ja ik vind het zo moeilijk ! eigenlijk vind ik een wel lekker zo ... tim is een (b) engel en het is zo handig he .... gewoon eentje ! maarja man wil er toch wel twee en ik ergens ook wel hoor .... nou hebben we vorige keer bijna 2 jaar op tim moeten wachten dus eeuwig wachten is ook zo wat ! maar bij gelijk raak is het wat eerder dan gedacht natuurlijk ! tja ... eigenlijk vind ik het wel ok hoe dan ook ... en als ze 2,5 zijn gaan ze naar peuterspeelzaal en dat is dan wel lekker makkelijk he ! en ben je nu lekker thuis ?
Wicjuh, Je zal het nu denk ik niet meer lezen. Maar ik wil je alsnog heel veel plezier wensen! Geniet ervan!
Julie hebben gister Alyssa's verjaardag gevierd he? (zag ik op hyves ) Ze is zeker wel verwend? Wt heeft ze allemaal gekregen?
Ja idd.. hier willen we ook nog wel genieten van 1 kindje.. En nu is t idd wat makkelijker met oppas regelen etc... Ach ja, wij willen het liefst 2 kinders.. En we moeten maar hopen dat ons dat geluk gegeven wordt. Jeetje 2 jaar.. das wel lang he.. Hier was t ook wel lang voor mijn gevoel, maar ja Manlief was tussendoor op uitzending van 4 maanden.. en daarvoor was ik net van de pil af.. dus hebben destijds 1 kans gehad voordat ie wegging.. Achteraf geen kansen, want ik bleek mijn eerste ei (nadat ik gestopt was met de pil) te hebben gehad nadat ie al in opweg was naar de zandbank.. Ik ben nu lekker thuis, morgen wederom werken een late dienst.. tot 22.00uur
Zoo wat een gezellig weekend heb jij gehad zeg! Klinkt allemaal hartstikke leuk! Hoe gaat het met Ybe?
ach aan de ene kant heb ik ook zo iets van het is zo makkelijk maar eer een beeb er is zijn onze kids weer groter he ! en het moet dus idd maar gegunt zijn ! we zien wel ... ik wil eerst lekker met gezin op vakantie en dan kijken we verder ! en ik heb morgenavond geluk ! moet overdag ook werken maar de avond ben ik vrij ! anders ben ik alleen op kantoor en dat mag niet bij ons ! dus MOET ik wel thuis blijven hahaha 8)
Zooooooooo meis dat is lekker dat je nog ff 2 uur hebt geslapen zeg! En lekker warm. Je ligt best op je bedje met dit rot weer pfff...
Even zijn kort geknipte koppie laten zien (kwaliteit is niet zo best,mijn camera is het aan het begeven )
Samantha maakte daarstraks een kopduikeling van haar Wheelybug af (Manlief zette haar er net op, dus die voelt zich nu enorm schuldig) en viel zo op haar gezicht. Vreselijke paniek bij beide, en huilen dat ze deed. Als haar derde tandje langer was geweest had-ie zo door haar lip gezeten (dikke lip) en bloeden om het tandje heen... . Ze is inmiddels weer aan het spelen, maar iets rustiger dan voorheen, en papa gedraagt zich nu overbezorgd.
Ahh arme Bryan, hoop dat hij snel weer opknapt hoor! Dikke knuf voor hem... Zo wat is dat een rare apotheek?
Ach jee Justin is vandaag ook met zijn koppie op de grond gestuiterd Echt een knal op de harde plavuizen Hij trekt zich overal aan op en denkt dan zo ergens heen te lopen,maar soms gaat dat mis Hij had van de week ook al een tand door zijn lip