Zo dat zijn leuke stappers... Maar nee.... Julen heeft pech... Die moet geen schoenen aan zijn voeten... Al vindt mama de 'hoge' all-stars wel errug leuk....
Ja hoor voor herhaling vatbaar 't Is een lessenreeks van 8 keer (en dan kan je weer inschrijven voor nieuwe reeks)
Met J. gaat t goed hoor Paps was net even op A. dr kamertje en ten kwamen J en ik boven,toen heb ik J voor d egein in A dr bed gelegt... ( A is op het KDV) en toen wou ze daar slapen.... nadat ik de was op had gehangen sliep ze dus echt! met de capuchon van dr joggingpak op! INCOGNITO
Kon het nu beter zien. Toch wel paars lipje... Maar ze is weer lekker vrolijk. Tandje 4 zit nog onder het tandvlees.
Hoi allemaal! FF vanaf mn werk hoor Hoe is het hier met iedereen? Hahah jullie kletsen zoveel ik kan het echt niet meer bijbenen hoor haha. We hangen s avonds vaak op de bank hihi dan heb ik nergens puf voor. Is er al een nieuwe meeting? ik las vaag zoiets of klets ik nu uit mn nek haha. Hier alles oke. Zaterdag vieren we met zwangerschapsgym de verjaardagen van onze kindjes. We zijn dan met alle moeders en kindjes stuk of 12 in totaal, en met een paar papas in een soort van Ballorige boerderioj achtig iets waar je dus speelgedeeltes hebt voor babays en grotere ukkies enzo. Een soort van speelboederij. Hebben we zin in. Nora krijgt denk ik tandjes want kwijlen komt weer veel voor incl zure luiers enzo. En ik zie her en der wat opgezet tandvlees. Ook probeert ze nu te rennen haha al lukt dat niet echt goed en niet lang haha dan loopt ze zichzelf voorbij. Nou iedereen, dikke knuf van mij, Mili
ow ja ik kreeg dit weekend van broer & schoonzus een heel lief klein beertje met 'wil jij mijn meter zijn' op
natuurlijk heb ik ja gezegd. Ik ben dolgelukkig Nu maar hopen dat alles goed gaat, want het is nog vroeg... Ik wist zelfs nog niet dat ze zwanger waren...