ik heb het sesamstraat shirt, die gestreepte met al die koppen erop (staat bij de baby collectie). en een soort van pak aan een stuk gestreept met een mega elmo op de rug. die staat niet op de site, heb ik in de winkel gekocht.
mn vader stopt met werken in oktober, misschien dat die wil oppassen. maar ik vind het moeilijk want vind het goed voor hem dat ie leert met andere kinderen om te gaan, maar dit schiet ook niet op zo. en inderdaad zeggen ze dat je het dan krijgt als ze op school zitten, maar dan is die weerstand toch iets beter dan nu.
ik heb zoveel... maar ik koop alles in 86 nu, maar dat past ie echt nog lang niet. maar het idee om nog 80 tekopen vind ik zonde terwijl ie dat voorlopig echt nog wel past. nino loopt binnenkort gewoon alleen nog maar in 'baggy' kleren.
als je iets nieuws besteld en de rest is nog niet uitgeleverd, dan doen ze het vanzelf bij je bestelling en komen er geen nieuwe verzendkosten bij. misschien kun je dus ook alsnog die kortingscode erbij doen.
het schijnt wel dat als je codes gebruikt die niet aan jou zijn toegekend en je doet dit vaker, dan wordt je geblokkeerd op een gegeven moment...
euh... dat kan dus komen doordat je een kortingscode gebruikt die niet voor jou is... dan verschuiven ze je bestelling en als je belt om te vragen waar het blijft krijg je te horen dat je geblokkeerd bent.
All... Ik reageer later, evt volgende week weer op jullie allemaal.. Miekje gaat zo uiteten met d'r werk (omdat er een collega weggaat) en moet van t weekend werken... @ Zuurtje: das mooi klote! Knuffel! Enne voor de testers onder ons... DUIM DUIM... Iedereen een fijn weekend alvast! Kusss
hangt nu nog in de winkels hoor. Als ik hem nog zie kan ik hem wel voor je scoren. zal wel ff een foto mailen of je het uberhaupt wel leuk vindt
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Ben net wel in de winkel geweest.. Heb ik m niet gezien of hij was er niet... mmmmm
Ja jij ook! Hihi spannend he? k ben best wel bang voor nega test en dat mn cyclus ineens heel raar zou doen nu.. Maar ja alleen met test weet je waar je aan toe bent dus moet het maar