Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Fijn dat het leuk was joh! Arrrggg erg is dat he? Ik denk dan ook laat maar lekker knoeien! Hihi najaa zaterdag herkansing :) :)

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja beetje domme actie van mij. Ik las dus botoxloos ipv boxloos. hahah najaa Mili weer in de bocht zullen we maar zeggen :)
    K heb wel meer van dat soort rare dingen sinds een tijdje. Wil cornflakes in de koelkas zetten enzo :rolleyes: beetje dom :)

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Cool! :D

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zeg mili moet jij niet testen vandaag
    en dan nog die rare acties van jou zou het?

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mili ik duim voor je! Super spannend weer!

@ Eekje spannend weer he! Ik duim voor jullie!

@ Zuurtje voor jou een extra dikke knuffel!

@ Emma buddy van me ik denk wel aan je hoor en voor jou ook een extra dikke knuffel!

@ Boja beterschap voor nino en jullie!

@ Miekje balen van jullie appartementje! Ik duim toch dat het snel verkocht zal zijn! ;)

@ Nona voel je je weer wat lekkerder? Wat een leuke fotootjes zie ik toch telkens voorbij komen van jou meiden!

@ Sabbe zijn jullie allemaal al weer beter? Lijkt me zwaar met 3 kleintjes en dan ziek met zijn allen! ;)

@ Divi hoe is het bij jullie? Eet demi al wat beter? En hoe is het met je hoofdpijn?

@ Mgwc goeiemorgen terug! :D

@ Divi en emma ik heb afgelopen weke de bestelling binnen gehad van h en m met 15 korting. Joepie! Allemaal leuke poloshirts en singlets voor sam voor op vakantie dadelijk! Over 4 weekjes vertrekken we naar gran canaria...super zin in!

Hier gaat alles super. Sam maakt grote sprongen en staat soms ineens helemaal los en schrikt daarna en gaat zitten :) Ik geniet super van hem!
    Afgelopen zondag hebben we nieuwe eiken meubels gekocht. Nog 8 weekjes wachten...ik heb er zo'n zin in! Ook komen ze einedelijk over 2 weekjes de nieuwe schutting zetten...wat een ander zicht zal het zijn! :D

Fijne dag allemaal! :D

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Jeetje meid das niet niks. Wel ff tijd proberen te nemen voor jezelf hoor. Anders dan red je t niet! Oei haha is dat niet vroeg? ivm je hand, nu al weer sporten? najaa als je geen pijn hebt moet het kunnen toch?
    Sterkte meid met die drukte!

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    HUH? wat je ex-werk..en hoezo sollicitatie en is er iemand die beter is dan jij? Ik vat hem niet :oops: :oops:

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja raadsonderzoeker is ook wel leuk denk ik. En anders misschien bij het AMK? Of bij de Base Groep...alhoewel ik niet weet of dat bij jullie ook zo heet, denk van niet maar weet niet hoe het dan heet. Zeg maar echt het uitvoerende in gezinnen werken enzo zie link: http://www.base-groep.net/qontex/online/

Succes met zoeken. En anders gewoon open sollicitaties sturen hoor! :D

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    pfff gelukkig dat Miekjeman oke is haha. En de auto ja das balen maar liever blikschade dan aan Miekjeman :D

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Heeel erg mooi! :D

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ehm ahha na ik wacht tot morgen denk ik als ik dan nog niet ongi ben test ik. Ik durf gewoon niet eerder. hahah ben bang dat ik dan toch ongi zal worden als ik nu test :) :)
    Bovendien ligt mannetje nu op bed had nachtdienst en ik wil wel samen testen om het te vieren of niet alleen te balen :)
    Dusss morgenvroeg denk ik...k heb alleen wel wat buikpijntjes enzo :rolleyes: dus ik weet het niet hoor...... spannend!

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Spannend he? thanks voor het duimen meid!
    Wat leuk zeg meubeltjes gekocht enzo! Ik ben blij dat het met Sam ook zo goed gaat :) genieten is dat he?

13. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Dag allemaal.

Ik schrijf het al in een ander topic (even mijn spanning luchten heet dat topic), ik had gisteren mijn menstruatie moeten hebben, maar die zijn nog niet doorgekomen. Het wordt dus afwachten. Als het morgen nog niets is, doe ik een test. Ik ben blijkbaar niet de enige met deze spanning :)

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah nee hoor zeker niet ik heb precies hetzelfde :) :)

15. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Spannend, wanneer ga jij testen?
    Ben je anders regelmatig?

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, mijn meisje zit banaan te eten naast me...nou ja er komt banaan in haar mond..de rest zit op mij, het bed, haar kleren, haar beer...(die ik dus weer niet afgepakt kreeg) en haar handen, haar gezicht, haar haar.......

Die beer, hebben jullie kindjes dat ook? Ze heeft nooit een voorkeur gehad maar laaste tijd wil ze die dus overal mee naartoe slepen...probeer har aan te leren dat hij echt alleen voor in bed is...maar ze is zo dol op dat beest...wou hem vandaag in de was doen..maar krijg em dus niet afgepakt......ze krijste toen ik het probeerde...(tijd terug ook al...toen heeft ze hem hele weg op de fiets naar het KDV vastgehouden).....

Oeh lees over tijd en testen..spannend hoor....hier gisteren een bloeding gehad...snap het niet..maandag ook al...zaterdag/zondag posi ovu test.....(zou de PCO dan toch weg zijn hahaha) Vorige cyclus 2 dagen na ei en posi ovutest een beetje bloed...nu dus na 5 dagen nog eens....

Dacht dat mijn ongi er was...maar niet dus...spannend hoor. Hadden we maar een luikje...dan konden we zo kijken..

Groetjes,
    Miranda

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haai,
    Ik ga morgen testen denk ik als ik nog nie ongi ben.
    Was voor de bevalling altijd egelmatig...28 dagen nooit echt meer. Nu dus niet zie onder mn banner..maar 33 was de langste en vorige keer was dus 31...
    Ben benieuwd hoor...door de BV is het bij mij nog niet regelmatig denk ik.
    Geef nog 2x per dag wat Bv, meer voor de lekker :)

Succes hoor! Ik duim voor je!

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nee Nora heeft niet echt iets wat ze mee wil. In bed heeft ze een doekje maar die mogen we ook wel gewoon wegleggen en wassen enzo.
    Ja een luikje dat zou wat zijn hahah was een stuk minder spannend denk ik :)

19. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hier weer beter... alleen is mannetje nu ziek :cry:

20. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915