Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Helleu meiden!

Lekker rustig hier vandaag, idd.

@ Redone : hoe is het met je pols? Fijn dat het niet gebroken is, maar ik heb begrepen dat dit een stuk pijnlijker kan zijn dan breken... kan ook lang duren, of niet?

@ Emma : lekker druk! Veel plezier!

@ Ego : hier lekker dagje achter de rug. We hebben lekker VAKANTIE! Yeah! Vandaag wel Faylinn naar het KDV gebracht, konden we ff door het huis heen ... voor de helft gelukt ;) want we zijn vanmiddag de tuin ingedoken. Maar goed, ook nodig! En het was zooo lekker. :)

Met Faylinn gaat het weer prima, nog wel snotterig maar volgens mij is ze dat gewoon standaard.
    Sinds een week doet ze wel moeilijk met in bad gaan :( Snap er niks van ... ze wil niet meer zitten en staat alleen maar. Als ik dr bij me neerzet ( ga altijd samen in bad ) is het krijsen tot en met... heel vaag. Vanavond werd ze wel weer rustig toen ik dr op mn been zette (na eerst te krijsen), zat ze beetje te spelen met dr badeendjes op de badrand ... lijkt wel acute watervrees. Fijn, als je maandag voor een week naar CP gaat... :rolleyes:

Fijne avond meiden! Ik ga snel wasje ophangen en dan visie loeren!

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Nou he, echt zielig voor die kleine meid.
    ja 4 buisjes, ik weet alleen niet meer waarvoor. In ieder geval bloedarmoede, dit heeft Diviman gehad toen hij anderhalf jaar was en kreeg toen een bloedtransfusie, en voor het geel zien, birubine of zo, en sorry die andere 2 weet ik niet meer...... :oops:
    Ik was gister wel helemaal verrot na dat ochtendje ziekenhuis.

Hoe is het met jullie meis?
    En met Nino?

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Pff het was echt een heavy (dag) ochtend.... Om half 12 waren we nog in het ziekenhuis en moesten we nog een fotootje laten maken, binnen anderhalf uur hadden we dus een fotootje gemaakt, naar mijn moeder gereden waar ik ff een boterham heb genuttigd, toen mannetje opgehaald thuis en toen naar me werk pffff was helemaal verrot.

Ahh meis het was echt zielig dat bloedprikken, en net wat jij zegt als ze een prikje krijgen bij het cb dan is het al moeilijk, en dit pffff echt niet fijn. Ik hoorde echt tot aan gisteravond Demi zo krijsen in mijn hoofd.

Dank je wel meis voor het duimen!

Vandaag ff een zakje voor haar ontlasting in water opgelost, nou meid ze vond het heerlijk! Hups binnen no time was dat flesje leeg haha.
    Dus hopen maar dat het helpt.

Nou inderdaad, dit is al een hele opluchting hoe het gegaan is gister. Eindelijk wordt Demi eens onder de loep genomen, ik loop al een half jaar te brullen bij het cb en ha. Nu is ze eindelijk even nagekeken.

Hoe is het met jou meis?
    En met Tim?

4. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ja goed he!

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Het is zoooo leuk fietsen meis ;)

Een paar weken :confused: ?

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Divi : ohja, vergeten te reageren! Ik kan me voorstellen dat je kapot was na ochtendje ziekenhuis... vreselijk lijkt met me, dat bloedprikken. :(
    Wel fijn dat het gewoon voor de zekerheid gecheckt wordt allemaal.

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ Divi: heb je forlax voor Demi haar ontlasting?

@ Emma: hey, daar was je weer na een dag werken.. Morgen een drukke dag zie ik...
    Ga dan maar lekker bankhangen

@ Wic: hoop dat Faylinn snel weer van water kan genieten!
    En misschien is zwemmen met papa en mama wel anders dan in bad gaan thuis...

8. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ahhh gelukkig meis dat het niet gebroken! Pfff maar zwaar gekneust is ook niet leuk!
    Hoe gaat het nu? En hoe is het met Bryan?
    Dikke knuf meis!

9. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Nou he, ik schrok ook wel ff hoor toen ik die 4 buisjes zag liggen...

Dank je wel meis!

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ja het was echt een superarts. Het was niet ff snel snel volgende patient. We hebben in totaal 3 kwartier binnen gezeten bij de arts.

Dank je wel!

Zooo wat een mooie cijfertjes zeg van Jana!
    Heeft ze nog last gehad van de prikjes?

