en dat is toen een aantal weken achter elkaar zo geweest..... ben begin van d avond nog wle gevraagd trouwens ,maar nu staat de msn van die "bepaalde" persoon op afwezig..... hahaha weet je alweer genoeg
@ Divi : Rock, alternatief, gothic. Beetje ruiger zeg maar. Géén hederlandse toppertjes, géén dance, géén house, en ook nix dat daaraan doet denken, hahaha. @ miekje : wat is op rtl4?
vroegah ha dik een vriendin die was dol op black metall.... ene weekend haar kroeg andere weekend mijn kroeg
haha nona, ik dacht al dat je dat bedoelde. Maar Zwolle is voor mij zo lekker naast de deur! Vanmiddag nog geshopt daar....weinig voor kindjes trouwens...
sorry dat ik niet gevraagd heb hoe het met je gaat en met Jadyn! Dus bij deze: HOe is het met jullie?
Miekje: haaaaai Miekje! Hoe is het met jou en Julentje? Op rtl4 is herhaling. Ik vind het wel een grappige meid. Tikje naief wellicht...
Was een feestje in de Arena, met muziek van jaren geleden.. Geen idee meer wie allemaal, want was niet mijn tijd.. En dus ook niet mijn ding...
Programma dat ze de waarheid moet vertellen op vet persoonlijke vragen.. Werd net gevraagd of ze t haar vader kwalijk nam (ivm vreemdgaan van hem) dus antwoord was 'ja'.. Komt bij de volgende vraag haar vader binnenlopen...
Ja dat weet ik nog wel.... Toen was je zooo hartstikke moe. Ahh joh, als je het maar naar je zin hebt gehad toch? hihi ik weet genoeg