor gek.....
    Maar ik snap je wel, zo ben ik ook.. al leer ik mezelf nu om minder verantwoordelijk te zijn/te voelen, want bijna t hele team draait op mij.. Nou mooi niet dus.... Ze waren/zijn dan ook echt niet verdrietig dat ik niet wegga...(voorlopig dan, want ik blijf doorzoeken )

Idd blij dat Miekjeman voorlopig niet weg hoeft.. Al denk ik wel dat we voor eind van dit jaar wel een uitzending of een opropep daarvoor binnen hebben..

2. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Hij is ook erg gevoelig ja.Ja ik heb dat ook op mijn werk.Momenteel draaien er heel veel uitzendkrachten bij ons en vandaag overdag ook en als ik dan ook niet kom word er weer iemand anders ingezet.En mijn clienten hebben daar erg onder te lijden.Die willen graag vast personeel en niet steeds andere mensen.Die weten vaak niet hoe de mensen in elkaar steken.

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Zo herkenbaar....
    De jongeren zeggen hier gewoon tegen zowel vast als inval personeel, als ze weten dat ik in dienst kom... o dan doen we wat we moeten doen, want Marieke doet wat ze zegt en houdt je je aan je afspraak...
    :( Fijn dat je hierdoor ook weet dat collega's dat dus (in mindere mate) niet doen...

En idd, invallers worden door onze jongeren zo gemanipuleerd dat ze van alles voor elkaar krijgen, en wij vast personeel kunnen de conflicten weer aan gaan omdat t we het terug moeten draaien..

Het betekent alleen niet dat jij dus alle verantwoordelijkheid moet dragen.. Ik weet t , makkelijker gezegd dan gedaan..Maar mensen gaan er ook op rekenen: 'ach redone doet t wel', en misbruiken dit gewoon..
    Ikzelf ben bijv nog nooit ziek geweest voor mijn werk vanaf okt 2005 (ja 1 keer 2 dagen, die vielen in mijn vakantie).. Ik ben dus de enige.. Want alle andere collega's zijn wel eens ziek (veelal dus langdurig..) en ondertussen kan ik t werk opknappen..

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    Hier is Laura MET oor'bloempjes':

En voor de geïnteresseerden staat er een foto van mijn reuzebuik in mijn album ;)
    Maar schrik je geen bult als je gaat kijken :)

Grts

5. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ja dat is bij mij ook zo.Maar ook vast personeel laat wel dingen liggen hoor.Zoals laatst viel het mij op dat er een bewoner erg vaak(4x in een half uur naar de wc liep)Dus ik vragen of ze ook pijn ed had ja zei die bewoner ik heb dan wel buikpijn.Dus ik gerapporteerd dat er urine opgevangen moest worden(ik had late dienst dus ikm kon niks doen op dat moment) kom ik een week later weer blijkt er niks gedaan te zijn.Nou ik was me toch boos.Wij hebben een collega die langdusrig in de ziektewet zit en 2 doen erg weinig die pakken geen dingen op en ik en mijn andere collega moeten heel veel oppakken.Dat is niet altijd leuk.Vandaag moet er zoveel dingen geregeld worden en we hebben een uitzendkracht vandaag overdag.Die weet van niks.Nu is er wel een ab-er maar die kan niet alles alleen doen.Dus ik heb gisteravond aangeboden dat ik wel even wil komen om haar te helpen wil ze ook niet omdat ik vanavond aan het werk moet.Ik heb net gebeld als ze er echt niet uit komt dan kom ik.Maar ik kan me jouw heel goed voorstellen dat je alles weer moet terugdraaien.De clienten kunnen de invallers idd manipuleren.

6. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: Sabbe
    Wat een mooie grote buik heb jij.Ik ben jaloers want bij alle zwangerschappen had ik niet zo'n grote buik.
    En gewelidige foto van Laura.Ze is apetrots op haar oorbelletjes of niet :(:

7. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    groot idd, en nu al serieus in de weg ;)

ja ze is heel trots ze...

