I'll let you know skattie.... Leuk hoor 3 weken vrij in juli... Wij gaan voor ergens rond sept/okt (mits t lukt met Miekjeman zijn werk) dan nog evt naar vakantiepark in NL..
Heb je inmiddels alweer water? Heb je je wel gedoucht vanmorgen hihi.. Knuffel Anne ook maar van mij!
mmm das weer mooi rot.. Jamilia had dat ook bij 1 oor (dat t buisje in de gehoorgang lag) die heeft idd vorige week nieuwe buisjes gehad... Maar dasssss mooi niet leuk voor Sven! Wel een mooie naam trouwens.. Mijn broertje heet ook Sven
Goedemiddag! Hier alles goed, net terug van t werk en lekker gelucnht met Julen. Die heeft vandaag 1,5 boterhammetje weggesmikkelt... Is nu gek aan t doen onder de tafel bij mijn benen.. Hoest met jou en dochter?
Ahhh das wel sneu hoor, overgeven! Beterschap voor Miss J! Gelukkig heeft ze nog wel een fijn humeurtje! Knuffel!
Nino: Zeg... heb je al kiezen! Goed hoor! Nu kan je helemaal goed kauwen op alles wat je maar tegenkomt! Jammie! Samantha: Zeggg. Ga je los staan! Knapperd! Cool is dat he, het helemaal zelluf doen...! Brasa van Julen! All: zo, Julen heeft inmiddels zijn 6e tand (is 3e onder) en nr 7 (4e boven) komt door... Hij is nu lekker de kinderstoel aan t aflikken .. En gaat zo slapen...
Bryan: gefelciiteerd met je 1ste verjaardag. MJ: balen dat miss J (leuke benaming haha) nog niet fit is. Zijn zo zielig als ze ziek zijn he. Gisteren dus naar de kermis geweest hier en Yannick vond het geweldig in de draaimolen. Keek zijn ogen uit haha. Eerst samen met zijn grote broer op het paard (achter elkaar en mams stond erbij vast te houden haha, niet echt makkelijk met zo'n paard wat omhoog gaat steeds hihi) en daarna nog in zo'n koets ding achtig. Lekker nog gesmuld van frietjes op de kermis. Hier is het tegenwoordig steeds huilen/krijsen als ik uit de buurt ga. Maar ja, moet toch mijn dingen doen en kan hem niet steeds meenemen. Lijkt net of er weet ik niet wat ergs gebeurd. Overmorgen echo haha.
De ha zei dat Sven er blijkbaar nog niet over heen gegroeid was en dat hij daarom nog een keer buisjes moet.Danielle heeft het ook 2 keer gehad en die is er nu helemaal over heen.Als ze oud genoeg zijn dan is de kans klein dat ze het weer zo heftig krijgen.En buisjes groeien er weer uit die bijven niet voor altijd zitten.
hier gaat het...ben beetje depri..want verlies bloed...dus waarschijnlijk weer ongi....(te vroeg weer...) Als het echt doorbreekt bel ik mijn HA...doorverwijzing naar Gyn... Groetjes, Miranda
Thanks meiden voor de felicitaties. Emma' Hoe was het bij je zus en hoe gaat het met Anne : Miekje Winkelse vanmiddag als het lukt met Juen zijn slaapje. MamavanJordy Lekker hoor een middagje kermis.Heb je foto's :
he bah meissie dat is niet leuk meer joh ! arme sven .. heeft hij wel iets gekregen want nog een week wachten met pijn is niets he ! dikke knuf hoop dat je toch nog wel een leuke dag hebt hoor meissie ..
haha gelukkig was mijn haar al uitgespoeld ! anders had ik wel een probleem gehad ! en altijd wel iets in de waterkoker zitten dus zo heb ik het gered ! tja .... ik heb het niet makkelijk en idd mooie reden om de hort op te gaan ! wil straks nog ff naar kruidvat die leren sloffie's halen
MJ Ben jouw vergeten net meis.Beterschap met Miss J. Emma Ja Sven heeft een kuur gekregen en hij wou vanmiddag naar school dus ik heb hem net samen met zijn zussen weggebracht naar school.Bryan slaapt nu dus ik kan aan de studie.Ben vandaag niet naar cursus maar zal er wel wat voor doen vandaag.
tjeeeeeeeeee wat zielig voor Miss J ! overgeven en kokhalzen nog wel ... arm meissie ! ik ken ors niet dus kan je geen tip geven ! maar gelukkig dat ze wel wat wil drinken ... dikke knuf voor jullie hoor oh en de straat hier is al 8 mnd ellende ! wij rijden er nu gewoon doorheen ... gezeur ! had al december af moeten zijn en ze zijn nu op de helft