hey meiden als eerste sorry dat ik ff op niemand heb gereageerd ! jullie zijn schatten maar ik had het ff te druk het weekeind ... zoals jullie konden lezen hihi tim is echt bezig met zijn sprong dus ook lekker handen vol aan ... in bad gaan is nu krijssen .. vooral haren wassen ! en nix is leuk ! ik heb hem nu zelfs ff in zijn box gezet ! klaar ermee ... ik spring weer lekker hier in hoor ! heb volgensmij een niet zo drukke week voor de verandering !
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele leuke en lieve pica's zag ik weer voorbij komen .,... wat een prachtige kids hebben we toch he !
goedemorgen meiden verjaardag van mannetje was heel gezellig, hebben onder ons 4 gevierd. zaterdag moest mannetje in de voormiddag werken en dan zijn we 's middags naar de zoo gegeaan samen met schoonouders en schoonbroers en -zussen was heel gezellig zondag zijn we ynse haar boom gaan planten in het geboortebos en zijn we op zoek gegaan naar ybe zijn boom en ja die leeft nog en is een prachtig boompje geworden we hebben natuurlijk alles vastgelegd op de gevoelige plaat na de middag zijn we hier naar de carnavalstoet gaan kijken en hebben we nog een kermisfrietje gegeten 's avonds thuis hebben we de kinderen gewassen, een beetje tv gekeken en zijn we gaan slapen ybe is vandaag thuis want hij moest spugen deze nacht nu is er niets meer aan de hand dus ik denk dat het door het drukke weekend komt. voor iedereen een knuf mooie foto's zag ik weer voorbij komen
Jaaaa ik had je ook ergens namens Jamilia bedankt! ergens tussen al die pagina's ...... Pfff ik heb een poetstik vandaag... ben nog steeds bezig... en moet benedden nog.... heb nog wel ff 2 uurtjes geslapen... ik liep langs dat heerlijke warme waterbed en dacht... DUIKEN! maargoed voor de rest ben ik lekker aan t opruimen ,rommelen in de kasten en aan t poetsen... De zon is hier weer weg en het waait nog arder dan gisteren en er valt ookr egen tussendoor.. ik ga ff eten en dan weer verder.... moet ook nog een kleinigheidje halen voor Jamilia voor morgen als ze weer ontwaakt uit de narcose gewoon ff kleinigheidje is leuk
klinkt leuk hoor zuurtje! was een lekker intensief weekend... enne foto van Ybe & Ynse hun boompjes :
nou meissie dat was idd een druk maar erg gezellig en mooi weekeind ! wat top dat ybe zijn boom het zo goed doet ! leuk hoor ,... begrijpt hij dat al een beetje ... en arme ybe beterschap voor je kleintje !
jep dat heb ik dus ff gemist dan ... had geprobeerd om alles bij te lezen maar was zo veel hihi en hier gister alles al gepoetst toen tim nog bij mijn ouders was dus nu lekker rustig dagje ! en ik duik nu dus ff mijn nest in ! ook bijkomen van alle drukte en tim ligt net op bedje ! en sterkte voor morgen he ! zal je vast nog wel "spreken" hier maar je kan het maar ZEKER gedaan hebben ! ziet ze er tegen op ? en poets ze meis ... !
hello vanaf t werk Fijn zuurtje dat je zo'n leuk weekend heb gehad.. Wat een drukte, maar wel leuk! Hoop dat Ybe snel opknapt en morgen weer lekker naar school kan. Emma: zow lekker druk geweest. lekker bijkomen nu! Jij lekker slapen en ik werken...Beetje oneerlijk verdeeld dacht ik zo, hahaha.. Hoest met Tim? Is ie al richting exit van t sprongetje? Nona: ohh heerlijk zo'n poetsdag.. Kom je van de week ook bij mij langs hahah... Nee hoor ik ga je echt mijn huis niet aandoen... Enne welke kleding maat had kleine A voor van de zomer? Boja: ajhhhh Nino was t er nog niet mee eens gisteravond.. Hoe was t vanmorgen? en vannacht? Julen is uiteindelijk een half urtje wakker geweest uit zijn bed, daarna weer in bed gelegd en hij is verder gaan slapen.. Gelukkig... Mgwc: wat een heerlijke foto's van je grote meid zeg! Hoest verder met jou? Ehh, nu ga ik weer verder aan t werk... blehhhhhh
DS succes met je moeder Miekje: ik ga voor maat 80 ! ik was net even het dorp in en heb voor Jamilia een poeseleinen theeserviesje van Dora gehaald.... wel miniformaat,maar so cute! Verder weet ik t ff nie meer.... ben moe
Mamanona Met Bryan gaat het weer redelijk.Gisteravond werd hij wakker en was erg benauwd enhad 39 graden koorts.Hij liep gewoon erg rood aan bij een hoestbui.En die hoestbuien gingen niet over.Het was continu.Vandaag gaat het weer wat beter.Hij hoest nog wel behoorlijk.Ben bij de ha geweest en bryan mocht promethazine(zwaarder hoestdrank)hebben.Normaal vanaf een jaar maar omdat hij goed zat met zijn gewicht en volgende week 1 word mocht het.Kom ik bij de apotheek mag hij het niet ivm wiegedood.Ik zo wat maakt die week nu uit.Maar ze hadden overleg gehad met de arts en het mocht niet.Ze hadden een alternatief dus dat nam ik mee en dat zijn zakjes poeder wat je op moet lossen in water.Maar bryan mag een half zakje en omdat je dat moeilijk kan afwegen wat de helft is moet je een heel glas maken met een zakje en daar de helft van geven en de andere helft moet je weggooien.Want je moet de oplossing gelijk geven.Ik ben er weer mee teruggegaan.Ik zei lekker zijn jullie geven jullie me een alternatief mee waarvan ik de helft moet weggooien ik zei dat doe ik dus niet.Maar ja had al een zakje eruit dus ze namen het niet terug.Ik was me toch pissed. Sorry een heel verhaal,hoop dat je het snapt.
Sowww redone: wat is dat dan voor een bagger apotheek : Tsss wat doen ze moeilijk.. en waarom schrijft de HA eerst een recept uit en mag je het daarna niet... Ik begreep dat je pissed was! ik snap het helemaal vind het wel vreemd Oww het gaat me hier tekeer buiten,wat een noodweer
ik zal straks ofzo wat foto's op hyves zetten als mijn laptoppie mee wil natuurlijk was vergeten te zeggen dat mannetje en ik een mooi cadeautje hebben gekregen voor onze verjaardag (ik verjaar wel pas in april maar toch ook al een cadeautje gekregen) we mogen een midweek naar cp in vossemeren we gaan van 25 mei tot 29 mei