Ik ben blij dat alles goed gaat met jullie! Ahhh arme Jadyn.... Ik vind dat toch zo zielig met de tandjes he? dat ze er zoveel last van hebben. Is ze eigenlijk nog verwend met haar verjaardag? Vertel, wat heeft ze allemaal gehad? Ik hoop dat ze snel opknapt meis! Hier ook alles goed hoor. Ben van de week met Demi nog ff naar de kinderarts geweest ivm met wat gelig zien, afvallen en spugen. Ze hebben nu bloed geprikt bij Demi, en een rontgenfoto gemaakt van haar buikje. Over 3 weken krijgen we de uitslag. En de tandjes zitten ook erg dwars bij Demi. hihi nee nee ik ben niet zwanger. TOen ik zwanger was van Demi had ik een beebiesite gemaakt, vond ik wel leuk voor haar voor later. Hadden ze ineens heel die site gewist. Dus ik ben maar weer op nieuw begonnen, maar dan nu met een dreumessite....
Wij zijn er ook 1x geweest. Het was met een personeelsweekendje van ons werk. We hadden een huisje in een bungalowpark in ehhhhhh hoe heet dat plaatsje? ff vragen aan diviman hoor
Ohh, ik dacht dat ze een actie hadden ofzo in de buurt. Hier is nl Qmusic in de lucht aan t uitzending (Jeroen van Inkel en Gijs Staverman) en je kan 25.000 euro verdienen door ze 'weer aan de grond te zetten'.. Elk goed antwoord is een meter naar beneden en een fout antwoord is een meter omhoog.. Zoiets.. Maar dat is hier dus om de hoek aan de gang.. Ik heb gewerkt in A'dam, dichtbij de SBS 6, net5 en veronica torens...
Plaatjes bij Zwolle... eehhh heel veel, hahaha... Misschien bedoel je....Nijverdal, Hasselt, en ik kom nu niet op de naam waar ook een kazerne is gevestigd......
Wat leuk dat MJman van shoppen houdt! Dat is zeker leuke lingerie hoor. En ik denk ook wat goedkoper?