Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ow maar meis dat geef toch niet.

Pff ja echt ik was echt moe pff.. Zat ook helemaal in te dutten op me werk pff nou dat ben ik helemaal niet gewend. Het heeft in ieder geval erg veel energie gekost het ochtendje.

Ja het was echt vreselijk dat bloedprikken. Echt niet leuk.
    Ik hoop het ook nooit meer zo mee te maken. Misschie nheeft ze het wel van haar vader, die kan er ook niet tegen?

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ja dat klopt meis! Die heb ik voor Demi.
    hihi hoe weet jij dat?

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Echt leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in de dierentuin.
    Hebben jullie toevallig een abonnement op de dierentuin?
    Ik denk dat ik misschien Diviman (hihi ik weet anders niets) dat als cadeautje geef voor zijn verjaardag.....

Zo spannend zeg je lenzen! Ben benieuwd hoor haha.
    Als je maar niet hetzelfde krijg als Divi haha (dat ik ze niet meer uitkreeg. Bij de opticien ging alles goed, maar thuis niet)
    Alvast veel succes meis.

:confused: welke site is dat meis, als ik vragen mag?

4. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Vanmorgen dus weer heerlijk wezen fietsen. Demi geniet er harstikke van en Divi weer van Demi hihi.
    Vanmiddag weer lekker boodschapjes wezen doen.
    Ik had de wandelwageninzet (zoo nieuw woord voor scrabbel hihi) omgedraaid, dus dat Demi niet naar mij kijkt zeg maar. Maar ze vond het helemaal leuk! Ze zat te klappen, te zingen, te brabbelen, helemaal leuk! Dus denk dat ik het zo maar laat staan.

Ze had vandaag niet zo veel trek in haar eten. (ik hou het maar op het hele gezellige sprongetje)
    Maar drinken deed ze wel goed.
    Vanmiddag, nadat ze had geslapen, heeft ze me geholpen met stoffen, stofzuigen en dweilen. Haha zij met die stofdoek over tafel, helemaal geweldig.

Voor de rest eigenlijk niet veel nieuws uit huize Divi.

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Divi : het Heijderbos gaan we heen. Nog nooit geweest, inmiddels het 3de park waar we heen gaan :) , ik kan onderhand gaan vergelijken. ;)

@ bloedprikken: ik hoop echt dat voorlopig niet mee te maken hoor ...brrr... hou helemaal niet van naalden (terwijl ik ze vaak genoeg heb gezet bij dieren haha), laat staan zoiets bij mijn dochter.
    Maar je hebt t gehad! En voorlopig gewoon geen 2de keer hoor!

@ fietsen : 1x kort gedaan, wil eigenlijk morgen een stukje gaan fietsen met zn drietjes.
    En ik gebruik de buggy alleen nog maar (kinderwagen met wandelwageninzet staat zelfs al bij schoonzus, hihi), dus Faylinn kijkt altijd niet naar mij, zeg maar. Heeft ze lekker veel te zien!

Hmm..Faylinn heeft vandaag eigenlijk niet genoeg melk gedronken, terwijl ze normaal meer dan genoeg binnenkrijgt..ga dr maar van uit dat het een off-day is ;) en ze morgen gewoon weer dr pap eet/flessen drinkt.

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @Richting in wagen: Grappig, Samantha geniet juist zichtbaar in de wagen sinds ze ons kan zien :). Kijkt trots om haar heen, en als er dan een stoet eenden langskomt kijkt ze meteen of we ook kijken. Ze is veel happier nu... grappig.

@Divi: Arme Demi. Hopelijk snel een goede uitslag

@Watervrees: Samantha durft al tijden niet meer in een badje. Onder de douche met mama is prima. Maar languit in een badje, zelfs een bodempje water te veel van het goeie... :rolleyes:.

@Redone: Gelukkig niet gebroken.

en natuurlijk EGO
    Samantha's linkerbovensnijtand is door \:D/.

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Zijn dezelfde medicijnen die Julen heeft gehad..
    Ik heb hier nog een pak staan, dus als je wilt kan ik t naar je opsturen. Wij gebruiken t niet meer..

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    He!
    Wat is dit nou!
    Samantha is sneller met dr derde tand dan Faylinn! :confused:

Overigens zie ik m al wel aan komen bij Faylinn... maar ze is wel sneller... tsss...

9. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Jep, Miekjeman en Miekje hebben een jaarkaart van Artis. Heb ik van Julen gekregen vorig jaar.

