Gelukkig was er niets aan de hand. Wel een bloedlip, maar ze viel gelukkig hier op het vloerkleed ipv de harde plavuizen....
Hier gaat het goed hoor... Behalve het leuke sprongetje dat hier ook bezig is haha... Maar voor de rest gaat het goed. Thanks!
Volgens mij wel goed.Hahahha.Ik heb hem om 13 uur naar de creche gebracht en ik was om half 10 thuis en heb hem niet weer gezien.Op de creche is alles goed gegaan en volgens mijn schoonmoeder hoest hij wel maar niet zo overdreven veel.Moet zeggen dat ik hem ook nog heb horen hoesten.Hoop dat hij vannacht er goed op slaapt.Het is al 2 nachten wakker liggen en erg benauwd. En hoe gaat het met jou,diviman en Demi :
Mamanona Hoop dat je het nog leest.Heel veel succes morgen met Jamilia en geef haar maar een dikke knuff. Natahlie Leuk,kort koppie Boja Gaat goed met mijn hand.Af en toe heb ik nog last van vooral met mensen draaien in bed. Ach en jeetje die Nino,hoe gaat het nu met hem :
Hier een tandje dus door, maar niet ver genoeg m door haar lipje te gaan. Tweede tandje staat strak gespannen, dus extra pijnlijk denk ik . Inderdaad vreselijk gegild. Nog geluk gehad. Ze had wat in haar mond (soepballetje), dat die niet in haar keel schoot...
Gelukkig dat Bryan weer opknapt! En dat Bryan lekker slaapt vanacht, zodat jullie ook wat lekkerder slapen. HOe is het met je hand meis? gaat dat al wat beter? Hier gaat het goed hoor. Demi heeft alleen al 2 dagen een offday.... Maar dat zal toch wel weer goed komen. Sprongetje, daar hou ik het maar bij haha.
gelukkig dat dat balletje niet in haar keel schoot! Pff meis ik krijg het er helemaal benauwd van! Gelukkig is het goed uitgepakt! Is je mannetje ook al weer wat rustiger nu?
Ja, ik schrok me te pletter. Ze huilde op zijn arm, en ik zag dat ze nog wat in haar mond had. Snel eruit gevist. (DS-man dacht vast dat ze al klaar was met eten....). En toen dus dat bloed op mijn vinger.. dus nog meer schrik. Heb haar daarstraks zetpil gegeven. Gister en vandaag gevallen. Tandje die bijna door is, en twee tanden zichtbaar op komst... en al erg huilerig in de vooravond (voor ze viel)... Ze slaapt nu. Heb ff rescuezalf op haar lipje gesmeerd.
goeiemorgen! heb niks bijgelezen sorry, lukt effe niet nu. Iedereen (inclusief mezelf) is hier één voor één aan 't overgeven , sinds donderdag al... Ik ben dus voortdurend bezig met bedden verschonen, kinderen wassen, vloeren kotsvrij maken en ondertussen zelf naar de wc hollen... Hoop dat we 't ergste gehad hebben Grts
Goede morgen! @Sabbe: beterschap voor de hele familie. Ik hoop ook dat je het ergste gehad hebt. @alle gevallen kindjes: voorzichtig aan hoor! Jullie doen mama en papa verschieten. Gisteren voor het eerst gaan zwemmen met Jana (peutergewenning). Ze vond het wel leuk (vooral op het einde als ze van de boord in het water moest 'springen' (=ik trok haar zachtjes in het water als ze op de boord naar zat). Ze was echt aan het lachen De spelletjes zelf waren nog wat te moeilijk (leeftijd van 1-3 jaar). Een balletje met de handjes of voetjes wegduwen wat is daar nu leuk aan? Ik wil dat balletje PAKKEN Balletje gooien? Nee hoor, ik heb het vast Nu ja, geeft ook niet... Ze leert het vast wel als ze nog wat ouder is. De meeste andere kindjes waren ook ouder en hadden al een lessenreeks gevolgd. Ze heeft niet geweend (en zo was er ook eentje) en heeft er van genoten en dat is het belangrijkste.
@ Sabbe beterschap! Goeiemorgen allemaal! Ook een tijdje niet geweest door de drukte. Maar probeer vanaf nu weer alles bij te houden. Wat gaat de tijd snel zeg! Iedereen een fijne dag! Liefs Pooh
goedemorgen! wel voorzichtig doen met je hand he, niet overbelasten dan heb je er nog veel langer last van. nino vannacht erg liggen hoesten en was klaarwakker om middernacht. gelukkig had hij net geen koorts meer.