nou meissie wat heb jij een engelengedult hihi en heb je nu dan een paar dagen lekker vrij ? je hebt veel gewerkt de laatste dagen he ! en hihi hoe is het met Mr J ? mijn grote vriend ? tim slaapt ook net .. dan is hij meestal om uurtje of 3/4 weer wakker ...
jaja was net klaar ... heb tim uit bed gepakt en wilde zijn papje maken en toen was er geen water meer ........ gelukkig nog wat in de waterkoker zitten en probleem opgelost ! ik heb nu weer water
hey dat klinkt nog eens als gezellig ! top dat het zo leuk was .. en lekker patatteke's en dat huilen is weer een sprong ! wij zijn er weer doorheen geloof ik !
zooooooooooooooooooooooow die Julen ! tim zijn nr 7 is eergister doorgekomen en nr 8 zit nu te porren lieve julen ga jij maar eens lekker slapen !
oh is dat waar joh ! dat wist ik niet dat ze er weer uitgroeien .... raar .... en jammer hoor dat het nog een keer moet maarja is hij weer van de ellende af ! nogmaals dikke knuf
he bah meissie wat vervelend en wat jammer .... maar goed dan kan je wel door met naar de gyn gaan ... dikke knuffel hoor ik hoop dat het toch niet door gaat zetten bah ............. jammer hoor
zuuuuuuuuuuuuuuurtje ! ik mis je hier ! alles ok ? jij had een druk weekeindje toch ? vertel hoe was het !
nou als het huis leeg is kan je idd lekker ff studeren ... moet zelf ook nog e.e.a. doornemen voor vergadering morgen bah ... zal wel worden als tim op bed ligt vanavond en hopelijk slaat de kuur snel aan
nou ik kom net van overal en nergens vandaag ... wou naar mijn zus binnendoor rijden maar was verdwaald ..... zucht ! ik heb echt een 0 % richtingsgevoel ! iemand nog een tom tom te koop ? maar goed die was erg emo .. is ook zo wennen dat je ineens een kindje hebt en tja daar zit je dan ! nou dat gevoel ken ik nog wel dus dikke knuffel gegeven en 2 megashoppers vol met kleding ! ze is al 11 kilo lichter dan haar startgewicht van de zwangerschap .... da's dan weer wel leuk ! tim is lekker ff bij opa en oma weesten spelen en we hebben er gegeten en nu weer thuis ! ik heb anne niet geknuffeld want ze lag zoooooo lekker te slapen ! en ook heb ik gelukkig weer water .... tjee arme mensen in afrika ! ik schoot al in paniek na een paar uurjtes hihi
Gefeliciteerd Emma, met je prachtige pagina! Na een kwartiertje slapen lag miss J alweer te jammeren. Toenik bij haar ging kijken kwam de stank me al tegemoet. Ik weet niet waar ze het vandaan haalt (eet en drinkt zo weinig) maar ze had enorme diarree. Hele slaapzak eronder . Ze heeft een halve fles gedronken en toen heb ik haar weer in bed gelegd. Daar ligt ze alweer een tijdje te brabbelen. Ben bang dat ze niet weer gaat slapen... dus haal haar zo maar weer op. Gelukkig is het zonnetje ook weer (even) terug... liefs MJ
Ons kinderdagverblijf bestaat 6 jaar en daarom mag Miss J verkleed naar school......euh......iemand ideetjes?
Nog 1 berichtje: Omdat het zulk mooi weer was, besloot ik ons bed te verschonen zodat het roze beddegoed lekker buiten kon drogen. De wasmachine voelde dat de trommel niet helemaal vol was en verkorte de wastijd naar 1 uur. Toen kwam ik erachter dat ik 1 kussensloop vergeten was. Nadat die toegevoegd was aan de machine duurde het programma 1 uur. Toen deze roze was volop draaide besloot Miss J haar eveneens roze slaapzak er onder te diareren.....pffff......zo'n dag heb ik vandaag.......en dan zie ik haar weer en dan verschijnt er toch weer een enorme glimlach op mijn gezicht....Oh ja....had ik ook gezegd dat het nu bewolkt is....? Isn't it ironic...