succes! hoop dat ie snel verder slaapt! (nino vond het vannacht met zn 40 graden koorts om 5u tijd om kiekeboe te gaan spelen.... )
dank je! Moest wel haar handjes vasthouden want ze wilde direct die bril eraf trekken en ik was nee aan het zeggen......vandaar de tong...ze was baaaah aan het roepen...doet ze als ze iets niet mag en ik nee zeg... stom van mij...als ze iets pakt wat niet mag dan steekt ze het in haar mond...dus ik zeg...nee bah! dat mag niet...hihi dus als ik nu nee zeg...alles bah....probeer dat nu maar eens weer af te wennen...vind het wel grappig
ik pas me aan en wacht dus even af welke datum het wordt. weekend van 20 juni weet ik niet of ik kan en 6/7 juni weet ik eigenlijk ook niet. de rest kan ik wel denk ik...
haha, geeft niets toch. ik vind het ook grappig die 'verkeerde' dingen. Nino noemt tegenwoordig bijna iedereen mama (dat vind ik stiekem toch wel weer jammer ) en alle disney achtige figuren zijn elmo volgens hem (klinkt als: eehmo en soms eehma)
ooh iedreen mama...das idd niet zo leuk hihi...en eehmo...das wel leuk! Ach idd ieder kindje herhaald zijn woordjes totdat ze snappen waar het echt bij hoort he...lijkt het erop is het ook al goed voor ze...
Klopt! Voor zijn nierbekken toendertijd. Krijg nu dezelfde kinderarts(heb ik gevraagd,omdat hij Justin kent) Heb leuke pica's gezien En een mooie draagdoek!Jeetje Wic wou dat ik zo handig was. Mary Jane is back! Leuk dat je er weer bent meis! Jeutje wat is Jadyn gegroeid zeg! Vanmorgen Justin zijn haren geknipt,heeft weer een stoer stekelkoppie,maar owhhhhhhh dat jong zit niet stil! Daarna naar Almere geweest,ik dacht dat het koopzondag was,maar dat is volgende week pas Waren wel een paar winkels open gelukkig Lekker bij burgerking een ordinaire burger gegeten (Justin at net zo hard mee) Las iets over schoentjes,gisteren nieuwe schoentjes voor Justin gehaald(nike's) Had alleen verwacht dat hij een grotere maat zou hebben,maar tis een maat 19 geworden. Meisje bij de Scapino zei dat dat de juiste maat was.
Goeiemorgen! De meiden zijn al naar het KDV,de was is al opgehangen en de nieuwe was draait alweer..... de bedden zijn afgehaald en de dekbedjes hangen lekker fris buiten het raam. De hond is al wezen wandelen en ik ben al bijna weer moe Ik ga dan nu de badkamer eens even doorsoppen.... X-je
Mogge meiden! Even bijgelezen nog, nu nog dingetjes verzamelen en we zijn weg! Eerst schoonzus en zwager trouwen (ik, haha), even koffie drinken in de shop (Bart) van mn zus en dan richting CP! Fijne dag allemaal, en tot over een week!
nou nona, jij bent productief...en een lieve Jamilia hihi.. Wicjuh..ga je iemand trouwen? Of lees ik het verkeerd? Gezellige drukke dag dus, veel plezier! En fijne vakantie! Nathalie, lekker he zo een keer burgers eten..justin ook wow grote vent, met een stoere knipbeurt hihi. Boja hoe is de nacht gegaan? Hier heeft alyssa om 6 uur een papje op...ze werd wakker en is daarna gewoon weer gaan slapen! poepoeh wat een luxe zeg...tot wel half 9! meestal is ze rond half 7 klaarwakker...Ze zal wel moe zijn geweest van haar feestje...want gisteren heeft ze ook al 2 slaapjes gedaan, van bij elkaar 4 uur....dat is veel hoor! Meestal maar 1 slaapje van 2 uur of 2 slaapjes van half uurtje en 1,5 uurtje... Groetjes, Miranda Groetjes, Miranda