Hey! Nou ja engelengeduld.. Kon gewoon niet eerder, hahaha... Moest zaterdag van 9-17 werken en gisteren de slaap vanaf 15 uur.. Maar Miekjeman was in de ochtend weg op de motor en Julen ging slapen net toen de winkels open gingen (koopzondag).. Dus ja dan vanmiddag maar he... Julen was dus niet gaan slapen, maar ik was de deur net nog niet uit met m, gaat ie maffen in de wagen.. Ook prima.. Dus hij ligt nu in zijn wagen te maffen... De ene keer doet ie 1 slaapje en de andere keer 2.. Ligt een beetje aan wat voor een dag t is...
ja ja ja, gaat ik van de week even doen! ik twijfelde voor nino heel erg tussen 80 en 86 maar omdat het weinig scheelde heb ik de 86 gekocht. maar ik denk dat het nu een lange broek lijkt terwijl het korte pijpjes zijn ha ha. ach ja, ik hoop nog op een groeispurt voor de zomer
Heb je ook het sesamstraat t shirt gezien? ook gestreept en met alle koppen van die beesten erop? ook geweldig! het elmo pak kende ik uiteraard al, maar van dat pak ernaast heb ik volgens mij een hemdje (zonder mouwen) gekocht.
Ahhhh wat herkenbaar van je zus zeg! Enne heel lief dat je d'r ff een knuffie doet dan! (en kleding..) enne, hier idd een TomTom, die is aangeschaft toen Miekjeman op uitzending moest.. Hij wilde dat ik veilig naar Eindhoven Militaire Vliegbasis kon rijden om m weer op te halen hahah (nee hoor, en gewoon zodat ik overal heen kon toen hij er niet was.. zonder steeds een routebeschrijving te moeten printen.. en dat lezen terwijl je rijdt)
Ik had al een vermoeden. Zal eens kijken of ze ook zoiets voor Samantha hebben. Vond het Superman pakje ook 'super'. Terwijl die met die schuine sluitingen niks is.
Ja klopt... Ik heb allemaal leuke dingen net gezien.. Maarrrr die koop ik wel met korting op de online shop.. Mijn neefje heeft donderdag voor zijn verjaardag dat shirt gekregen met al die sesamstraatfiguren erop! Stoer! En idd ik zag volgens mij ook een soort 'hempjes' van die lichtblauwe versie.. Leuk!
Oja EMMA: Ik moet woensdag een dagdienst en dan vrij tot maandag. Maar ik maak in april 20 overuren, dus nee ben niet superveel vrij aankomende maand (ik werk met maandroosters).. Mei is een ander verhaal, dan werk ik lekker weinig.. Want... dan.. Miekje goes to TORONTO....
Dit zijn idd geen schuine sluitingen..Dit is meer een variant als een romper sluiting.. Lekker simpel en zit heerlijk... Heb werkelijk geen idee of ze ook leuke pakjes hebben voor meiden, ben niet wezen kijken op de meidenafdeling....
Zit ik net te bedenken dat ik dat wel had moeten doen.. Heb een verjaardag aankomende zaterdag......................................... van een lief klein meisje dat 1 wordt...... ach ja, dan ga ik van de week nog ffies spieken bij de H&M.. Woon gelukkig midden in t centrum.....
Ja ben via de gyn zwanger geraakt van Alyssa. Heb PCO, en voor mijn zwangerschap werd ik dus helemaal niet ongesteld....nu wel anders hahaha...verlang er soms terug naar! En ga echt bellen! Enkel ff moed verzamelen....(en gekke is...nu helemaal geen bloed meer!) Groetjes, Miranda
Aha, ik dacht al.. waarom direct een verwijzing naar GYN. Maar nu snap ik m.... hihihi.. Wist niet dat je van de PCO 'af kunt komen'.. Das wel fijn, maar ja zoals het nu gaat is natuurlijk ook niet fijn! Heb je al gebeld? Want ach hoe eerder hoe beter?
En wat een leuke dingen allemaal! Hier nog geen zomer garderobe...wel wat pakjes liggen maatje 92....Alyssa draagt nu altijd al 86.....80 kruipt omhoog en zit te straks om haar (ronde) middel....hihi. Allemaal van de H&M...waar doen jullie nog meer shoppen...want een H&M zit hier niet....dan moet ik echt samen met hubbie shoppen en die houdt de leiband goed strak zodat ik niet met teveel thuis kom hahahaha...(H&M zit te ver weg van ons) Groetjes, MIranda
haha ga zo snel mogelijk bellen.. Enneuh van PCO afkomen...volgens mij nooit..maar je kunt wel een normalere cyclus krijgen door bv af te vallen...na zwangerschap...of na een operatie (LEO) Dan schrikken ze wakker die eierstokken! Groetjes, Miranda
Danielle heeft 2 x buisjes gehad en ze zijn er nu uit en ze is nu 10.Het is al wel 4 jaar geleden dat ze voor het laatst een oorontsteking heeft gehad.