't Is dat, ik test liever morgen al. Moest het negatief zijn, dan wacht ik op ongi, zijn die er niet tegen volgende week, dan test ik nog eens... Ik verwacht gek genoeg een negatieve test.
hey kanjer ... nogmaals bedankt en ben je nog lekker weesten fietsen ? hier was het rot weertje ! stond weer te spoelen maarja ik moest werken dus niet veel van gemerkt ! ik hoorde dat het volgende week beter zou worden ! laten we het hopen ... en hopelijk snel door de weeks thuis ... gaan we gezellig een keer shoppen ! dikke super knuffel van ons !
diepzinnig zelfs hihi heeft een kerel ooit een vriendin van me mee versierd en ik vond het zo top toen ... nooit meer vergeten !
nou dan zou ik maar proberen om een nr 2 in huis te halen hihi en idd wat netjes dat ze hem vast bijft houden ! hier MOET alles op de grond ... en ook overal op gesmeerd worden indien het te eten was haha ach hij doet maar hoor ! en ook voor jou gaan we duimen
ik mag nog 1 ronde clomid doen omdat ik 1 maand pauze heb gehad maar ongi zet voorlopig niet door dus clomid mag nog even wachten
hey meissie ik blijf je ook zoeken als ik boodschapjes aan het doen ben maar zie je nergens hihi we zouden nog een bakkie een keer doen he ! wil ook best een keer langs jou komen hoor kan je lekker rustig aan doen met je buikkie ! wel ff op zon wachten dan ... kunnen de brakken naar buiten ! en wat super leuk zeg nieuwe meubels ! spannend ! maar ze komen best snel ... foto foto ... nouja dan he en sam is een kanjer heb je het onderzoek al weer een plekje kunnen geven ! dat het net niet afgerond is... laat je niet gek maken he meis ! en hoe is het met de beeb in je buik ? lekker druk ?
shit zie je wel dat ik toch morgen naar de winkel moet ! kan ik hopelijk alles scoren en bestelling annuleren hihi ik wil het NU
hier hetzelfde hoor.... hij groeit erg snel en zit nu toch wel in 80 ! en ik hou wel van baggy hihi !
ik wil misschien morgen ook langs H en M ... het kriebelt nu wel heeeeel erg ... ben natuurlijk zo geweest ... zucht
zo en nu ga ik lekker ff bankhangen ... wel verdient na een lange drukke dag ! misschien kom ik straks nog ff langs en anders een mega hug voor iedereen !