Ik had een hand vrij om te typen en met de andere hand met de 2 beentjes tegelijk de fietsbewegingen aan het doen
Yep. Het is der hobby! Deantje is net in slaap gevallen, niet grappig, aangezien zijn eten al weer 1,5 uur geleden was en ik nog niet te bed kan.. mijn lakens zijn niet droog nog. (ik wil altijd dezelfde overtrek, die past het beste..de rest is net te groot) Dus eer dat ik naar bed kan.. en net slaap zal hij zich wel weer melden.. Ik denk dat ik hem om 12 uur gewoon wakker maak.
pff zit ik me hier helemaal in tranen... les net bij de juni mama;s het verhaal van spirit...... die vandaag dr zoobtje heeft gecremeerd..... zooooo erg! ik ben helemaal verdrietig er van.... had al een zeer EMO dagje,maar dit was de druppel voo rmij... ik kan niet meer stoppen ,zie nauwelijks wat ik typ ..... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#2543827 enne natasja... t is hobby C.Q. verveling
Hey meis... vreselijk he! Heb een klein stukje gelezen, maar toch maar ermee gestopt. Kan er niet zo goed tegen als het avond is want dan ga ik altijd in bed erover na denken ...