Euhmmmm... Ik shop t meest bij: Hans Textiel, Wibra en Zeeman, V&D en C&A.. Na H&M dan want die staat op nr 1.... hihi.. 80/86 draagt Julen nu. Idd om middel is vaak 86 net wat fijner. Maar sommige 80 maatjes vallen erg groot..
Ohh oke, nu is t al wat helderder.. Dus eigenlijk kan t via (mits je overgewicht hebt) afvallen, en een operatie.. Ik dacht al.. ze gaan vast niet ineens weer eitjes laten springen die eierstokken... Maarre, bellen he deze week..... 8)
Hey... Ik zag Mona er even tussendoor piepen.. Mona... Hoest met je? enne, ook Nona kwam ffies voorbij! Nu Divi en Zuurtje en Sabbe toch nog?
Ehmmmm ben dus ff gestopt nu. Had ff op internet gezocht en met de rijschool gebeld...en sowieso adviseren de meeste VK na 3 maand te stoppen. De rijschoolhouder gaf ook aan de de meeste vrouwen stoppen hoor als ze zwanger zijn hahah ben gelukkig dus niet de enige En als je wel langer wilt er is gewoon een risicofactor dat wanneer je mocht vallen en je wel iets in je buik krijgt je een MK kunt krijgen. Dus tjsa ik ga geen risico nemen wat dat betreft. Mn laarzen zitten nu dus weer in de doos en ik pak het na de bevalling zsm weer op hahah
Ojaaaa. natuurlijk.... is natuurlijk ook logisch... Nou ja, ik was wat tegendraads, want ik heb uiteindelijk zwnager mijn rijbewijs gehaald... In sept 2007, dus toen was ik een week of 17/18 zwanger.. Moet er wel bij vertellen dat ik voor 'rijden op de weg, het 2e praktijkexamen' de eerste keer gezakt was, vandaar dat ik al wat verder was.. Anders een maand eerder.. Als ik t toen niet had gehaald dan was ik ook gestopt.
Ach ja maar ja dan ben je ook al best ver qua rijlessen..ik begin nog maar net dus kan het ook niet afronden. Dus ik denk als ik al voor het examen stond dat ik het wellicht ook nog had gedaan. Want dan ben je immers ook al best wel behendig op de motor enzo. En om dan 9 mnd of langer te moeten wachten alleen om af te rijden das ook niet handig Maar gezien mn valkansen nog best hoog zijn stop ik ff
haai zwaai meiden ben ik weer operatie is goed verlopen heb langer moeten wachten dan dat de operatie heeft geduurd verdoving is ondertussen uitgewerkt maar had al een sterk molletje genomen voor deze uitgewerkt was dus pijn valt voorlopig nog mee moet ook ab kuurtje van 10 dagen volgen omdat er toch nog een onsteking in zat morgenavond verband af doen en dan een voetbadje met ontsmettende zep erin en terug mooi afplakken woensdag of donderdag even aan de arts laten zien oh en nog een leuke ze waren mijn voet aan het ontsmetten en dan ging een verpleger of arts (weet ik even niet zo goed, kon hetniet zien op kaartje) even onder mijn voet kriebelen en mij plagen heb verder wel terug gelezen maar weet niets meer knuf
Helleu meiden! Daar was ik weer! Niet echt bijgelezen, is me echt wat teveel van een week. heb ik nog belangrijke dingen gemist? @ Redone : Gefeliciteerd met Bryan!
hey meissie jij bent er lekker weer vanaf ! en erg stoer geweest topper dat je bent ! hopelijk gaat het niet pijn doen ... dikke knuf
wahoeeeeeeeeeeeeeeeeee dat is nog eens heftig .... toronto..... wist ik dat al ? volgensmij niet ! vertel vertel ? hoe lang ga je en wat ga je daar allemaal doen ? en super leuke aankopen van de H en M ! ik heb dat ding met die figuurtjes als hempie .., leuk leuk !