Hier zie je ze beter:

http://nl.netlog.com/LaJaJe/photo/photo ... r=0#photos

profiel tijdelijk openbaar

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey! Ja klopt. het liefst moet je die kleren meteen weggooien of verbanden hihi, maar ik mocht ze gelukkig ook meteen in de was gooien. Weggooien vond ik beetje zonde ;)

Ik ben helaas wel naar 3 begrafenissen geweest toen ik zwanger was... Bojaman vond het ook geen goed idee maar begreep wel dat ik erheen moest. Zal me toch niet gebeuren dat zn gehemelte daardoor komt... :rolleyes:

Julen ontdekt het lopen vast wel weer, die maakt het zich er gewoon makkelijk vanaf nu haha. En misschien moet je het niet eens stimuleren. hebben wij eigenlijk ook niet gedaan, misschien wordt het dan alleen maar interessanter hihi.

Leuk naar de dierentuin! Wij zijn zondag naar Artis geweest. Geloof dat ie de gewone vogels die toevallig daar rondliepen interessanter vond dat alle 'rare' beesten. Bij de schildpadden ging ie ook ineens helemaal uit zn dak... Raar jochie ;)

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    is dat wel verstandig? moet wel uitkijken dat je het dan niet overbelast he, dat je per ongeluk toch meer doet dan verstandig is.

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    wat een lieve foto!

en wat een reuze buik ;) maar wel een hele mooie buik hoor!

11. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik ga weer verder werken. fijne dag!

Zuurtje, gefeliciteerd met zoetje! (da's vandaag toch of ben ik nu in de war?)

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nee is goed

goedemorgen trouwens

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Zoetje gefeliciteeeeeeeeeeeerd ! ! ! ! ! !

:idea: Sabbe leuke foto van laura dr oorbloempjes!

ik ben werken :( dag meiden....

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Lieve meiden even weer een teken van leven van mijn kant en even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben!

Met Sam gaat alles goed! Weer heerlijk rustig. Tandjes zijn toch nog niet doorgebroken (nr 7 en 8) We wachten rustig af. Nog 5,5 week en dan gaan we vliegen naar gran canaria. Ik heb er super zijn in!

Knuffel Pooh

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    fijn dat alles goed gaat met jullie!

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Wat is het hier rustig trouwens vandaag. Komt vast door het mooie weer. Ik ga zo richting huis, fijn weekend allemaal!

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :)

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    sommige mensen hebben ook geen internet op hun werk :p

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden !

hier ook weer thuis ... lekker gewerkt ! en tim ligt nu op bedje !
    ik wacht op de timmerman die zou er om 6 uur zijn .. zucht !
    ach ik hoor de bank mijn naam al roepen zo lekker flexen dus !
    en morgen lekker naar mijn zus ! knuffelen met anne ... dan gaat mijn ma mee en blijft tim bij haar en ga ik smiddags lang mijn vriendin en de kleine en dan savonds naar ilse de lange en een ander vriendin heeft ff lift naar vliegveld nodig dus dat dan snachts nog ...
    lekker druk ! maar wel gezellig allemaal

Boja jullie ook een super fijn weekeind ! en idd je kan na elke begrafenis je kleding toch niet wegdoen of hebben jullie de loterlij gewonnen :)
    en hoe is het nu met nino ? is het een beetje goed gegaan toen je hem af ging geven op KDV ?
    Pooh lekker hoor bijna op vakantie ! zalig zo met je mannen .. en je buikie ! en wij vergeten jullie ook niet hoor meis !
    Nona hoe was het op je werk ? ben je iets wijzer geworden mbt je uren ?
    en nu weeeeeeeeeeekeind hoop ik !
    hoe is het met de meiden ?
    Zuurtje van harte met Zoetje ! is het een leuk feestje ? en wat heb je hem gegeven ?
    Sabbe ik kan nu niet meer kijken naar de link maar de andere foto staan de bellen super lief ! mooi meisseke he !
    en wow wat een mooie buik ! hihi dat wordt een grote !
    Redone meissie ben je nog werken ... neem je rust he ! en tja .. te veel werken is niet goed he ! .. maar je bent een grote meid dus je zult het heus niet te gek maken ! dikke knuf ...en kijk uit he !
    Miekje hihi wil hij ineens niet meer lopen ! ow ow ... tja snelheid is ook belangrijk he ! en het komt vanzelf wel joh ... en hoe was het in de dierentuin ! nog leuke foto's ?
    Divi meissie hoe is het nu met je meissie ? geen last meer van het bloed laten prikken ... en jij er niet akelig over gedroomd ?
    nog lekker gefietst vandaag ?

zo ik ga hangen all die ik vergeten ben solly :oops:

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    :) :)

Deel Deze Pagina