hey wat gezellig voor a.s. zaterdag ! en idd er wordt al weer gebrabbeld over een meeting ! weet ff de lijst niet te vinden ... en klinkt idd als tandjes ! sterkte ! hoe zijn de nachten nu trouwens?
nou ze heeft toch wat op he ! en hoe is het de rest van de dag gegaan ? en lekker hoh straks thuis maar dat heb je verdient he en wil je mijn baas ook ff bellen
hahaha ik zie Mr J al knokken om een broodkorstje ! ja ... het is en blijft een vent en hier ook nix meer veilig ! sommige dingen zijn al afgesloten somige moeten nog ... en de nieuwe timmerman is geregeld
jahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh je geeft me hoop ! vandaag mocht ik werken maar tim zit nu ook al ff zelf te spelen dus kan ik ff hier kijken ! en ik las dat de nacht wel ok was... wel hoesten enzo ! nou hopelijk vannacht weer een stuk beter en gewoon slapen !
zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg stink ik ofzo waar is iedereen gebleven .... nouja ik ga ook maar slapen... fijne avond nog voor wie het nog mag lezen
Hahhaha ja heel erg. Ik was sporten vanavond en vanmiddag drukke dag gehad.Gisteravond nog laat in de weer op het werk omdat een mw heel slecht lag.Blijkt dat ze vannacht is overleden.Dus al met al drukke periode. Maar nu 2 dagen vrij. Slaap lekker meis
Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Alyssa 24 maart *Ynse 26 maart *Jasper 28 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april Dikke knuf van Nona Sorry beetje laat,maarja was druk met Jamilia,waar het overigens supergoed mee gaat