Ahhhhhhhh arme Nino! Zielig zeg. Een paar weekjes geleden had hij toch ook ooronsteking? Heb je nu een andere datum voor het Vu?
zo hier de timmerman gebeld dat hij het kan bekijken hahaha nou nog een andere regelen maar ik heb al een adresje ! ja zoek het maar uit ! 3x afspraken niet nakomen is opzouten en zo heb ik het gezegd ook
agossie ! dikke knuf voor alle twee ... tim is ook regelmatig aan het stoten of vallen .... zielig he ! en die tanden maken het niet leuker... heb je er zo lang op moeten wachten krijg je dit
ja, we mogen nu maandag 20 april. eerste wilde ze me mei aansmeren maar dat vond ik echt te ver weg. het stomme is dat ik eigenlijk vorige week al had mogen komen, maar gevraagd heb of het een week later mocht omdat een collega van me al vrij was. vorige week was ie niet ziek . zal je altijd zien dus, dus ik hou lekker met niemand meer rekening
Kijk dat is nog eens een lekkere aanbieding zeg! 3 pakken voor 11 euro. hihi meis ik zie je al helemaal gaan met die buggie haha hahaha.... hihi Tim heeft het zelfde eet ritueel als Demi.. Zo doen wij het ook.... Is de timmerman nu al eens geweest?
haha, sorry maar ben blij dat ik 'lotgenoten' heb bij dit sprongetje. helaas slaapt nino nog steeds amper. nooit gedaan en zal ook nooit veranderen vrees ik. vandaag leek ie zowaar weer een beetje zichzelf te worden en bleef enkele minuten alleen ind e woonkamer voor ie ons kwam zoeken. dat is lang niet gebeurd zeg. het was al brullen voor je de kamer ooik maar uit was! hoop dat dit betekent dat het einde van het sprongetje in zicht is! (of zal ie gewoon minder scherp geweest zijn doordat ie ziek is )
Zo wat een mooie vroege tijd is dat zeg! Ik wil jou en Jamilia nog even (alvast) heel veel succes wensen!
Ha meis, Hier gaat het goed hoor en met jou? Beetje bijgekomen van je drukke weekend? Met Demi hihi gaat het wel goed, allleen die heeft al 3 offdays... Niet willen eten, niet willen slapen, niets is goed bladiebladiebladie.... Het wel bekende (leuke) sprongetje dus! Hoe gaat het met Tim?
wat leuk! bij zeeman hadden ze ook zulke setjes, heb laatst voor een dinnetje een van assepoester of weet ik wie het was gekocht.