dat klinkt leuk zeg! fijn dat ze er van genoten heeft! en inderdaad, ze maken nu lekker hun eigen spelletjes, komt vanzelf wel
goed nieuws voor iedereen die gek wordt van dit sprongetje... kon vanochtend naar de keuken lopen zonder dat een mini mens de achtervolging direct inzette... en... ik zit nu in een andere kamer dan de woonkamer, nino was hier ook maar vond er blijkbaar niets aan en is naar de woonkamer gewandeld en staat nu bumba te kijken op tv... hoop dat dit betekent dat het irritante sprongetje (bijna) voorbij is!
Nou... we willen eerst nog even van Julentje genieten.. Enne, het liefst ons huis verkocht hebben (hebben al tijden geen kijkers meer gehad, maar ja logisch met die K U T crisis).. Ach ja we zien wel.. Echt plannen kan je t toch niet..
Heb ik leuke schoentjes gekocht... Moet Julen ze niet... Ach t zal vast even wennen [-o< zijn, maar hij heeft ze liever uit en in zijn mond dan aan zijn voetjes...
Heeiii Wij zijn er weer Jamilia zit lekker te eten.... Ze is zo'n grote meid geweest ze heeft geen traan gelaten.... 1 oor bleek ze een loopoor te hebben en t andere oor zat helemaal verstop met pus,dat moesten ze eruit peuteren.....,nu heeft ze 1 bloedend oor,maar we hebben weer druppels meegekregen voor een hele week....
Ja leuk he... Ik dacht dat is leuk voor Nona als ze zo langskomt hier, dan kan ze lezen dat ik d'r een kanjeer vindt! En voor de rest heb ik alleen eet smakelijk gezegd.. Dus niks over hoe t gegaan is.. Die eer is voor jou!
DS: ahhh jeetje das ook zielig, een Samnatha die valt en dan ook nog een schuldig voelende papa... Gelukkig idd dat het soepballetje niet d'r keel in is geschoten..