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Boja: ja idd, kleding t liefst weg.. En dan nog een aantal dagen zwarte kleding dragen toch?
    Stimuleren doen we niet echt, af en toe zetten we m eens achter zijn loopkar, en soms zet ik m in 'de loophouding'' naar Miekjeman toe, maar lopen doet ie toch niet.. HIj heeft t wel maandag nog ff gedaan.. Hij moest t wel ff aan Omie (Miekjemama) laten zien... hahahaha...

Geniet je van je weekend!

Dierentuin was prima! Heerlijk genoten van t weer.. En net als Nino vind Julen vooral eendjes en de rondvliegende reigers leuk
    Hij begon alleen op een gegeven moment erg hard te huilen...Hij was moe, en we denken dat ie pijn in zijn voeten had.. Hij had nl net zijn nieuwe schoenen aan (nike's, zo'n soort die Nino van Adidas heeft volgens mij...)
    Miekjeman was zo scherp om zijn schoentjes ook uit te doen.. Hielt ie op met huilen en viel in slaap...
    Dus misschien moest ie wennen aan de schoenen of ze doen m gewoon pijn :( ..
    Morgen weer proberen, kijken hoe hij reageert...

Miekjeman moet t weekend werken in t ziekenhuis
    Dus ik heb de auto van t weekend....

Oja, donderdag krijg ik mijn proeflenzen, heb dan ook instructie hoe ik die dingen in en uit mijn ogen krijg.. Wordt nog wat, dat gemier in mijn ogen..
    Ach ja... en heb op internet al opgezocht dat ik ze daar goedkoper kan bestellen...hahaha...

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ Eekje: kijk even naar mijn banner... hahaha Jana weegt t zelfde als Julentje! (nou ja, dat woog Julen 20 feb, maar t zijn wel de zelfde cijfertjes!)
    En bijna even lang.. Die volgen mooi dezelde lijn!

13. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Dank je wel meis! Wij hopen het ook dat de uitslagen goed zijn.

Hoe was het vanmiddag? Nora vond het zeker erg leuk?

14. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Het was echt zielig niet normaal....
    Dat geloof ik helemaal hoor dat je dat niet trekt, als er ooit nog een volgende keer komt dan mag Diviman dat lekker doen. Diviman kon geen vrij krijgen van zijn werk :rolleyes: Vond het echt niet zo leuk. Dus volgende keer is Diviman de klos.

Ik weet niet of hij verder gaat met de combinatie. Ik weet wel, zoals hij nu denkt, dat hij over 5 jaar de lzv gaat doen. Ik heb hem eigenlijk nog niet gehoord over de combinatie hihi.

Ja goed he van Demi. Ze vind het ook helemaal geweldig achter die loopkar haha.

Meeten? wanneer?

Misschien heeft het ook wel te maken met het sprongetje dat Julen het lopen niet zo interessant meer vind? Straks als het sprongetje is afgelopen misschien is ie dan niet meer te houden ;)

Hoe was het in de dierentuin?

15. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Dank je wel!

Gelukkig dat je beter hebt geslapen meis!
    Hoe gaat het nu? Gaat het iets beter als gister?

16. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ahhh wat een leuke foto van Laura zeg met haar mooie oorbelletjes!

En een hele mooie buik heb je meis!

17. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Zuurtje gefeliciteerd met je mannetje meis!

18. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    En meis, is de Timmerman al geweest?

Zooo jij hebt het wel morgen ff druk zeg!
    Wat gaaf dat je naar Ilse de Lange gaat! Alvast heel veel plezier!

Met Demi gaat alles goed. Volgens mij heeft ze er vandaag geen last meer van gehad, gelukkig. Alleen is ze wel heel erg hangerig. Alleen maar bij me in de buurt, opgetild willen worden, huilen als je weg loopt. Dus ik denk dat dat weer met dat erg leuke sprongetje te maken heeft. Laten we het daar maar op houden.

Nee gelukkig heb ik er niet over gedroomd. Maar heb wel tot dat ik gister naar bed ging het gehuil gehoord in mijn hoofdje van Demi. Vond het echt heavy.

Zo haha echt wel! We zijn vanmorgen nog even anderhalf uur wezen fietsen. Ze vind het zo gigantisch leuk. Was alleen vergeten een speentje mee te nemen dus ik heb een uurtje gehoord achter elkaar: "Mama up (fup)".

Veel plezier morgen meis!

19. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    :) :) :)

20. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Lekker hoor meis dat je vakantie hebt!

Hoe kan dat ineens dat ze acute watervrees heeft? Ook dat leuke sprongetje mischien?

naar welk park gingen jullie ook al weer?
    Als ik je niet meer spreek, alvast heel veel plezier meis. Geniet er lekker van!

Deel Deze Pagina