Ja stappen... gaan we binnenkort gewoon een x doen caapuccino? heb ik niet maar bakkie leut kan ik je wel aanbieden
MJ He hallo meis,leuk dat je weer eens langskomt. Miekje Stappen dat lijkt me ook wel weer eens lekker. Had jij het over een meeting : Lijkt me weer gezellig Mamanona Wens Jamilia maar veel succes voor dinsdag.
hahaha Miekje kan nie stappen.... die is na 23:00 moe Ja waar is die meetinglijst? thnx meis... ik zal het haar zeggen een dezer dagen
Dank je wel Het was super weer vandaag. Zoooooo slaapkoppie Bryan. hoelaat werd hij uiteindelijk wakker?
MEETINGLIJST JUNI 2009 Plaats: Belgie - Zuurtje - Pooh69 ZEEWOLDE (Flevoland) - Miekje - Nathalie *MamaNona - Wicjuh - DaisySanches ZWOLLE/ASSEN - Miekje *MamaNona - Wicjuh - (Zwolle) - Maranka -Redone AMERONGEN (= de locatie die we al 2 keer bezochten) - Miekje - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 -Emma - Divi - Wicjuh - DaisySanches weekend van zat 6 / zon 7 juni: - Miekje - Nathalie - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus - DaisySanches weekend van zat 13 / zon 14 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus - DaisySanches -redone weekend van zat 20 / zon 21 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) -emma - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus - DaisySanches weekend van zat 27 / zon 28 juni: - MamavanJordy
Super zeg dat het bij Julen hielp! Dat hoor ik maar graag. Dank je wel meis! Wil jij wel ff doorgeven wat je van me krijgt meis!
@ Divi : oh, Faylinn zit prima in de buggy, of slaapt En anders in de draagdoek...vanmiddag ook dorp in geweest en Faylinn lekker in mn NIEUWE draagdoek gehad, een lol dat ze had! We hebben trouwens (weer) niet gefietst.. Faylinn heeft vandaag weer niet genoeg melk binnen denk ik, maar tis niet anders... vanavond was ze helemaal kapot (weinig geslapen vandaag), en volgens mij was ze gewoon te moe om de fles te drinken. Werd net wel huilend/krijsend wakker en ligt bij manlief op schoot weer in slaap te storten. Ze wilde de fles (nog) niet, denk dat het het doorkomende tandje is dat dr parten speelt. @ MJ : leuk je weer eens langs te zien vliegen! Alles goed met Jadyn? @ Nona : toch eens een keer die tsunami plannen? Kheb ook cappu in huis.. Enne ... even gemist denk ik, maar heeft Ikea geen werk meer voor je of zelf besloten weg te gaan : @ Daisy: Samantha moet echt even wachten met dr vierde tandje hoor... eerst Faylinn de derde! @ redone : moet je niet gewoon rust nemen?
We hebben voor Demi nike schoentjes gescoord. Ze trok vanmorgen van haar andere schoentjes de klitteband kapot en omdat ze nu meer gaat stappen en lopen wilde we toch goede schoentjes voor haar hebben. Ze is er helemaal trots mee haha. Zo het was echt heerlijk vanmiddag. We zijn ff bij een restaurant/party centrum gestopt en hebben lekker buiten gezeten en lekker wat gedronken. Maar daar was het wel wat frisjes op het terras. Menige mensen gingen naar binnen, dus wij ook haha. Ah ja meis dat geloof ik helemaal dat je dat mist. Heb je eigenlijk nog nieuws over je huisje die te koop staat?
Zo dat is lekker om nog maar 1 dutje per dag te doen. AHhh arme Samantha, zielig hoor die tandjes! Panadol is best een "duur" merk. Ik gebruik altijd de aspirientjes als ik hoofdpijn heb. En inderdaad het zal best wel schelen hoor panadol en kruidvat merk. Als het dan ook nog helpt, dan zou ik ook die van het eigen merk kopen.
Kredietcrisis... 8 man van onze afdeling meten weg van een ander filiaal dezelfde afdeling 2 personeelsleden... enne voor mij geen cappucino hoor ik doe t met gewone koffie! jaaaa TSUNAMIIIIII..... kheb binnenkort tijd zat
owjaa leuk nieuwe draagdoek en fietsen is ook leuk! Ga je op CP toch fietsen huren en een rondje doen tijd zat daar! en ach meis... met die melk komt vanzelf wel goed.....
Divi Hij werd om 2 uur zelf wakker.Ben helemaal niet gewend dat hij zo lang slaapt. Wicjuh Ze hebben niks gezegd dat ik rust moest houden.Gisteravond flink ingetapt en vandaag gaat het weer wat beter.ik kan weer een vuist maken alleen pink en ringvinger strekken is nog gevoelig.