te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ik heb net mijn slag geslagen ow ow ow hoe moet ik dit weer uit gaan leggen ! maar ik moest dat koekiemonstershirt ! wou hem al zoooo lang en hij was elke keer op........ nu dus niet en ook die schoentjes in beide kleuren genomen en nog veeeeeeeeeeel te veel meer stouterds
Emma Ik zag dat jullie over h&m hadden dus ik een kijkje nemen en raad eens................................................................................................................................................................................................................ik heb ook een bestelling geplaatst een koekiemonstershirt(hij is zo leuk) en een shirtje met boerderijdingen erop en een t shirt voor sven van cars.
Ja super he! En moet zeggen dat he aardig helpt! Geen harde knikkers meer maarrrrrrrr het ziet er echt mooi, zacht uit Nogmaals bedankt! De postmeneer is onderweg hoor
jahhhhhhhhhhh ik zag het shirt met de boerderij en moest gelijk aan jou denken ! haha leuk is hij he ! en ow ow ow ze brengen ons op slechte ideeen
nou meiden hier een foto van onze foto ! gaaf he ! hij is van canvas en is 50 bij 50 cm en dus net zo groot ook ongeveer als tim is want hij zit hier ! leuk he ! tim vond het ook super ... zit nu de hele tijd tegen zichtzelf te lachen ! heb nog een boekje met kleine foto's maar dat lukt niet om foto van te maken .. jammer !
haha deze is wel leuk deze foto! Vond ze het leuk? Ik ging verleden keer ook boodschappen doen en toen wilde ik haar daar ook in zetten, nam precies zo'n ***wijf het laatste auto karretje.... Ja Jammer.... VOlgende keer beter. Ik vind deze echt leuk!
Meis ik durf het niet te zeggen over hoe de weerstand is over 3 jaar. Ik heb wel eens gehoord van Wicjuh dat als ze nu niet verkouden/ziek zijn dat ze het dan krijgen als ze op school zitten. Heb je een oplossing als Nino van het KDV afgehaald wordt? Hoe is het nu met hem? En met jou tuurlijk ook?
Jullie met je H&M.... Divi heeft ook maar meteen ff een bestelling geplaatst wat heb jij besteld voor Nino? Dat heeft Demi ook... Het meeste zit ze op mt 80, maar sommige dingen nog op 74. Er zit soms echt een hoop verschil in qua merk he?