Ah zo, Émilie drinkt even graag afgekolfd van de fles als bij mij. Hoewel, 's ochtends merk ik dat ze meer geniet van live voeden dan 's avonds, dan maakt het haar precies niet zo veel uit. Ik heb al enkele moeilijke periodes gehad waarbij ze precies bij mij aan de borst niet genoeg kreeg en ik dan bijvoedde met afgekolfde melk (ik heb een voorraadje in de diepvries), maar nu gaat het weer super. Ik vraag me soms af of die mindere periodes met mijn hormonen te maken hebben
@Mieke & the rest: Ja, ik was toch mee naar de longfunctie, mocht ik niet naar binnen . Werd een stagiaire ingewerkt. Dus ik vroeg printje, maar dat mocht ook niet (wist ik natuurlijk wel). Dus ik als argument dat de uitslag pas eind mei is. Kijkt me ze aan met zo'n blik van NOU-EN! Dus ik buiten wachten. Komt mijn moeder naar buiten, en aan het verhaal begrijp ik dat de longfunctie niet super was, maar ja moet de uitslag afwachten. Had de assistente aan mijn moeder gevraagd wanneer ze de uitslag zou krijgen. Dus mijn moeder zei 29 mei. Nou en toen keek die assistente haar toch wel heel erg geschrokken aan. (Wat geloofde ze mei dan niet? ). In ieder geval mijn moeder zo ver gekregen om een belafspraak te maken. 8 mei.... (zucht). Maar ja, in ieder geval drie weken eerder.... To be continued.....
nouja wat aso zeg ! doe ze toch zelf zo stom mee .... grrr maarja kan je weinig tegen doen en hoe is het nu met de kleine man ? dikke knuf ! en hoe is het met je hand ? nog steeds aan het werk zag ik ...
agossie arme nino ! en jammer dat je vandaag hebt af moeten bellen heb je al een nieuwe datum ? dikke knuf
sodemieter dit is de heftigste tot nu toe ik wordt er grrrrr van hij is het weekeind weesten logeren is hij super lief geweens (gelukkig) en thuis is hij weer gelijk aan het donderen vooral bij mij hoor ! gelijk huilen als je ook maar 1 sec uit beeld bent ! gelukkig slaapt hij er wel veel door haha bij jou ook nog zo erg zie ik !
nou lekker is dat dan .... je moeder moet toch zelf weten of ze iemand mee naar binnen wil ! of zie ik dat fout ? en 9 mei duurt nog erg lang vind ik
nou ik ben mij slag gaan slaan met boodschappen had nog bonnen van lekker in het leven met 10 euro korting op 3 pakken pampers en aangezien die deze week maar 21 euro zijn bij kruidvat heb ik nu 3 pakken voor 11 euro haha helaas zijn mijn bonnen op anders zou ik ze met iedereen willen delen .. ook nog wat andere dingen gescoord ! en leuke dingen uit de folder van de babyweken ! ook bij de wibra nog wat spullen gescoord ! de buggy viel bijna om zo geladen dat ik was net samen met tim gegeten ! hij krijgt nog steeds een potje en erna eet hij nog wat mee met ons ! zo lijkt het ons makkelijk overstappen dus Mr T heeft spaghetti zitten smikkelen ! kan hij morgen slieren poepen hihi de timmerman zou weer langs komen om 6 uur ! net als vrijdag maar als hij vandaag weer niet komt kan hij het bekijken en zoek ik een ander
ik ben vanmiddag gebeld en moet morgenvroeg om 7:15 met Jamilia in het ziekenhuis zijn.... kunnen we ook mooi weer op tijd naar huis!
nou dat is idd vroeg maar ben je ook lekker op tijd weer terug ja ! kan ze thuis lekker bijkomen voor mijn dappere vriendinnetje !
THNX ik ken ook nog wel een goede timmerman,maarja die komt bij mij uit de buurt... zit nu in noordwijk,maarja dat is nog niet echt in de buurt haha kan wel vragen of hij dat wilt doen bij jullie,kom ik gewoon mee... koffie leuten
ja dat is heftig hoor .......... ik kan al janken als tim zijn prikkie krijgt haha watje dat ik ben morgen om deze tijd is de ellende voorbij !
haha nou meis je bent altijd welkom hier ! en straks ben ik zo pissed dat ik zelf een hamer pak maar dan om door zijn kop te jassen ik kan er niet tegen als iemand (die je er ook nog voor betaald) zijn afspraken niet nakomt ! hij krijgt nog een uur de kans en dan opzouten