Weigert te gaan slapen, en is ontroostbaar aan het huilen, dus nu in de doek bij me, met wat rustgevende muziek. Zetpil zit er al in.
Wanneer zijn onze kindjes jarig? *Jasper 28 maart *Bryan 30 maart *Alysha 7 april Dikke knuf van Nona
YEAAAHHHHHHHHHH ZWANGER! hhaahha ik had de clear blue 1 tel in mn urine en er komt me dr toch een vet kruis te staan! We zijn zooooo blij he? Een brusje voor Nora! Hahahha k wil alleen graag net zon banner als Pooh maar krijg het niet voor elkaar haha. Najaa komt wel!
Ja gaat weer de goede kant op.Sven is weer beter maar danielle loopt nog steeds op krukken en heeft nog wel pijn. Met Bryan gaat het ook weer goed.Af en toe nog even hoesten maar verder is hij weer helemaal de oude.
fijn om te horen. wel die knie in de gaten houden hoor en anders gewoon weer mee heen gaan! @ all: Thanks voor de felicitaties
Thanks! Hahah we zijn er erg blij mee! Ik las dat jou meidje een inhaalslag aan t maken is met haar tandjes? Goed zeg!
Hier een hele zieke sam...vanaf gisteren rond de 39 koorts en toennet 39.8. Hij gloeit helemaal, maar heeft ijskoude handen en voeten...zo zielig! Even afkijken straks... @ Mili hier nogmaals super gefeliciteerd! @ Jasper gefeliciteerd met je verjaardag!
Goed zeg! Nora staat nog steeds op 4 met her en der een bobbel en een hoop kwijl. Hahah komen wel nieuwe bij denk ik tzt.