ja maar ik ben echt een beetje koopziek als het om nino kleding gaat. voor mezelf boeit het niet meer, maar al die stoere dingen voor hem... denk serieus dat zijn 'garderobe in 86/92', die hij dus nog niet eens past, uit zo'n 500 euri bestaat en dan tel ik zn schoenen collectie niet mee wellicht is het zelfs meer.... Ach ja, als ie ooit een broertje krijgt, ben ik zo klaar
kijk, nog een slanke den! daarbij is nino dik! Die weegt nu 9 kg (heb weegschaal thuis). Lengte was laatste keer bij cb 74cm geloof ik... maar dat was ruim een maand geleden.
hier zijn 2 boven kiezen door. ik keek alleen naar de onderkaak want daar staan ze ook op knappen maar ik zag bij toeval dat er boven 2 door zijn. ik ben weer off!
Dat hopen wij ook. Lijkt me heerlijk om weer een voorjaarskindje te krijgen. Hopenlijk werkt de natuur een beetje mee.
heyyyyyyyyyyyyy meiden hier een spierpijn Emma ! ai ai nieuwe training gedaan vandaag en het schoot er gelijk lekker in .. auw ! maar verder nix op de agenda dus ik doe lekker rustig aan ! en hebben de kids last van het uur tijdsverschil ? hier nog niet maar kan nog he ! Nona werk ze ! deze laatste werkdag .... Boja hier ook koopziek mbt tim ! ik ben alles nog gaan halen heb je dat nog zien staan hihi wilde niet wachten op bestelling ! en tim zijn gaderobe in maar 86 is al af en 2 kiezen ! wouw ! nino de bijter ! divi en redone fijne feestdag vandaag ! lekker genieten ! het is mooi weertje ... en lekker taartje zullen jullie ook wel hebben hihi miekje ben je weer thuis ? zit de werkweek er op ? en ben je nog geslaagd voor Elmo ... hmm ik ging toch weer twijfelen .... Mili hoe is het meis zit je nog op je rose wolk ! ik ben zo blij voor je ! MJ hey meis jou heb ik lang niet gezien hier ! ik heb al gelezen dat alles lekker zijn gangetje gaat thuis ! da's mooi ! en ow ow een h&m in de burt is gevaarlijk ! Maranka spannend hoor dat jullie er weer voor willen gaan ! hopelijk is het snel raak dan ! Meelanie hoe is het nu met de kleine ? misschien eens langs de ha ... MGWC haha wat een driftkikker ook jouw meissie ! mooi he dat eigen willetje ! en hoe is het met je voet ? nog last ? en met je ongi ... nog niks hoop ik ! Pooh hoe is het met jou meissie ? ik loop je steeds mis .. maar blijf je verhaaltjes wel bijhouden ! zowwwwwwwwww ik ga ff douchen ! zweet er af spoelen van het sporten
haha, nog zo'n koopzieke ik was het uur verschil helemaal vergeten, hoor het net van mn moeder ach ja, anders was ik morgen een uur te laat op mn werk
ja volgensmij moeten wij voor onze veiligheid nooooooooooooooooit samen gaan winkelen hahaha dat kan gewoon niet goed gaan ! en ow ow ow hoe kan je dat nou gemist hebben ... hihihi ach wat maakt dat uur nou ook uit ... had je lekker nog uit kunnen slapen ! misschien toch jammer dat je het nu weet......