Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi hoi hier is het goed ! hoe is het met jou ?

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ohhh hier ook een springkikker, maar die heeft gewoon pech.. Die moet aan, wat mama wilt. hahahahaha...
    Gelukkig heb ik nog wat ruimte in de kast van J, dus ik kan nog ff mijn gang gaan....

Ehhh, nee ik zat niet op een terras met een rose'tje.. (was t maar zo..)
    Nee mijn ouders wonen niet meer in 't Gooi, wij zijn via Almere naar een huurhuis in Swifterbant verhuist en daarna naar een koophuis in Swifterbant(en ik ben vanaf daar gaan samenwonen met Miekjeman in zijn koopappartement in Almere)..
    Mijn ouders hebben wel een winkeltje (Kiosk) gehad in Hilversum.. Kiosk de Kei... Veel mensen uit die buurt weten wel waar ik t over heb. Daar kwamen allemaal BN'ers en omroepen naartoe.. Ik heb deze dus regelmatig als 'klein meisje' geholpen aan de kassa..
    Ach ja BN'ers doen mij dus niet veel, haha. waar andere mensen helemaal hysterisch worden..

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

:whistle:

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hahaha ik zie jou ook nog niet zo uit je dak gaan van een bn'er hihi
    maar wel van Elmo want dat is de stoerste van allemaal ! :)
    en wat een verhuizen ... ik had het wel eens gelezen maar dat is al laaaaaaaaang gelezen !
    tja zo lang zitten we hier ook al he :)
    en tja ik kan wel zeggen dat ik de baas ben hier ..... ik blijf de grootste maar tim is toch wel aan het uitproberen nu hoor ...... ai ai
    vanavond tranen en grommen omdat hij de telefoon niet mocht .... doeiiiiiii ....... maar ow ow wat een willetje zit er in zeg !
    en sterk dat ze al zijn !

het wordt eerlijk gezegd weer tijd voor Rose - weer hihi lekker terassen ! zalig !
    vanaf volgende week wordt het beter zeggen ze !

5. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    dag lieve meiden,

Hoe is het hier met iedereen?

Ik had me zo voorgenomen om hier vaker te komen, maar nu is het alweer bijna een week geleden! Ik kan er echt niks aan doen.

Hier gaat het momenteel even wat minder. Jadyn is ziek. Ze heeft er niet veel last van (gehad) volgens mij, maar ze heeft vandaag 2 x flink overgegeven en ze heeft ook letterlijk spuit luiers. Tussendoor is ze gelukkig redelijk goed te spreken.....het zal een soort virusje zijn ofzo? Meer kindjes die hier last van hebben?

liefs MJ

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm...eigen willetje...echt niet hahaha.

Hier pas aankleden..bij mij op bed..al 40 keer haar terug op haar rug gelegd...en toen was ik het zat...had al zovaak nee! gezegd...dat ik haar pakte en mijn armen langs haar heupen legde..en mijn handen op haar schouders....dus ze kon geen kant op! Ik kijk haar direct aan...mijn hoofd was toch recht boven haar gezichtje...en zeg...als je nu niet blijft liggen voor die pamper ga je in je blote kont op de kouwe grond zitten hoor! (snapt ze toch niet...maja..was het zoo zat ff hihi)

Kijkt ze me boos aan....dat is nieuw haha...zo wenkbrauwen naar beneden...lippen stijf op elkaar getuit naar voren...neusgaten wijd open en snuiven...ik laat haar los...en zeg nu stil liggen he!

En ineens...waaah waaah waaahhhhh...schoppen slaan en hoofd draaien van links naar rechts...dacht dat mijn trommelvliezen braken zo gilde ze erbij zeg! Nou dat had ik dus nog nooit meegemaakt met mijn meisje.........

Was dat een driftaanval..hahaha ik vermoed van wel...ze schrok er zelf van...want ze lag ineens toen ik haar aankeek (ik denk wat verschrikt) helemaal stil en keek me heel zielig aan....ze ging bijna huilen ahahah..maar die pamper was er toen dus binnen een minuut aan! en de broek...en de romper...alles ging ineens heel soepeltjes...

Oh en met mij gaat het goed hoor! Geen ongi....spannend....nog afwachten! tis nog vroeg! Maar v....domme...ben net van de trap gevallen met mijn voet onder me op de trede...van de schrik onder me uitgetrokken en bammm met mijn tenen tegen de muur...auw...tis blauw en dik...en pijnlijk...zal wel flink gekneusd zijn...shit!

Groetjes,
    Miranda

7. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ha Miranda, wat herkenbaar allemaal! Ons meisje is soms ook zo'n klein krengetje. Ze probeert me echt uit soms.

