Thanks meis! Hier gaat het goed. Demi eet lekker door nu. Alleen heeft ze nog wel eens een periode op een dag dat ze denkt van joh ehhh eet het zelf lekker op? Maar dit hebben we zelf ook wel eens toch? En met mijn hoofdpijn. Ik moet zeggen (**ik ga direct ff afkloppen**) dat ik geen hoofdpijn meer hebt gehad! Ik ben nu denk ik al een maandje hoofdpijnloos gelukkig! Ow ja dat is waar ook jullie gaan nog op vakantie naar Gran Canaria! gaaf zeg! Waar gaan jullie precies heen? Ahh wat leuk zeg van Sam! wat leuk allemaal nieuwe dingen.. Is de babykamer al klaar?
Zooo voor jou ook spannend zeg! Duimen duimen duimen duimen. Misschien ga je samen met Mili naar dezelfde topic
@ Redone, Is het nog gelukt met de kortingscodes? @ Nona, HOe is het met jou meis? @ Boja, Hoe is het met jou en met Nino? Is hij al wat opgeknapt?
Demi heeft het de laatste dagen ook dat ze of haar pop of haar teletubbie po overal mee naar toe wilt nemen. ahhhhhhh wat is dat lief zeg dat ze de beer heel de weg heeft vastgehouden! Ik denk dat ik de pop of die tubbie al 10x opgeraapt had haha haha. Demi is namelijk lekker van het gooien haha .
Hier weinig nieuws uit huize Divi. Vanmorgen ff boodschappen wezen doen. Ik had bij Demi 2 staartjes in haar haar gedaan... Ah ahhhh ahhh ahhhh ahh al die mensen haha.... Nu ligt ze lekker te slapen. Vanmiddag maar even fietsen of wandelen denk ik, het is harstikke mooi weer... Bij jullie ook? Ow ik hoor net enkele buien dat we die vanmiddag kunnen krijgen.... Neeee het moet droog blijven! Tot later meiden
Nope, petweer is het hier. Wilde vanmiddag even op de fiets mn fietstassen opahlen voor de mamafiets maar k heb ze zonet meer ff gehaald met de auto. Ik kwam er toch langs en vanmiddag fietsen zal hem wel niet worden met die regen en HAGEL hagel...pffff t is verdorie lente en dan hebben we hagel!
nee, rits in het midden, recht model tot op de kont zeg maar (bij nino nu nog tot de knieholtes ongeveer ) ben nu wel heel benieuwd welke andere stoere groene jas ik over het hoofd heb gezien...
jeetje wat een toestand allemaal hoop dat het snel allemaal goed gaat! wel fijn dat je hand een stuk beter gaat, maar wel voorzichtig he!
Kunnen we samen testen. Als ik straks nog geen ongi had, ga ik een test halen en die doe ik dan morgen zodra ik wakker ben
nee, heel anders. het is deze: http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?de ... shoptype=S de tweede van links