Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He wat lees ik nu.

Mili ben je weer zwanger. Geweldig meid. Gefeliciteerd.

Yannick probeert zich nu aan alles op te trekken. Maar komt nog niet helemaal tot staan.

Straks hier naar de kermis, Yannick mag voor het eerst in de draaimolen. Ben benieuwd hoe hij het vind.

Verder slaapt hij nog maar 1x overdag. Gaat meestal goed en maakt dan s'middags meestal een ruk van 3 uur.

Aankomende woendag onze 1ste echo. Spannend.

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Dankje meid! Wat een fijne wens ik hoop dat het inderdaad onbezorgd mag verlopen!
    Hey goeie tip van die schoentjes! :D

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Thanks meid!
    Hahahah koopziek! Ach najaa ieder zn hobby toch?! Hahah dan hoop ik op een jongetje voor jullie haha want als t een meisje zal worden hihi heb je weinig aan die garderobe :) ;) Maar dan heb je wel excuus om weer lekker te shoppen :)

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja dat zou wel fijn zijn..maar ahha ikke verwacht onze uk in december haha dus niet echt voorjaar :)
    K zal voor je duimen meid! :D

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha ja hoor zweef nog heel hoog op een heeeeeel erg roze wolk! hahah. tof dat je zo blij bent voor me vind ik leuk!
    Hier niet echt last van het tijdverschil trouwens..gelukkig niet..maar ja kan nog komen inderdaad ;)

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Yep! Klopt. Gaaf he? hahah we zijn er zo blij mee.
    Ow goed zeg van het optrekken! en hoe was de draaimolen?
    Spannend joh een echo! Ik duim voor je dat alles oke is.

Groetjesss,
    Mili

7. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Émilie staat sinds gisteren ook zonder handjes. 't Is een echte beweeg-al. Ze zit al van toen ze 5,5 maand was, trekt zich al recht van haar 8 maand, kruipt van toen ze 9,5 maand was, ongeveer een maandje stapt ze de living rond aan onze meubels en zo en staat nu dus ook zonder handjes. Wat is de volgende stap...

Voor we het weten rent die rond in huis :)

Nog eens proficiat Mili, ben echt blij voor je!
    Ik blijf wachten op ongi

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    hahah net Nora die loopt al een tijdje in t rond! erg leuk is dat he? dat ze zich zo goed en snel kunnen redden :)
    Ik blijf duimen dat je toch nog posi test krijgt hoor. :D

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Samantha stond vandaag los... op mijn bureau :).

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    nee ha ha. erg he. ligt hier weer een rekening a 175 euri van de h&m me aan te staren... :oops:

DS kan er volgens mij ook wat van, moeten zeker NOOIT met zn drieen op pad gaan ;)

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik??? Hoe kom je daar nou weer bij :p.

12. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Precies ;) En ander wordt het een stoere chick met jongens kleding :) Nee hoor, als ik ooit zo gezegend bent om een tweede te krijgen en het is een meid ben ik hartstikke blij en begint het shoppen gewoon weer van voor af aan :D

Heb altijd 2 kids gewild, nr 1 een jongen en nr 2 een meisje (vooralsnog lig ik dus op schema 8) ) maar heb steeds meer zoiets van, alles is goed. Een jongen zou me dus behalve voeding en luiers niets extra kosten en als er een meisje komt dan gooien we de hele collectie wel op MP ofzo...

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    goed zo samantha!

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    volgens mij zag ik een krabbel voorbij komen over het een of ander :rolleyes:

Zal hem zo even helemaal lezen, maar heb een vermoeden dat het iets met een tas en met kopen te maken heeft ;)

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    De kids liggen net op bed.Bryan is erg verwend vandaag.Veel speelgoed erbij en hij vond het machtig om het uit te pakken.Lekker in de taart zitten eten en slagroomsoesjes.Net samen met mijn ouders chinees gehaald en Bryan heeft gesmuld van de tomatensoep en de bami.Daarna een fles melk en hopsakkee naar bed.

:idea: MamavanJordy
    Bryan is ook sinds een paar dagen naar 1 slaapje gegaan en dan slaapt hij ook zo 3 uurtjes.Ook al 2 dagen van de speen af.Vrijdag waren we vergeten de speen mee te geven en Bryan ging daar slapen zonder speen en thuis 's avonds ook dus die is er af.

16. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: Emma,Divi
    Namens Bryan bedankt voor de post.

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Pff ben zo jaloers op dat lange slapen :( Hier al maanden meestal maar 1 slaapje, maar 3u is geen optie hoor. Meestal vindt ie een half uur genoeg. Als ie het echt gek maakt dan komt ie aan de 1,5u, maar dat komt niet zo vaak voor.

Leuk dat Bryan lekker verwend is, zo hooort het ook toch ;) Wat goed dat ie al van de speen af is. Hier nog niet, maar de speen wordt hier ook voornamelijk als bijtring gebruikt :(

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :oops:.... :p.

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    aloha meiden !

Tim ligt weer op bed en heeft niet veel gemerkt van het tijdsverschil ! wel was het raar dat het zo licht was op zijn kamer vanavond maar na een kwartiertje tevreden brabbelen en spelen ligt hij nu toch lekker te slapen
    man en ik hebben nog veel gedaan in huis en tim heeft nog wat buiten gespeeld en heeft op de fiets bij man gezeten ! ik ben zelf bang dat ik omval enzo ...

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meis klinkt als een leuke dag en een leuk feest ! en morgen hoefde je lekker niet naar cursus toch ! en bleef bryan lekker bij jou thuis toch ?
    nou morgen weer een leuke dag dan he !
    dikke knuf ! en morgen nog een dagje genieten !

Deel Deze Pagina