Ik ben nou toch wel eens benieuwd hoor naar de draagdoek. Ik hoor zulke positieve verhalen van jou en van DS over draagdoeken. Het lijkt wel of Demi en Faylinn met elkaar contact hebben haha... Demi had echt vandaag ook geen trek. Maar weet je wat ik zie in haar mondje? wel 6 tandjes. Ahhh arme Faylinn. Een hele dikke knuf kleine meis. En ik hoop dat je tandjes ook snel doorbreken!
En die lijst met ALLE maart-mama's? Ben vanmiddag nog even op zoek geweest, maar heb hem niet gevonden. En heb gezocht volgens mij in bijna alle gaten en hoeken haha
Ik denk het wel Haar voortandjes zijn nu beide door, haar hoektandjes zie ik zitten en die tandjes daarnaast. Ow ja en ik vergeet helemaal die onderste tandjes Die staan ook op klappen....... Ik zei toch dat Demi haar hele melkgebitje in 1x kreeg
Denk het wel want hij heeft een mond vol bobbels en vandaag zijn wangen erg rood.En maar met zijn vingers in zijn mond.
Ja echt waar.... Alleen ze groeien echt in een verkeerde volgorde. ONder heeft ze nog niets. Maar daar staan er 2 op klappen, en boven zijn haar voortandjes door, en haar hoektandjes bijna en die daarnaast komen ook bijna. Dus denk wel dat ze er flink last van heeft. Zeker als ze allemaal tegelijk komen Arm kind.....
mamanona: nice to see you too! Hoe gaat het met jou en de meiden? Balen dat je weg moet bij Ikea! Heb je al iets anders gevonden? Weinig leuke banen momenteel denk ik?
MEETINGLIJST JUNI 2009 Plaats: Belgie - Zuurtje - Pooh69 ZEEWOLDE (Flevoland) - Miekje - Nathalie *MamaNona - Wicjuh - DaisySanches ZWOLLE/ASSEN - Miekje *MamaNona - Wicjuh - (Zwolle) - Maranka -Redone - Mary Jane AMERONGEN (= de locatie die we al 2 keer bezochten) - Miekje - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 -Emma - Divi - Wicjuh - DaisySanches weekend van zat 6 / zon 7 juni: - Miekje - Nathalie - MamavanJordy *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus - DaisySanches weekend van zat 13 / zon 14 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus - DaisySanches -redone weekend van zat 20 / zon 21 juni: - Miekje - Nathalie *MamaNona - Pooh69 (ovb ivm naderende bevalling) -emma - Divi - Wicjuh - onder voorbehoud ivm bevalling schone zus - DaisySanches weekend van zat 27 / zon 28 juni: - MamavanJordy[/quote]
wicjuh: leuk om jou ook weer te 'spreken'! Hoe is het met je? En met Faylinn? Hier alles heel prima. Jadyn is al zo'n grote meid...En zo eigenwijs ook....geweldig...
Daisy en Wicjuh: lees ik dat jullie meiden ook niet zo snel zijn met de tanden? Jadyn heeft er flink veel last van (hier ook zetpillen van de kruidvat). Vandaag was net nummer 5 door. Nog heel wat tandjes en kiezen te gaan dus!