Balen van de verwondingen! Nu maar lekker chillen op de bank en je pootje op de tafel. En moet ik ff duimen dat je niet ongi wordt?

xx MJ

8. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Dit nieuwtje wou ik nog even met jullie delen: in de stad waar ik werk is een nieuwe H&M geopend MET KINDERAFDELING! De hele bovenverdieping zelfs. HALLELUJA :)

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    He MJ,

ooh wat zielig dat Jadyn ziek is...hier ook tijd terug...zal een buikgriepje zijn als ze spuitluiers en overgeeft. Goed laten drinken als ze wil..en desnoods ORS erbij geven dat hielp hier goed!

Beterschap he voor haar!

En een nieuwe H&M! whoopwhoop! Hier moet ik echt naar een andere stad..en heb geen eigen vervoer dus helaas pindakaas....

Kben wel pas bij de zeeman geslaagd hahaha...leuke spijkerbroekjes! voor 3 eurotjes..

En ja doe maar duimen..maar niet dat de ongi wegblijft alleen..maar dat er ook een posi test aanzit! want dat hij wegblijft dat heb ik al genoeg gehad!

Groetjes,
    Miranda

10. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik zie net dat jouw meisje 4 dagen geleden jarig is geweest! Gefeliciteerd! En ik ga duimen voor een posi test, hoor! ;)

11. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Jasper van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!

12. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Mili van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

13. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

SUPER TOCH! Heerlijk lijkt me als een H & M hier in de buurt zou zitten.. In Zwolle zit er 1 maar die heeft geen kinderkleding.. Als ik er heen zou willen dan zou ik naar Apeldoorn moeten..

14. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    mili van harte gefeliciteerd met dit nieuwe wondertje

jasper van harte met je 1e ste verjaardag

mgwc ik duim ook mee voor je

He mj leuk je hier weer te zien en geloof mij die beloofte is vrij moeilijk aan te houden hoor om hier regelmatiger te komen heb ik ook al een paar keer gedaan maar bij mij lukt het ook niet de weken vliegen voorbij.

Hier een strontverkouden lianna hoest heel veel echt zo`n oude mannenhoest en wordt daar regelmatig wakker door `s nacht, ze is dan niet vervelend en gaat dan lekker liggen klepperen en valt niet veel later in slaap. Duurt nu al twee weken ook al naar de huisarts geweest maar zolang ze geen koorts heeft kan ik er niets voor krijgen. Gebruik nu tussikind en neusdruppels om het slijm op te lossen. Heeft iemand misschien nog een megamiddel (idee?) hoe je haar er vanaf kan helpen. In ieder geval alvast bedankt voor het meedenken.

Lees veel dat de kledenkast hier worden uitgebreid voor mij is het ook elke keer snel langs de rekken van henm lopen want ze heeft eigelijk ook best wel veel maar er is natuurlijk altijd wel een plekje

He emma wat een super mooie foto heb ik van tim voorbij zien komen hij is echt heel erg leuk en fijn dat hij zo lekker eet geeft een goed gevoel

Hoe is het trouwens nu met justin want dat heb ik nog niet teruggelezen hoop dat het al wat beter gaat.

Meiden een heel fijn weekend en ik kom hier wel weer een keer voorbij vliegen

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Hey meiden

:idea: Meelanie
    Bryan hoeste ook zo en na een week tussikind te hebben gebruikt ben ik overgestapt naar bisolvon en dat hielp erg goed.Hij is er nu zowat af.

:idea: Mamanona
    Wie weet kom je op tv meis.Veel plezier alvast bij Derek.Wanneer is het :(:

:idea: Emma
    Bank hangse

:idea: DS
    Top dat Samantha haar tandjes doorzijn.

:idea: Maranka
    Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Jasper.

Heb vanavond gewerkt en morgen heb ik lekker vrij genomen want dan gaan we bryan zijn verjaardag vieren.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    spannend redone! En wat heb je gekocht voor zijn verjaardag? Krijgt hij iets speciaals?

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Oh men ik heb zo'n pijn aan mijn rug :(
    Weet waardoor het komt hoor.....zie link

(kwaliteit is niet zo goed)

http://smg.photobucket.com/albums/v609/ ... justin.flv

Zal blij zijn als hij helemaal alleen kan
    Ik durf het niet meer zo goed aan na die keren dat hij met zijn koppie op de harde grond viel....

Kinderen zijn hier helemaal hyper!
    Gelukkig komt het mooie weer er aan en kunnen ze lekker buiten spelen.

Las dat Mili zwanger is?
    Van harte gefeliciteerd meis :p
    Alle jarige kindjes nog van harte gefeliciteerd!

Even bijlezen weer

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ MGWC: Heel herkenbaar, hier zelfs al paar gebeten voor haar boventandjes doorwaren....

@Nathalie73: Pijn in de rug van het lopen, hier helaas ook. Moet haar nog vasthouden.

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Dank je wel!

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0