leuke foto's! Heb al geprobeerd om drinken ipv melk te geven...maar nee...en boterhammetje ook al iedere dag aan proberen te bieden....die gooit ze gewoon op de grond en gaat zitten jengelen/huilen...en dan echt heel hard krijsen he...totdat ze de fles krijgt...en de rest vna de dag is ze van streek. Ze geeft ook nog helemaal niet aan dat ze die fles niet meer wil...terwijl die van overdag en in de avond die wil ze soms helemaal niet meer. Dan krijgt ze melk/drinken uit een glas....en dat is dan weer wel goed. Dus misschien is ze er nog niet aan toe.... Ben dus dinsdag ook bij de fysio geweest en die zei me de dingen die Alyssa doet zit ze ongeveer op 10 maanden...ze ligt dus wel achter...wat al mijn vermoeden was...Wat wel grappig was, er lag een rubberen mat, en daar kroop! jaja kroop ze overheen naar mij toe...ze was helemaal overstuur van die enge mevrouw hahaha...(hoezo eenkennig op het moment) Thuis doet ze dus niet kruipen maar schuiven...ook op het kleed! Verder moest ik haar stimuleren met kruipen/schuiven dat ze iets in haar linker hand heeft...ze pakt nu dingen met rechts en houd haar linkerarm en been als stand/duw. En dat was niet goed, ze moest beide kanten gebruiken.... Dus oefenen oefenen....en gewoon doorgaan met haar op rechts leggen als ze slaapt ivm de voorkeurshouding...en iedere keer terug op haar rug leggen en om laten rollen naar buik...(kan ze goed maar altijd over links) dus iets aan de linkerkant leggen zodat ze er niet door kan...en dan zo oefenen. Groetjes, Miranda
ach meis... als ze smorgens nog lekker een fles wil is dat toch goed doe lekker.... dat ze wat achter ligt... tsja.... je kan je er heel druk om maken,maarja volgens mij is dat niet nodig... alles op zn tijd denk ik dan... kruipen doet ze ook vanzelf wel.ja ach en anders maar niet.... jamilia heeft ook nooit gekropen..... die liep met een half jaar maar nog moest ik toen van het CB haar in kruiphouding leggen met een opgerolde handdoek onder dr buik.want kruipen is zóó belangrijk.... stomme lui! Jij doet gewoon lekker oefenen met Alyssa en dan komt het vanzelf helemaal goed... let maar op !
Alysha zit nu naast me in de kinderstoel en roept naar de fruitschaal "Naan,Naan,Naan" wat zou het zijn
wat een leuke nieuwe avatar heb je! kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten nee 'in je achtertuin'. ben benieuwd hoe de bijeenkomst gaat.
Inderdaad, als ze nou gewoon een beetje tijd in je steken om je dingen te leren, maar dat is blijkbaar te veel moeite. En waarom je dan wel op tweede gesprek mocht komen snap ik ook niet. ik wil eigenlijk ook de box weghalen, het is nu meer een speelgoed opslagplaats dan dat ie er nog in zit, maar het is meer het idee dat ik hem nog kan opsluiten als het nodig is... doe ik toch nooit meer maar toch. ik loop nu al 2 weken ofzo rond met het idee om die box weg te halen en staat er nog steeds ha ha!
pfff, wat een gezeik zeg. en ik bedenk me ineens dat jullie woning natuurlijk te koop staat en deze plannen komen de verkoop ook niet ten goede of overdrijf ik nu?
dank je wel meis, ja wij zijn er nu ook wel redelijk klaar mee inmiddels. maar goed, we kunnen er niet zoveel aan veranderen,. misschien toch maar van het kdv afhalen.... ze zeggen dat je het dan hebt als ze naar school gaan, maar als ie 4 is is ie toch een tikkeltje sterker dan nu lijkt me.
wat vervelend zeg die onzekerheid. maar als zn hoofdje inderdaad te snel groeit, wat betekent dat dan?