sow.. Pfff heb net even de kleren van Alysha in maat 68 uitgezocht.... wat een boel had ze nog liggen zeg
zuurtje: ja goed van haar he?! ik ben supertrots! emma: jij bent ook alweer druk geweest... en die roosvicee... wat een bagger is dat he?! ik weet t
Ik ga het eten maar eens voorbereiden... vanavond ben ik weer weg..... ben dan weer helpen bij de voetbal ( in de kantine).... leuk leuk
Wahaha ja wat een actrice he? Hihi najaa wat het ook is geweest waardoor ze is gaan slapen wij zijn er blij mee Ai dat plakt dat drinken!
Hey meiden, alyssa, alsnog gefeliciteerd! ! Beetje te laat, maar beter laat dan nooit toch heb snel alles bijgelezen maar ben aan het werk dus heb het quoten maar achterwege gelaten. nino nog steeds beetje zielig. hoest zich een ongeluk als ie in bed ligt en hoest zich dus ook steeds wakker. daarnaast heeft ie nog af een toe een hysterische krijsbui van de pijn
bedankt meis, ooh nino nog steeds zo zielig...konden ze de pijn maar over geven he....beterschap nino!
jahaaa is wel spannend hor die verjaardag...voor haar en voor mij hahaha..maar was heel gezellig en leuk...ze is verwend joh... nu heb ik teveel speelgoed voor de woonkamer! pfffff.... okeee ff 3 uur bijlezen op ZP...en dat maar voor 3 topics....poepoeh...ga nu snel eten maken haha mannetje komt zo thuis! FIjne avond allemaal!
zo ik ga ff tim een schone broek aandoen pfffffffffff die stinkt ! ai ai en dan is het ff koekkie met hem doen ! tot zo
emma en mgcw, bedankt voor de beterschaps wensen! misschien tot vanavond en anders morgen. fijne avond iedereen!