bv maak je warm in een flesverwarmer of in een pannetje zetten met warm water. Ik lig vaak tot 11u in bed
In een pannetje of in een flessenwarmer,anders gaan de voedingsstoffen verloren en worden de levende bacterien gedood Meneer slaapt nog Mischien waren het regeldagen waar hij niet uit kwam
Samantha kreeg er heel erge jeuk van. Ik heb haarlotion van Zarqa gebruikt, en binnen 3dagen was het weg.
Ik snap je heel goed hoor Naat! Je hebt zoveel melk, dan vind je dat weer zonde. Kijk gewoon hoe het gaat de komende week. Voormelk afkolven idd zodat hij de vette melk binnen krijgt. Hoe snel krijg je een toeschiet reflex? Hier weer een goede nacht, al had hij zoveel geslapen dat ik het ergste vreesde. Hij kwam uit zichzelf nog om 1 uur en daarna pas weer om 6 uur. Joehoeeee lekker hoor!
Hier ondanks de onrust ook goed geslapen. Kralen bijtring heeft wel iets geholpen vannacht, en ze heeft met speen geslapen. Van de ronde spenen maakt het niet uit welke ik gebruik. Ze sabbelt op zowel MAM's als Avent. Van de dental spenen, die ik sinds deze week probeer heeft ze een voorkeur voor Bibi. Heb al twee keer difrax geprobeert, maar die vind ze niks.
Best wel snel,de eerste 5 minuten komt er echt bijna water uit,en aangezien hij maar 5 minuten dronk en hem helemaal onderspoot zat hij gewoon vol van die voormelk. Toenstraks heeft hij een kwartier gedronken en gaf zelfs dikke voeding terug. Nou opgelost toch? Hij blijft nu goed doorslapen
whoehoeeee goedzo! Fijn he? Moeilijk afscheid nemen van de bv he? Ik had laatst toen hij zoveel kwam echt schrik dat ik misschien moest bijvoeden.. moest er gewoon van huilen. Ik geniet er echt van.
@ Nathalie bedankt ik wist dat niet van de magnetron. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk altijd als ik kolf in een pannetje op warm, mar een keer toen we zijn gaan shoppen in de magnetron! Maar 750cc vanaf smorgens dan heb je toch melk genoeg en drinkt justin in korte tijd toch veel Neem je tijd en nogmaals volg je gevoel! Tis al knap dat je het zolang vol houdt!1 Ik snap helemaal wat je bedoelt wat betreft het gaan missen als je stopt! Lijkt me ook heel moeilijk... @ Natasja hier hetzelfde met de overtrekken. Ik heb er een aantal nieuwe, maar eentje is de fijnste en die was en droog ik ook en daarna meteen er weer op @ Emma hoe was het? We waren bijna ook nog geweest. Mannetje wilde, maar ik wist er niks vanaf, anders hadden we mijn moeder voor oppas kunnen regelen! @ Zuurtje en daisy hier ook tot 10.30 in bed! Wel om 7 u voeding gegeven en daarna er weer in! Ik moet szeggen dat sam sochtends ook meteen heel vast weer slaapt! Das wel lekker! Hier verveel ik me ook nooit! Moet zeggen sinds dat Sam er is ik letterlijk altijd bezig ben met van alles! Van te voren was ik ook geen typ die zich snel zou vervelen! Ik ben benieuwd of er meerdere hummletjes zijn die snel boos worden. Sam wordt de laatste twee weken heel erg boos als hij in zijn bedje gaat of als hij wakker wordt. Hij gaat dan rustig liggen en wil zijn knuistjes in zijn mond stoppen, maar heeft nog niet genoeg kracht en coordinatie om ze lang stil te houden en hij wordt dan woest dat hij dat nog niet kan! Bij wie is dit nog meer? Iedereen een fijne zondag! Het zonnetje is hier weer even weg, maar vanmorgen was het heerlijk weer hier!
Ja veel he Pooh,sta alweer op knappen Maar hij zal zo wel komen(slaapt nu wel heel lang) Ja stom is dat als je geen afscheid kan nemen van BV.
ben aan werk vriend belde net hahah da ie kleine niet stil kreeg en bleef huilen die manne kunne niet zonder ons hahah nu weet ie wat ik de hele week meemaak met hem
Ja, klopt. Ik voed tussen 5:30 en 6:30. Samantha valt dan als een blok in slaap, ik ga daarna kolven, kolf schoonmaken en steriliseren. Wasmachine leeghalen, vullen en weer aanzetten. Kleren op hangen, ontbijten, douchen. En dan weer liggen. Is ze net weer wakker voor de volgende voeding, nou en daarna ben ik kapot . Samantha heeft een activityding aan de zijkant van de box hangen. Er zit een grote maan op die geluid maakt als je indrukt, maar helaas slaat ze altijd mis. En boos dat ze dan wordt. En wanneer we oefenen met op de buik liggen, dan wil ze al meteen kruipen en buik schuifelen, maar zolang ze haar voetjes niet af kan zetten, komt ze geen cm voor uit, en dan wordt ze ook boos.. .
ik heb een ingeving...... ik ga mn autootje uitstofzuigen (en daar ben ik wel ff mee bezig ) en de binnenkant is poetsen.... als ik daar mee klaar ben heb ik wel KFC verdiend ofzo \/ haha doe dr nog ff een x een fotoooooowtje bij van mn autootje... kvind m zo leuk