NOu ik zag jullie met de H&M bestellingen. Heb gelijk maar weer ff voor een x bedrag besteld 't is Maar goed dat je er niet op kwam meis... ze hebben zulke leuke dingen
hey meis, van harte gefeliciteerd met je dochtertje! Ow maar dat is ook niet leuk dat je ouders zo deden? Je hebt groot gelijk hoor meis! Laat Ynse maar lekker kliederen zaterdag met de taart! Hoe is het de rest van de dag geweest? Ahh wat leuk dat ze een pop heeft gekregen! Nog veel plezier vanavond (als je het viert?)
Ehhh nee, dat helpt ook niet... Ik heb haar bord op haar kinderstoelblad gezet, maar dat gaat met een rotgang op de grond.... stukjes brood (zonder bord op het blad) precies hetzelfde! heb alle soorten beleg al 30x geprobeerd, alle soorten brood al geprobeerd. Ik weet het niet..... haha ja vloeibaar is hetzelfde maar wil toch wel dat ze brood gaat (leren) eten. Ik blijf het aanbieden, meer kan ik ook niet doen. Voor de rest eet ze goed eigenlijk. Nee gaat het niet door? Dus ik hoef ook niet meer te bellen
Jeetje meis het schiet met de kids nog niet op he? Jeetje.... Heel veel beterschap toegewenst! en een dikke knuf Hoe kan dat nou van Danielle? Zo jeetje meis, jij bent wel een die hard met je hand zeg!
Goed zo meis dat het goed is gegaan met de lenzen! En morgen, moet je ze dan ook 4 uur in, of mag het nu langer?
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo die foto is zo giga gaaf zeg! wow! Echt een lekker ding! Ik ga deze morgen laten zien aan Demi hoor!
Thanks. Danielle is zaterdag heel hard gevallen op haar knie.Er moest verbetering in zitten maar ze heeft er veel last van en moet paracetamol slikken om de pijn te onderdrukken.De ha dacht dat ze misschien iets over het hoofd had gezien en vanmorgen zijn we naar het ziekenhuis geweest voor een foto.
Jeetje, dat vind ik zielig voor haar zeg dat ze zoveel pijn heeft. Heeft ze nu geen andere pijnstilling gekregen? Een hele dikke knuf voor haar!