vind het ook een supercadeau laatste keer dat we er een paar dagen tussenuit waren was ik zwanger van ybe moet je maar eens nagaan hoe lang dat dat geleden is
waardeloos gisteravond laat heeft ie de boel nog ondergekotst. heb het VU af moeten bellen. hij had nog steeds koorts en af en toe echt hysterisch aan het gillen. heel zielig. heb de HA gebeld of het andere oor wel echt ok is, maar daar was inderdaad niets mee aan de hand. hij heeft dus echt last van het loopoor. hij wilde een kuur geven, maar heb gelukkig oordruppel kuur gegeven. had niet zo'n zin om weer met ab spuit in de weer te moeten 3x per dag, dus nu maar 3x per dag druppelen.
lief dat je er naar vraagt. het was echt mis gisteravond. helemaal hysterisch aan het krijsen echt toen ie eindelijk wat wilde drinken heeft ie later ook weer uitgekotst, ik zat ook helemaal onder. maar goed, hoop dat eht snel weer beter gaat met hem.
wat belachelijk zeg! heb ookk een keer hele discussie gehad over de sterkte van de zetpillen bij de apotheek nadat nino geopereerd was. als de arts het voorschrijft, wat maakt die ene week dan uit!
met ybe gaat alles goed dus het zal echt wel van de drukte geweest zijn beterschap voor je kleine mannetje
ooh wat zielig...nu hopelijk voelt hij zich snel beter met de oordruppels... Heb zelf ook oorontsteking...en dat doet pijn...alleen geen loopoor..zou denken dat dat wat ontlicht...maar niet dus doet net zo een pijn zo te lezen...zielig manneke... beterschap!
Jeetje jij ook oorontsteking nog? Ik geloof inderdaad dat dat echt ontzettend pijn doet. Ik wens je heel veel beterschap! Loopoor betekent inderdaad dat de druk eraf is, maar ik merk het niet aan hem. Toen hij ongeveer drie weken geleden ook oorontsteking had, was hij wel suffer van de hoge koorts dan nu, toen zat ie echt tegen de 41 aan en nu rond de 40, maar hij heeft volgens mij toen niet van die hysterische krijsbuien gehad, heb het idee dat ie er nu meer pijn van heeft . Raar he. Nou ja, hij heeft nu weer opleving. Hij valt om van de slaap, heeft weer eens maar een half uur geslapen op de hele dag, maar is nu hyper actief. Hoop dat ie vannacht een beetje goed slaapt. Ik ben weer weg. Fijne avond iedereen en misschien tot later!
Dag meiden, ik kom hier weer even piepen. Jullie kletsen te vlug voor mij om te volgen, maar af en toe bezoek ik jullie nog eens. Alles goed? Ik lees hier dezelfde dingen als die ik bij mijn vriendinnen meemaak; oorontstekingen, looporen,... Ons dochtertje is nog niet ziek geweest, we hebben echt geluk. Ik geef nog steeds borstvoeding en vroeg me af of hier nog veel borstvoedsters zitten? Groetjes, Lilya
@Redone: Promethazine.... ik geef de apotheek wel beetje gelijk. Mijn moeder krijgt al een hele tijd promethazine, en je wordt er heel erg suf van... . Je kunt het als slaapmiddel gebruiken . Maar t alternatief is ook niet handig...
Verloopt prima. Samantha is niet gek op de afgekolfde versie.... dus die spaart haar honger op tot ik thuis ben .
sorry maar morgen moet ik weer aan de bak met werk ! en volgnesmij ben je nu toch al wel bijna klaar ? of niet ? en hoe is het met jullie ? en mijn vriend grote J ?