nou hier gewerkt en timmerman is geweest ... de nieuwe ! duurt nog wel een week of 3 voordat hij tijd heeft maar hier een beter gevoel bij ! daarna foto's opgehaald bij de fotograaf van 2 weken geleden en ohhhhhhhhhhhhhh wat mooi ! vooral de canvas ! ik zal misschien later nog ff foto van maken
Moet ik eerlijk zijn?Het is hier een gigantische drukte.Bryan die aan de betere hand is van zijn verkoudheid maar Sven is nog steeds ziek.Klaagt sinds vannacht over nekpijn en spierpijn en hoofdpijn en heeft nog steeds koorts(zakt wel)Vandaag overdag ging het redelijk maar vanavond zakte hij in als een pudding en kreeg er oorpijn bij. Danielle loopt op krukken en ben vandaag naar ziekenhuis geweest met haar maar de knie is niet gebroken dus waarschijnlijk kan er iets met de kniebanden zijn(gescheurd,verrekt).Als het volgende week nog zo is dan moeten we weer een afspraak maken bij de ha.Dus ben de hele week al een verzorgster ipv moeder hahahha.Daarnaast maandag en dinsdag(extra)gewerkt.Morgen en zaterdag mag ik weer.Zaterdagmorgen eerst naar de crematie van mijn client en dan 's middags werken.Al met al weer een drukke week en kan merken dat ik daar niet echt vrolijk van word.Met mijn hand gaat het wel goed,heb dinsdag en woensdagavond al weer gehandbald en gekorfbald.
hey meiden hier ff snel een berichtje...... ik had vanmiddag een sollicitatie gesprek op mn a.s. ex werk...... nouja was dus een boeiend gesprek,want het kwam er op neer...ze hadden iemand gevonden die beter was als ik nouja dat was het ik heb visite ben weer weg!
Zodra ik iets heb, laat ik t weten Ben al wel aan t zoeken.. Vind 'raadsonderzoeker' bij de Raad voor de Kinderbescherming wel iets.. Maar ja, dan moet je 32-36 uur werken... Das beetje teveel vind ik.. Merk wel dat de banen die ik graag zou willen, veelal voor dit aantal uur is...
Heb alles even vluchtig gelezen dus als ik niet op iedereen reageer is dat de reden. Mamanona Hoe voel je je nu en ben je nog naar de IKea geweest : Miekje Groot gelijk dat je naar die bijeenkomst bent geweest.Hopelijk trekken ze wat van jullie argumenten aan.De box heb ik nog wel staan.Bryan gaat er nog graag in.Bij mijn andere kids had ik de box er ook allang uit. Zuurtje Balen meis van je vader en stiefmoeder.Maar fijn dat jullie verder een leuke dag hebben gehad. Boja Gelukkig begint Nino wat op te knappen. Miranda Ieder kind doet het op zijn eigen tempo hoor.Bij mij zeiden ze toen Danielle 14 maanden was dat ze als ze binnenkort niet gaat lopen(ze ging altijd als kontschuiver over de vloer)dan moet ze fysiotherapie.Ze liep pas met 16 maanden.En dat fysio heb ik nooit gedaan met haar.
Ja is mooi balen, want we hebben dus wel schade... Gelukkig staat er niks scheef. Miekjeman is al langs de garage geweest en daar hebben ze eerst daar naar gekeken.. Maar goed, de achterbumper en nummerbord hebben wel schade.. Moeten een afspraak maken en dan wordt dat gemaakt.. Met Miekjeman gaat het goed, geen klachten gelukkig..
Miekje Jeetje wat naar een autoongeluk.Gelukkig is er niks aan de hand met je mannetje.Zeker te weinig afstand genomen :
Met de ogen gaat t prima. Na 4 uur moesten ze eruit (ivm wennen aan de lenzen) en t gaat prima.. Nu morgen ze er weer in doen... hahaha.. Ja, nu hopen dat ons appartement lekker snel verkocht wordt... [-o<
Jep! Er werd 2 auto's voor mijn mannetje hard geremd (bij stoplicht) en mannetje remt dus ook netjes,maar die vrouw achter hem dus niet op tijd en zat achter bij ons in de bumper..
Ohh wat jammer zeg dat het zo verloopt met je vader en stiefmoeder... Wel fijn dat Ynse zo lekker verwend is! Ik hoop dat ze zaterdag lekker uit d'r dak gaat met d'r taart!
Boja.. Is t deze jas in t groen? Deze heb ik nl voor Julen.. (wel de groene variant he..) http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?de ... shoptype=S
jeetje meis, het zit je nu niet mee zeg... Hoop dat er niks afgescheurd is... Is t met sporten gebeurt? Hoop dat Sven wat opknapt.. Sterkte alvast zaterdagoachtend met de crematie. Enne... jij bent gewoon eigenwijs door weer te gaan sporten..
Idd, kan maar beter op de hoogte zijn wat er hier in de buurt gebeurt allemaal en op welk termijn... Mijn zwager werkt in de psychiatrie en wist idd ook al van de plannen.. Zij hebben al eerder info gehad dan wij, de omwonenden.. Wat leuk dat Bryan lekker in de box kan en wilt spelen.. Julen wilt dat niet.. Die vermaakt zich nog geen minuut.. Dus ja dan maar weghalen hoor..
Boja: ik vroeg me idd al af of jij de box nog had staan, maar bij jou is t dus meer een opbergplaats.. hahaha...
meissie meissie toch wat een drukte en vooral met pijn en zieken ... tjeeeeee jij krijgt je portie wel hoor meissie ... en dan ook nog zo veel werken ! dikke knuf en kijk uit dat je jezelf niet voorbij loopt he
nouwwwwwwwwwwwwwww dat kan ik mezelf niet voorstellen grrrrrrr wat een dombo's zeg ... vast een jong meissie wat goedkoper is ofzo ! dikke knuf
top dat alles ok is met Miekjeman en idd is de schade vaak door jezelf niet te zien ! maar is hij er wel komt goed dat doet de verz. wel