Ja ben ook beneiuwd naar de lenzen..hahaha, dan hoop ik ook dat t beter gaat dan bij jou ;)
    Google eens op lenzen kopen en je vindt sites waar de lenzen veel goedkoper zijn..
    Zo ben ik er ook achter gekomen, moet nog ff uitzoeken waar ik de mijne t goedkoopst kan krijgen. Maar dat heeft ook te maken met of de lenzen goed zitten..

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :p

Ik zag hem gistermiddag pas aankomen, na haar spuitluier gisterochtend.

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ Wic..
    Julen drinkt al tijden zijn flessen niet goed leeg.
    Hij krijgt met t ontbijt en lunch 90cc plus 3 en s avonds een papfles van 150 plus 5 en 3,5 nutrix.. (die fles gaat meestal wel leeg)

Als je gewoon wel bijv yoghurt geeft of ander zuivel (kaas, boter etc) hoef je je niet druk te maken om de zuivelinname! Minimaal is 300cc.

12. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Ja, normaal komt ze er met gemak aan, sterker nog ... zit over de max. grens als die er is (500cc toch?), maar maak ik me niet zo druk om.
    Hoop dat het bij vandaag blijft, ook yoghurt had ze zowaar geen behoefte aan vandaag (terwijl ze er gek op is normaal). Ze had vanmorgen maar paar happen van dr pap, tussen de middag @kdv wilde ze de fles niet, vanavond heeft ze wel een 120 cc op denk ik... nou ja, misschien maak ik me druk om nix en neemt ze morgen gewoon weer dr melk.

Julen komt wel aan het minimum van 300cc, met yoghurt enzo?

Ik ga bed in ... weltrusten meiden, tot morgen!

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Wil even laten weten dat het hier stapje voor stapje weer de goede kant opgaat!

Ik ben gisteren nog even op controle geweest met Justin,omdat ik vond dat hij nog piepte en moest hoesten.

Er zit inderdaad nog slijm,maar dan met name in zijn keel.

Wél een doorverwijzing naar de KA,want huisarts wil hem graag mee laten kijken waarom Justin toch zo vaak ziek is.

20 April heb ik een afspraak.

Voor de rest wil ik alle jarige kindjes die ik nog vergeten ben van harte feliciteren

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hey naat!

fijn te horen dat t beter gaat daar!

Fijn ook dat de KA naar Justin wil kijken!

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

fijne zaterdag allemaal..... ik ben werken :)

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

wat een rust vandaag ...... en ik ben er ook weer vandoor .. FF zonnebankje in bad en dan naar vriendinnetje ff kijken naar de kleine en vanavond naar Ilse de lange met man .. vannacht naar zavetem vriendin wegbrengen ! dus ikke is druk
    ben al lekker weesten knuffen met mijn nichtje ook al ...... hmmm zo lekker klein he !

voor all een dikke knuf !

wat een weertje he ! iedereen is vast leuke dingen aan het doen
    geniet maar lekker meiden .........

17. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha Wicjuh,

mijn vriendin is toevallig 2 weken geleden een weekendje naar het Heijderbos geweest en zij vond het hartstikke leuk daar.
    Alvast heel veel plezier als ik je niet meer spreek.

Ik hoop het ook niet hoor meis dat je het mee moet maken met Faylinn het bloedprikken pfff echt een ramp was het ....
    Nee echt niet, voorlopig echt geen tweede keer... dan ga ik daar wel zitten ;)

Ben je vandaag nog wezen fietsen?

Wij gebruiken de buggy alleen als we hier in de buurt moeten zijn. Ik vind het niet zo lekker lopen namelijk vergeleken als met de kinderwagen.
    Of als we ff een boodschapje moeten doen.

HOe gaat het vandaag met Faylinn haar eten? tenminste haar melk?

18. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Dank je wel meis!

Go Samantha Go Samantha!

Hoe gaat het voor de rest met jullie?

19. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    O dat is goed hoor meis! Als jij ze niet meer gebruikt voor Julen.
    Wil je dan wél even doorgeven hoeveel eurootjes je van me krijgt!

Hielpt het bij Julen?

20. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Wat leuk zeg!
    Ik denk dat ik dat maar voor Diviman zijn verjaardag gaat geven.
    Zeker als het mooi weer is ga je daar toch sneller heen toch?

Ik ga zo eens ff googelen kijken of ik ook zo'n site kan vinden.
    Maar hoe doe je dat dan met het meten van je ogen als je ze op die goedkopere site besteld?

Deel Deze Pagina