we zijn vrijdag ochtend om 2.30 vertrokken naar san francisco metd e auto .. we kwamen daar om 12 uru n we zijn een paar keer gestopt dus het duuurde wat langer dan normaal.. de beide kids hebben het goed gedaan in de auto.. maarja we zijn oko wel vaak gestopt door voor.. het was lekker weer en stodn wind dus ik ben erg verbrand yorgos gelukkig niet en cailynn beetje maar.. na 4 uur daar te zijn geweest gingen we naar mn zwager in monterey bay...was weer 2 uur rijden maar goed.. gister zijn we dan naar zn ceremonie geweest omdat ie afgestudeert is en daarna nog even in mnerey bay gelopen.. waar cailynn dr schoen in het water liet vallen.. en we wareen op de pier dus kon m ook niet pakken gister om 19 uur gingen we weg uit monerey bay en zijn 12.30 thuis gekomen snachts dan he.... ben nu wel gebroken maar yorgos was erg lief cailynn soms wat vervelend maarja zijn peuters he zo dat was mn weekendje
hallo.. Heb vandaag bezoek gehad, dus geen tijd gehad om te komen kletsen. Werd net om half 6 door mijn werk gebeld... en dat op een zondag en ook nog eens in mijn zwangerschapsverlof... heb hun al zo vaak gesproken in mijn zwangerschapsverlof... Word er echt gek van.
Ja op zondag ja ... ze zegt stoor ik je? ik zooo ehhh nee maar verwacht niet dat ik gebeld word op zondag door mijn werk . Ik werk in de thuiszorg als verzorgende!
bah werk ! moet er zoiezo niet aan denken pffff nog 3 weken zit ik er ook weer ai ai.. ik heb zelfs nu vakantie collega's zijn wel super dus ik ga wel morgen ff bakkie doen bij hun ! even kijken wat ik gemist heb haha hier net poep poep en poep ! tim vanmiddag in bad gedaan en het zat net een half uur geleden tot zijn oren ! dus weer kunnen boennen haha maar ach dat lekker joch lacht een keer en ik ben het weer vrolijk aan het doen ! was nr 3 voor vandaag dus ook maar gedaan ... visite was gezellig ! en de tweeling van 8 hebben Tim ook nog ff geknuffeld hihi zo schattig dan he ! FD meid beterschap ! ai ai klonk niet lekker hoor ! hup in bedje dus ! Mamanona jij buurt echt wat af als maart en april mama ! en ok ok ik doe zelf mijn was wel en de auto ! beetje flauw van je maar goed ergens kan ik het begrijpen Cristel wouw meid klinkt als een super weekeind ! en nu dus een schoen minder... Wicjuh wat een super foto ! haha wat een schatje he ! zo ik ga weer ff met TIm knuffen ...
ja die werken ook op zondag ja.... moet t vast wel heel belangrijk zijn geweest ik ga mn meissie badderen tot later!
hahaha nou niet echt, had ook wel tot morgen vroeg kunnen wachten.. Ik ga even mijn kleine mannetje voeden... Misschien tot later!
ooh emma verschrikkelijk is dat.. yorgos had dat gister in d auto.. das helemaal handig zo net even lekkerwezen zwemmen
Hey meiden Zo net even mijn kereltje gevoed, daarna hem de pyama aan gedaan en nu zit hij lekker bij mij op schoot te brabbelen.. Zo schattig De oudste is tegen half 6 in slaap gevallen op de bank en ligt nog steeds daar te slapen.. Zodadelijk maar eens even naar bedje brengen. Over een half uur ga ik nog even voetbalvrouwen kijken en daarna de was doen.