weet je wat iks tom vind... dat ik nog steeds op mn gat zit en niet sta te swingen in een of andere tent
Hij heeft geen last van zijn oortjes weer gehad.Hij heeft trouwens geen buisjes gekregen zijn neusamandel is eruit gehaald.
@ Divi : Demi is aan een inhaalrace begonnen voor wat betreft haar gebitje! @ MJ : Jadyn heeft er dus al meer dan Faylinn! Volgens mij is Faylinn nu nog de enige met 2 (of minder?)? Of zit ik niet goed op te letten? Afijn, de derde staat echt op doorbreken... @ Nona : nou muts...waarom sta je niet te swingen dan in een of andere tent? Wat is op sbs?
Zeg Demi krijg je nu ineens alle tanden.. Julen heeft er 5 op dit moment, maar nr 6 en 7 zitten er wel al te komen (maar ja, dat kan ook nog lang duren..)
je bedoelt het is dan te laat...: Jij word oud Je bedoelt het is te vroeg......: OK OK ik bedoelde dan dat ik me niet aa t klaar maken ben om te gaan stappen
Ik kan je ook niet helpen. Ik woon zowel te ver weg, als dat ik totaal geen drang voelt tot swingen... ik ga zo mn bed in, hahaha.
Hahha, ik bedoel... Het is nog te vroeg om te gaan.. Na twaalven wordt t pas een beetje interessant...
Ja, erg he? Trouwens, denk dat onze keuze van muziek/stapgelegenheid ook nogal ver uit elkaar liggen qua smaak