dit is m.. jamilia is helemaal gek van koffie en thee zetten jaa ik probeer opt ijd naar bed te gaan.is niet echt mn sterkste kant....
jee wat bagger Jamilia heeft toen ook van die druppels gehad.... toen was het snel over ... hoop dat dat bij Nino ook het geval is Wanneer meot je nu weer naar het VU? heb je al een nieuwe afspraak :
ja vorige x kwamen we thuis en toen rende ze door naar achter het huis om op de trampo te gaan springen ja op zo'n moment voe je je echt mama
Ja belachelijke dingen zijn dat als mensen niet komen opdagen.. ee loser is het haha fijn dat ik altijd welkom ben.. g je dan eerst ff een stukkie deze kant op verhuizen :
Normaliter rook ik helemaal nie zoveel,maar nu met de stress van o.a. Jamilia dr operatietje ben ik overal klaar mee en paf ik ern og lekker eentje weg...... Denk dat ik binnenkort mar weer stop. gewoon dan lekker voor de gezelligheid met verjaardagen en uitgaan enzo
neeeeeeeeeee nog nix ! ik was tim ff doen ...hahaha tja dat moet ook he ! en die ligt nu ook lekker in zijn bed na een lekkere boterham en gieggelsessie ! die slaapt wel
ik wou dat ik het kon ! gezelligheidsroker.... maar het is alles of nix en aangezien we toch voor nr 2 willen gaan heb ik het maar volgehouden ! stoppen is nix voor mij ! mijn zus en dinnetje zijn alle twee al weer begonnen !
tja het is economische krisis he ! kan mijn huis niet aan de straatstenen kwijt dan ......... en al zou het wel super gezellig zijn ! misschien zou het wel TE gezellig zijn hahaha
jahhhhhhhhhh leuk leuk ! hier valt de folder ook net binnen maar ik kijk altijd op zondag op internet hihi ! ben ik op maandag lekker altijd de eerste en dan is de folder stiekem ook al wel ingegaan ! lief hoor dat setje ! ik wil echt nog een dochter hihi
Hoi meiden, Hoe is het hier? Heb ik nog belangrijke dingen gemist? Hier sinds gisteren flink misselijk en moet vaak overgeven, kan vooral niet tegen vettigheid. Bah, maar voor het goede doel. Maar vreet wel energie hoor. En dan een mijlpaal voor Yannick: hij zit nu op zijn knietjes en begint zich nu ook bijna op te trekken tot staan, hij mist nog net de kracht in zijn benen om helemaal overeind te komen. Ook zet hij zijn voetjes nog niet helemaal goed neer, maar het begin is er. Ook is inmiddels zijn 14de tand door!
hey meiden ben ik ook weer nona veel sterkte en succes morgen geef jamilia maar een knuffel van ons mooi serviesje trouwens emma wanneer zou die komen (timmerman) mvjey he bah dat is niet fijn en ik zou zeggen probeer zoveel mogelijk vette dingen te vermijden emma wat lees ik nu gaan jullie voor nr 2. spannen en leuk
14 tanden Hahah Julen heeft er 5.. wel rommelt t nu, maar nog niks door.. ZO knappe Yannick.. Enne sterkte met de misselijkheid..
hij zou vrijdag al komen .... om 9 uur heb ik gebeld waar hij bleef ... grrr was hij beetje vergeten ..... volgensmij nu weer want ik had weer 6 uur afgesproken en ik ben nog aan de pil hoor ... na de vakantie in juni/juli gaan we maar eens een babbel maken ! man wil het al lang hoor maar ik ben er zelf nog niet aan toe ... maar door al die beebjes om me heen gaat het wel kriebelen ! hihi wie weet meissie zijn we straks weer samen zwanger ! zou leuk zijn he
Jij.... hebbert...(een dochter willen en naar folders zitten luren op zondag..) hahahahahah.. Ik wil ook wel een 2e... Maarrrr wij wachten nog ffies..
wow 14 tanden ........... daar moet je voor uitkijken ! en bah dat is niet leuk zijn ... zo ziekjes ! hopelijk is het met 12 weken weer over !
dat zou heel leuk zijn, maar stiekem hoop ik dat het nu toch al weer raak is hoor en die timmerman kon bij mij allang de boom in
Niet in juni doen he.. dan is je 2e kindje ook een maartbaby.. Wij willen er idd evt in juli/aug weer voor gaan..
Zoooooooo wat een energie heb jij op de vroege morgen zeg! Kan je vanavond niet hier heen komen, dan blijf je slapen en dan morgenochtend ff hier in de weer